Nekem sajnos a hétvége fullon van családi progival (két szülinaposunk is van a rokonságban) Épp ezért szöktem el ma egy körre, de mint látjátok az ember külhonban is csak lebukik
Hát az úgy történt, hogy én voltam. Mentem ma du egy laza Tata-Egom(Párkány)-Letkés-Hont-Verőce-Letkés-Egom-Tarján-Tata kört.
A 2-es út és a Tát-tarján közötti részket nagyon kedvelem, bár az utóbbi kicsit rossz minőségű és zötyögős. (olyan 230 km és 3ó5perc volt 1 tankolással) Most értem fél órája haza a családhoz...kicsit még kockás a fenekem az úttól...
Azt gondolom, hogy azert korantsem mindegy, hogy egy 86-os 592-est hasonlitunk egy 03-as 636-hoz, vagy egy 91-es 1127-et a 03-as 988-hoz. A Kawa jóval nyagyobb arányú lemaradása részeb ennek, illetve a kisebb köbcentit és öregebb motort jobban súlytó elhasználódásnak is köszönhető. Viszont kitűnik a lényeg: az 1100-as blokkja ma is tudna meglepetést okozni néhány motornak.
Sziasztok!
Nincs valakinek egy elfekvő indexkapcsolója kompletten kábellal, mert sajnos az enyém megadta magát a hétvégén. A szivatós változat kellene, a képen látható. Vagy valami ötlet lenne kitől lehet megkérdezni? Előre is köszönöm.
Jól beállított futóművel és jó gumikkal folyamatosan úgy lehet fordulni, hogy jobbra balra leér a burkolat. nem a legkezesebb de éppen ettől élvezetes ott és akkor teszed keresztbe amikor csak akarod nekem nagyon hiányzik remélem néhány éven belül ismét lesz.
Volt egy jópár éve egy tuti összehasonlító teszt az SBK magazinban. Itt az angol változat fedlapja van, de megvan az egész magyar cikk is. Ha érdekel mailben elküldöm, mert 4,4M beszkennelve. Nekem az jobban bejön mint a mai "teszt"
Nagyszerű lehet egy ilyen motor. Biztos nagyon megnyugtató úgy útnak indulni, hogy az ember pontosan tudja semmi nem romolhat el. Semmi nem adhatja be a kulcsot egyik percről a másikra. Gondolom a váz repedéstől se nagyon tartanak a légolajos tulajok.
Ilyenkor nagyon tudok irígykedni Rátok. Éppen tegnap hullott szét valami az ezresemben, amiről azt reméltem már nem fogom tudni széthajtani. Ehhez képest alg 1 éve hajtom, jó szervízben volt leápolva és most igencsak zörög valami a hajtásláncban.
Amikor be kell dönteni a 250 kilót, akkor már annyira nem irígykedek. Hogy viselkedik a canga a szerpentinen esetleg pályán? Vészehlyzetben tudtok hatékonyan fékezni és gyorsan iránytváltani? (ez közúton elsődleges számomra.)
Én sógorommal szoktam motorozni neki egy 200lovas ZX12-ese van. 200-220-ig gyönyörűen megy utána a kicsikém! 36-os karbi semmi tuning, üres dobbal! Annyi változtatás van, hogy elölre 1 foggal kisebb lánckereket raktam fel! Én nem cserélném el semmire. Max egy ugyan ilyen full gyári állapotúra!
Én is vártam picit több lelkendezést arról a bizonyos őserőről. Én (sajnos) sohasem próbáltam 1100-ast, de aki ment olyannal, az mind azt mondja, hogy az a 150 lóerő nem ez a 150 lóerő, amit manapság ismerünk. Ti hogy látjátok?
Most láttam én is a tesztet, de megelőztél a belinkeléssel . Ismeri valaki a gépet és a gazdáját?
A cikk szerintem nem túl sokatmondó arról, hogy milyen is a típus valójában. Talán legközelebb majd jobban sikerül Árpinak.
Érdekes.