Pedig ha nem akarsz folyamatosan szerelni akkor GSX1400 nagy nyomaték hegy . persze lehet szerencséd és belenyúlhatsz egy jó karban tartott gépbe is.
(majdnem GSX1400 lett nekem is)
Persze sokan szeretnek bütykölni,na az nem én vagyok.
Hali!
Sajnos nem, de látom te "Bélásodtál". Az biztos, hogy hozzád illik az a nagy naked gép, nem úgy mutatsz rajta mint egy rolleren. Távolabbi tervem CB1300 vagy GSX1400, de amibe ezek kerülnek, annyit nem akarok egyelőre motorba tenni, mert az évi 2-3 ekm-hez elég nagy luxus egy ekkora gép. A Tigris ára körül gondolkodom valamiben, nézem folyamatosan a netet, hátha valami kapás feltűnik.
Hali!
A Toyotámban is ilyen világos volt a gyertya mikor cseréltem, pedig az egy befecskendezős EURO4 motoros, mint a Swift. Jól eltaláltad a beállítást a Gixin. Nekem a tigris elég változatos volt, mert pl gyári benzinszintekkel, nagyjából gyári 2 fordulatos levegőcsavarral valamelyik gyertya jó volt, másik meg kormos. Igazán normálisan sosem tudtam beállítani, hiába próbáltam. A vacak gyertyakép tetézésére meg 2 heti állás után rendszeresen beköpte a gyertyát, hogy teljes legyen az örömöm. Sajnos nem arra tervezték a Gixert, hogy olyan könnyű legyen rajta a gyertycsere mint egy MZ-n, így tök kellemes tankot, idomot bontogatni hozzá. Az a bizonyos gondos előző gazda biztos sokat segített a motornak.. . Sebaj kitartás, nézelődöm, valami kapás biztos lesz, mert sokaknak kell a pénz. Most a szerncsésebb oldalon vagyok, mert én keresgélek nem pedig eladni akarok.
ez kemény találtam egy 11-est eladót. Azt írja a teljesítményre, hogy: 103 vagy 75 , 25 kw lehetséges. azt hittem rosszul látok! Ezt, hogy oldják meg? Mert ez azt jelentené, hogy A korlatos jogosítvánnyal vezethető lenne! http://www.autoscout24.de/Moto...
Gabi ! KI mit mond ! ?file:///C:/Documents%20and%20Settings/M50/Asztal/motor%20cucok/gyerty%
C3%A1k/Gy%C3%BAjt%C3%B3gyerty%C3%A1k.htm
Ha kiveszem a 1.5 swiftből a gyertyát , az ilyen színű pont .
Van egy JÓÓÓÓÓÓÓ motor ! olasz ba 1000 euro + haza kéne hozni, de öt kiló lenne a vége ! vizes bandita
Már sajnálod a tigrist , na majd sikerül valami !
Most ,hogy majdnem mindenki csúszik lefele ,nagyon ocso minden !
Hello!
Jó neked, hogy van mivel motorozni. Én sajnos még nem vettem semmit. De tegnap azért voltam egy vezetéstechnikai tréningen ami jólesett. Az elején kicsit döcögősebben ment, ami nem csoda hiszen nem ültem 4 hónapja motoron. A gyertyaképed nem semmi, tényleg nincs korom. Hol veszed egyébként a Denso-kat? Én a Pinkmotors-nál vettem az NGK-t, de mindig szarakodott egy-egy. Csak egy kérdés: ha ennyire világos gyertya, az már nem szegény keverék egy picit?
Hello!
Ebben a csodálatos szibériai időben csak neten nézelődöm, esély sincs arra, hogy az ember megnézzen valamit. Remélem jön hamarosan a jobb idő aztán lesz valami kapás. Addig is jövő héten megyek Safety Hungary fedett pályás gyakorló tréningre. Legalább egy kicsit ülök motoron 4 hónap után . Ha lesz hírem jelentkezem!
Hello!
Lehet, hogy gyenge az akkud és a hengerben nyomás alatt már nem adnak szikrát a gyertyák. Hosszabb állás után ajánlatos leengedni a porlasztókból a benzint, mert "megdöglik" sajnos. A hengereket szellőztesd ki, a gyertyákat pedig égesd ki gázforrasztó lángjával mielőtt megpróbálod elindítani. Ha a kiégetés után sincs rajtuk rendes szikra, akkor kuka... Gondolom NGK-k, sajnos én is eleget szívtam már velük. Az akkut is töltsd fel, aztán lehet próbálni az indítást. Ha ezek után sem megy, porlasztók le és alapos tisztítás kell nekik a leülepedett benzin miatt. Kitartást, sok sikert.
Sziasztok,az lenne a gondom hogy nem indul be a gep,a gyertakat kiszedtem,tiszta ujak,de minden gyertyanal a szikrat a gyertya tővénél adja nem pedig a csucsanal.Szerintetek mi lehet a gond vele?a gyujtastrafo?ugye 2 van benne de mind a 4 nel ugyan olyan,vagy a elektronika resze?Valaszotokat es segitsegeteeket elore is koszonom
(majdnem GSX1400 lett nekem is)
Persze sokan szeretnek bütykölni,na az nem én vagyok.