Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pedig ha nem akarsz folyamatosan szerelni akkor GSX1400 nagy nyomaték hegy . persze lehet szerencséd és belenyúlhatsz egy jó karban tartott gépbe is.
(majdnem GSX1400 lett nekem is)
Persze sokan szeretnek bütykölni,na az nem én vagyok.
Most ,hogy birtokában vagyok a mikuni 40 karb és a1.1 gigxi titkainak ,
így már kőnyű !
Ez a gyertya kép 140 fúvókával nem épen szegénynek mondható !
Hali!
Sajnos nem, de látom te "Bélásodtál". Az biztos, hogy hozzád illik az a nagy naked gép, nem úgy mutatsz rajta mint egy rolleren. Távolabbi tervem CB1300 vagy GSX1400, de amibe ezek kerülnek, annyit nem akarok egyelőre motorba tenni, mert az évi 2-3 ekm-hez elég nagy luxus egy ekkora gép. A Tigris ára körül gondolkodom valamiben, nézem folyamatosan a netet, hátha valami kapás feltűnik.
Itt veszek szinte mindent 30-40% kedvezményem van , minden évben el költök itt 2 gombocot 200 le 530 lánc 26500 ft
http://zsu.hu/webaruhaz/htmls/...
Hali!
A Toyotámban is ilyen világos volt a gyertya mikor cseréltem, pedig az egy befecskendezős EURO4 motoros, mint a Swift. Jól eltaláltad a beállítást a Gixin. Nekem a tigris elég változatos volt, mert pl gyári benzinszintekkel, nagyjából gyári 2 fordulatos levegőcsavarral valamelyik gyertya jó volt, másik meg kormos. Igazán normálisan sosem tudtam beállítani, hiába próbáltam. A vacak gyertyakép tetézésére meg 2 heti állás után rendszeresen beköpte a gyertyát, hogy teljes legyen az örömöm. Sajnos nem arra tervezték a Gixert, hogy olyan könnyű legyen rajta a gyertycsere mint egy MZ-n, így tök kellemes tankot, idomot bontogatni hozzá. Az a bizonyos gondos előző gazda biztos sokat segített a motornak.. . Sebaj kitartás, nézelődöm, valami kapás biztos lesz, mert sokaknak kell a pénz. Most a szerncsésebb oldalon vagyok, mert én keresgélek nem pedig eladni akarok.
ez kemény találtam egy 11-est eladót. Azt írja a teljesítményre, hogy: 103 vagy 75 , 25 kw lehetséges. azt hittem rosszul látok! Ezt, hogy oldják meg? Mert ez azt jelentené, hogy A korlatos jogosítvánnyal vezethető lenne!
http://www.autoscout24.de/Moto...
Sajnos én is találkoztam már gyengébb minőségű NGK gyertyával
Múltkor valaki írta, hogy talán Champion a nyerő.

Ilyen leírást találtam:
Bocs ! itt a linkhttp://www.dansmc.com/Spark_Pl...

itt a motorl
Hali Gab900
Azt hittem már bevásároltál
Gabi ! KI mit mond ! ?file:///C:/Documents%20and%20Settings/M50/Asztal/motor%20cucok/gyerty%
C3%A1k/Gy%C3%BAjt%C3%B3gyerty%C3%A1k.htm

Ha kiveszem a 1.5 swiftből a gyertyát , az ilyen színű pont .

Van egy JÓÓÓÓÓÓÓ motor ! olasz ba 1000 euro + haza kéne hozni, de öt kiló lenne a vége ! vizes bandita
Már sajnálod a tigrist , na majd sikerül valami !
Most ,hogy majdnem mindenki csúszik lefele ,nagyon ocso minden !
Hello!
Jó neked, hogy van mivel motorozni. Én sajnos még nem vettem semmit. De tegnap azért voltam egy vezetéstechnikai tréningen ami jólesett. Az elején kicsit döcögősebben ment, ami nem csoda hiszen nem ültem 4 hónapja motoron. A gyertyaképed nem semmi, tényleg nincs korom. Hol veszed egyébként a Denso-kat? Én a Pinkmotors-nál vettem az NGK-t, de mindig szarakodott egy-egy. Csak egy kérdés: ha ennyire világos gyertya, az már nem szegény keverék egy picit?
Halli Gabi ! motoroztam ma végre ! És a motor is JÓÓÓ lett végre , már a be állítás .
Szerinted ? szerintetek ? szar a szinkron mi? !

Én densot használok mindenbe ! Pontosan a hamis gyertyák miatt !
Üdv Tasi
köszönöm!
www.kovacsauto.hu/fs_main.php?...

Ezt találtam neked nézd át, itt elég sok jó infót találsz az eredeti és a hamis NGK-ról.
ahan, ilyenről mintha hallottam volna.
Indy,nézd meg ezt a videót valami ilyesmi is jó lenne.
(lábtartó konzol)tartó
Nagyon faszán hamisítják!
NGK-kal mi a gond? vagy ti mit használtok?
Hello!
Ebben a csodálatos szibériai időben csak neten nézelődöm, esély sincs arra, hogy az ember megnézzen valamit. Remélem jön hamarosan a jobb idő aztán lesz valami kapás. Addig is jövő héten megyek Safety Hungary fedett pályás gyakorló tréningre. Legalább egy kicsit ülök motoron 4 hónap után . Ha lesz hírem jelentkezem!
Hali
Van már valami motor ügyben?
Hello!
Lehet, hogy gyenge az akkud és a hengerben nyomás alatt már nem adnak szikrát a gyertyák. Hosszabb állás után ajánlatos leengedni a porlasztókból a benzint, mert "megdöglik" sajnos. A hengereket szellőztesd ki, a gyertyákat pedig égesd ki gázforrasztó lángjával mielőtt megpróbálod elindítani. Ha a kiégetés után sincs rajtuk rendes szikra, akkor kuka... Gondolom NGK-k, sajnos én is eleget szívtam már velük. Az akkut is töltsd fel, aztán lehet próbálni az indítást. Ha ezek után sem megy, porlasztók le és alapos tisztítás kell nekik a leülepedett benzin miatt. Kitartást, sok sikert.
Köszönjük szépen!
Gratulálok!

Neveljétek egészségben, erőben!
Sziasztok,az lenne a gondom hogy nem indul be a gep,a gyertakat kiszedtem,tiszta ujak,de minden gyertyanal a szikrat a gyertya tővénél adja nem pedig a csucsanal.Szerintetek mi lehet a gond vele?a gyujtastrafo?ugye 2 van benne de mind a 4 nel ugyan olyan,vagy a elektronika resze?Valaszotokat es segitsegeteeket elore is koszonom
gratula , gratula és egészség és benzin helyett pelenka