Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

https://www.sportmotor.hu/foru...

Itt azt írta, hogy 86-as blokk, a vázon meg látszik, hogy még az 86-88-as verzió. Erre pedig a BST34 (34mm)-es polasztók voltak gyárilag szerelve. Viszont pár oldallal később azt írja, hogy 1127ccm-re lett felfúrva. Itt el tudom képzelni, (de ezt jobban tudod), hogy felszereltek rá egy nagy blokkos hengersort?!? Ilyet még nem csináltam, nem tudom, hogy passzol -e. Arra viszont emlékszem, hogy a kis blokkosnak 1 mm-rel rövidebb a lökete, így gondolom a hengersor magassága is. Ha viszont egy valóban 1127ccm-es hengersor van rajta, akkor kisebb a sűrítési arány, és vezérlés is elmászhat. Ez azért sok mindent megmagyarázna. Viszont gondolom a hengerfej (legalább is a szelepdekli) az a kis blokkosról van, ehhez meg a 34 mm-es fémkupakos, fémtolattyús porlasztó volt gyárilag. Más kérdés, hogy 36-38 mm-essel is lehetne elméletileg...
Ezért kb itt ér véget az én tudományom, mivel nem tudom a blokk típusát-szám, milyen hengersor van rajta (pedig az bal oldalába bele van öntve, hogy 1051, vagy 1127) . De nem tudni a melyik hegerfej és melyik veztengelyek vannak benne.
Ki lehetne próbálni 130-as fúvókákkal, ami a gyári konfig, aztán onnan lehetne tovább lépni.
Egy kicsit azért már fáradok, hogy mindent harapófogóval kell kihúzni, a képen mindig hiányoznak fontos részletek, és addig nem jutottunk el a tanulási folyamatban, hogy amikor elhangzik, hogy fent gyenge, hogy milyen pl a gyertyakép.
De te tudod a legjobban, hogy egy ilyen sok eltéréssel összeszerelt motornál mennyi beállítást ki kell próbálni, és ami eddig jó volt az egy másik esetben még csak kiindulópontnak sem jó. Ha már csak azt nézem, hogy más a légszűrő, és a kipufogó, már borulnak a gyári beállítások, és eddig nagy szerencse, hogy a visszajelzés szerint legalább már alsó tartományban kezd valami kikristályosodni.
Remélem "HELI" is vette a lapot...
Sziasztok !
Sajnos nekem egy kis kért a moci ,halál közeli hangokat hallatott ,úgy hogy szét kellet pattintanom a blokkot. A kettes henger hajtókarcsapágya megadta magát .... a miértje még relytéj .
Ha van ötletetek ,honnan érdemes be szerezni ,vagy meg rendelni a hajtókarcsapágyat ,azt előre is megköszönöm.
"vagy te olyan hülye mint én"
Mèg nem, de nagyon igyekszem!
Kõszönöm.
Mi a motorszama? GU vagy GV?
ugy emlékszem ez nem pupos block hanem a nagy .. a pupos jobban pörög .. de igazábol mind két block 6000 felet kezd el élni .. a gyárik ugy 11000 körül kezdenek fogyni de el peregnek 12.ig...
ez a karbi nem jo erre a motora min egy 36 os kell .. de inkább egy 38 as és azt fuvokázni
nyilvánosan még nem mondtam el ............. szoval igazán dicséretes hogy 15 - 20 darabb motorbol pénzt nem kimélve össze raktad ezt a piros tigrist .. szoval vagy te olyan hülye mint én ................
Kb 6000 tol kezd el elfogyni
szia István :) na összepakoltam mindent amit és ahogy mondtál beállítottam ...a tollattyú késését hogy 2 lassabban zárt vissza mint a másik kettő azt is megoldottam...lényegesen jobb lett a motor :) stabilabb az alapjárat 1000 re állitottam meg sem mozdúl a mutató... jobban húz és 4000 után is megindúl és a gázelvételkori visszadurrogás is minimalizálodott köszönöm :) bár még nem érzem 100% osnak szerintem egy 1100 esnek még mindíg jobban kellene mennie :) 4-5000 után húz a motor viszont hallani a hörgést a légszűrőházból lehet sok vagy pont kevés a papírszűrő amit kapott... amúgy te milyen olajjal jársz? motul 10w40 est vettem bele de kb 500-600 km után lecseréltem 20w50 es ásványi repsolra... a motult kicsit vékonynak éreztem...
Nehéz megnyomni a posztom alatt a "válasz" nyíl "gombot"?
köszi :) amint megcsináltam írok hogy milyen lett :)
Ez a BST34SS porlasztó ehhez az 1052 ccm-es gsxr 1100 blokkoz való. Az most nem olyan nagy gáz, hogy egy gsx 1100 röl van. Elsö körben be kéne állítani az úszószintet. Ahogy azt a képen is látod, a lényeg, hogy a jelölt élek párhuzamosak legyenek, ekkor kb meg is kapod 14.6 mm amit mérni kell!!! De a lényeg, hogy a tüszelep végében lévö kis rugós csapot ne nyomja be a nyelv, csak érintse. Ha régi s tüszelep, akkor érdemes újra cserélni, mert benne lévö rugó kilágyul, nem bírja el az úszót, és szopni fogsz az úszószinttel. A lényeg, ez legyen jól beállítva.

