Talán már írtam, de ha megtoldanád pár normális felbontású éles képpel is, hogy látni is lehessen amiről irkálsz, akkor szerintem hamarabb eredményre jutnánk!!!
Pl írtad, hogy valami módosított légszűrődoboz van rajta. Itt jó lenne látni, hogy milyenek a légszűrő felőli szívócsonkok, mert pl a 36mm-es gsx-gsxr-bandit porlasztóknál az ovális csonkban le van rekesztve membrán alá vezetett levegő, a torokba menő levegőhöz képest. Szét kéne borítani pl ez egyik karbit, hogy látni lehessen az állapotát, a tü szelep állapotát, a tolattyúban levő tű száma, és kopottsága, a tolattyú kopottsága, a vákuummembrán állapota, tömítések meg legyenek mindenhol, pl nem hiányozzon a pilot csavarnál az a pici o-gyűrű. Látni kéne , hogy az úszószint valóban az elírt 14.6 mm környéke...
Ès ki kéne tekerni a gyertyákat is, hogy látni lehessen, milyen a gyertyakép, és akkor rögtön választ is kapunk, hogy dús vagy szegény...persze erröl is pár jó képet készíteni. Különben előbb gyújtod fel, mint tudnál menni vele egy igazit, és végre élveznéd a munkád gyümölcsét.
A 34mm-es eredeti porlasztókban 130-as a fúvóka.
A 1989-es évjárattól a nagy blokkos 36 mm-es porlasztókban 122.5 mm-es fúvókák vannak.
Viszont jó lenne tudni, hogy mekkora az alapjárati, mert az még 4 ezer környékén bőven beleszól.
Nyilván függ a még a tű típusától is, mert van belőle egy pár, meg amibe belecsúszik kehelycső, azokból is van többféle, de ezek kevésbé fontosak, inkább csak a felső fordulatszám tartományban.
Neked az alapjárati -átmeneti rendszered van rosszul illesztve a nyitott rendszerhez, meg gondolom a sportszűrőhöz.
A 110-112-es szerintem karcsú lesz (amúgy szerintem a belsők a nagyobbak, mert azok melegebbek, és a dús keverék hót von el.)
Nekem most a nem túl jól behangolt 1127ccm-es blokk a 36 mm-es porlasztókkal teljesen nyitott kiviteltegnap 5.1l/100-at is evett bandukolósban. 200km/h felett szerintem elmegy 7-8 literig is, de mivel max 30-40 km-t szoktam ennyivel menni utána meg "normál tempóban" így ritkán ennyire magas az átlagom.
Azt is jó lenne tudni, hogy a gsx porlasztód az nyitott, de ilyen fúvókákkal valószínűleg fojtott 100 lovas 1100-röl való.
Szokott rajtuk lenni egy tintás szám, ha szélsöröl le is kopott a belsők oldalán látszani szokott.
Hogyan mivel lett szinkronizálva a porlasztósor? Lett egyáltalán?
lenne még 1 kérdésem...tudom mondtátok hogy a gsx 1100 es karbival nem fogja azt tudni mint a sajátjával...viszont sokat evett kb 8-9 litert és 4-5000 nél tovább nem is huzattam sztem ez így nagyon sok... visszább vettem a tűkön 1 egységet...igy stabilabban jár és mintha jobban is reagálna kis gázon...viszont 4000 felett mikor igazán mennie kellene akkor meg semmi... torpan és nem úgy pörög mint ahogy kelklene mintha ott keveset kapna...gázelvételnél vissza is durrog rendesen...mondjuk nyitott a rendszer is rajta.... a gsx karbiban 110 es és 112 es fúvókák vannak két szélső 112 es gondolom mert a két szélső henger mindíg hidegebb lessz mint a 2 belső...a két belső fúvóka pedig 110 es
rakjak bele nagyobb fúvókákat... asszem a gixeré 120 as körül van de ti jobban tudjátok :)
Megoldódott a karburátorproblémám, minden henger szépen megyen alapjáraton. Ezúton is szeretném megköszönni K István segítségét, aminek köszönhetően végül is semmit nem kellett cserélni, csak a membránházban is szét kellett nézni, hogy a hibát megtaláljuk. Kösz Pisti!
Megfogom nézni a rugó erejét ,meg ahogy irtad ,nem a tank benzin nyomását tartja akkor a szinkronnál.Az is tény hogy 5 éve van nálam a gép azóta karbitakarításon kivül meg szinkronon kivűl más egyéb nem volt a karbival csinálva. Köszön a válaszokat még egyszer ,sikerült a olyan dolgokat is megtudnom amiket nem tudtam.
Régi-öreg tűszelepek egyik baja, hogy a végükben levő rúgós stift rugója elfárad, így "elmászhat" az úszószint, és ez miatt túlfolyik a porlasztó. Ha van lehetőséged hasonlítsd össze a régi meg az új rugóerejét. Szinkronnál általában egy kis flaskából adagoljuk a benzint. Ennek nincs akkora hidrosztatikai nyomása, mint egy tanknyi -15 liternyi benzinnek. Lehet ezért volt még éppen jó szinkron alatt, és után a tankot visszatéve már befolyt...de a lényeg, hogy ezeket az öreg porlasztókat időnként fel kell újítani...ami mostanság az etanol miatt egyre gyakoribb lesz sajnos.
Azért örülök, hogy sikerült dűlőre jutnotok.
Köszönöm a választ!Szét szedtem a karbikat kitakarítottam őket ,így is befolynak,ezért vettem felújító készletet.Ennek a motornak a fészkei nem cserélhetőek csak maga tűszelep ez benne is van a felújitó készletben.
Nem látható, hisz ha mikor szinkronizált akkor működött a gép gond nélkül különben ha akkor túlfolyik fulladt volna a sok benyától, valószínüleg utána kezdett átengedni a túszelep ahogy István is írta valami kosztól, már ha egyáltalán az a gond.
Gondolkodom azért egy teszter beszerzésen is.Nem várok vártam garit egy ilyenre csak annyit hogy figyelj befolyik a karbi ez igy nem lessz jó .Kicsit sértve éreztem magam hogy nem szólt ,bírom a kritikát.Szeretek tanulni a hibáimból.Azért is kérdeztem hogy láthatta e vagy látszik e ez a szinkronnál?
Pl írtad, hogy valami módosított légszűrődoboz van rajta. Itt jó lenne látni, hogy milyenek a légszűrő felőli szívócsonkok, mert pl a 36mm-es gsx-gsxr-bandit porlasztóknál az ovális csonkban le van rekesztve membrán alá vezetett levegő, a torokba menő levegőhöz képest. Szét kéne borítani pl ez egyik karbit, hogy látni lehessen az állapotát, a tü szelep állapotát, a tolattyúban levő tű száma, és kopottsága, a tolattyú kopottsága, a vákuummembrán állapota, tömítések meg legyenek mindenhol, pl nem hiányozzon a pilot csavarnál az a pici o-gyűrű. Látni kéne , hogy az úszószint valóban az elírt 14.6 mm környéke...
Ès ki kéne tekerni a gyertyákat is, hogy látni lehessen, milyen a gyertyakép, és akkor rögtön választ is kapunk, hogy dús vagy szegény...persze erröl is pár jó képet készíteni. Különben előbb gyújtod fel, mint tudnál menni vele egy igazit, és végre élveznéd a munkád gyümölcsét.