Utána nézd meg , hogy membrántérben lévö nyillal jelölt levegö fúvóka tényleg átjárható legyen, különben nincs alapjárat, meg átmenetni rendszer.
Az alsó nyilnál lévö kis furatot elvileg a pillangószelepeknek kb félig kéne kitakarni, ahogy a képen is van. Ìgy kéne kb beállítani az szinron csavarokkal, meg az alapjárati csavarral.

A pilot csavar kb 2-2.5 fordulatot kell hogy kitekerve legyen. Az alapjárati fúvóka 42.5 -es mérete teljesen jó.

Elvileg a föfúfokák a kb 110-es mérettel kiindulásnak jók lesznek.

A tolattyúk szabad járását neked kell megoldanod. Meg polírozhatod a tolattyúkat, meg ha hozzáférsz a csúszkákat is. A rúgók hosszát is meg lehet mérni, hogy egyformák-e. Esetleg amelyik szorult, oda egy másik rugóját teszed. Ha még mindig szorul, akkor nem a rugó okozza. Viszont arra is figyelni kell, hogy a membrán alatti térbe be tudjon jutni a levegő a légszűrő felőli oldalon, azt tesztkor ne takard le. (remélem tudod miről beszélek?)

A tolattyúkban a tü típusa 4D13, ez elvileg bele van nyomva a felső részébe, a zeger hornyok alatt. A zegert tedd a 3. horonyba (gondolom a középső).

Ha ez kész, szereld vissza, és próbáld ki. Nyilván melegen lödd be az alapjáratot. Utána írd meg, hogy kb milyen alul( 1-2-3 ezeres fordulaton), milyen 3-4 ezernél, és hogy kiforog -e ?Ejti e fordulatot, veszi e, stabil -e az alapjárat, stb

Arra még nem válaszoltál, hogy volt e szinkronizálva a sor? ha nem akkor legalább egy 0.05 mm-es hézagolóval még kint a porlasztó be kéne egyformára állítani a részt a pillangóknál.
a légszűrőház a gyárija csak a teteje lett átalakítva ...hengerszűrő helyett lapos papírszűrőt kapott air boxok a sajátja benne vannak ...
szia István :) szétszedtem a karbit csináltam pár képet remélem tudsz majd segíteni nekem :) amit észrevettem szétszedéskor hogy az úszószint szar 3 mm re l van mind a megadott érték alatt...és azt hogy a tollattyúkat mikor feltoltam a 2 szélső lassabban esett vissza...gyengébb lenne a rugó? a fúfúvókák 110 és 112,5 az alapjárati pedig 42,5.... a beleütött szám amit kérdeztél az pedig : 48B41I9X1.... a torokátmérő 34es... 2 mm torkonként azért sokat számít... :( tudom olyan sose lesz mint a gyárijával...de viszonylag jó eredményt lehet elérni fogyasztásban és teljesítményben a megfelelő átfúvókázással?
...és a takarítás óta van ez a jelenség?

Ha a kuplung megcsúszik akkor ott komolyan felvonyít a motor, azt fogod érezni.
Plusz infóként jut eszembe, hogy eléggé kint kezd el fogni a kuplungkar is..
Sziasztok!

Az a jelenség mitől lehet hogy lassabban gyorsul fel a gép?
Pl 2. sebességben (ahol azért egy hirtelen gázhúzásra majdhogynem kerékre illene állnia) egy fix pozicióba húzva a gázt (a teljes tartomány kb 90%-áig) és fixen ott tartva folyamatosan de lassabban gyorsul fel a motor mint normál esetben. Olyan mintha vagy csúszna a kuplung, vagy pl a karburátor nyomása késve alakulna ki - ezáltal a membrán lassabban húzza fel a légszelepet.
Egyébként üzemszerű minden más működése.
Friss olaj van benne és szerelő által át lett takarítva a karbi, és új tűk kerültek bele a régi kopottak helyett
Nagyon ügyes vagy!
Különben a Suzukikban olajnyomás merő van, szóval azért ég a lámpa-visszajelző, mert álló motornál nincs olajnyomás. Ha ennyire járatlan vagy az ilyen dolgokban azért legalább a használati kézikönyvet érdemes előtte átfutni, hogy pl mik blokkják az indítást, melyik visszajelzö mit jelent, mit lehet, és hogyan beállítani...
Megoldottam :)
Sebessegben volt a motor....
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni.
Suzuki gsxr 600 K9 indításra nem reagál.
Azt gondolom,hogy kevés benne az olaj és ezért nem engedi az indítást...
Csak biztosra akarok menni!
Kiírja gyújtáson,hogy CHEC és folyamatosan világít a piros visszajelző.
Köszönöm szépen a segítséget!
Ez a gyári porlasztó típus, csak más a konfigurációja. Viszont, innen látom, hogy az úszószint nem jó!
Ès kértem, hogy normális nagyméretű képeket tegyél fel! Te látod rajta a lényeget? Èn majdnem semmit.
Kép a légszűrőházról, a porlasztó légszűrő felőli oldaláról?
110 es és 112,5 ösök a főfúvókák ... 42,5 ös az alapjárati és 150 es az ami a membránházban van...
és szerinted ezzel a 34 es karbival el lehet érni hogy jól fogyasszon és jól is menjen?
okés meglesz ... vmelyik nap szétkapom és fotózok mindent... :)