Ingyen? Neked szoktak ingyen adni hengerfejeket?
Ha igen, akkor érdekelne, hogy hol. :D
Bandit hengerfejet nem kerestem, sem a csavarost eddig, mivel a saját évjáratára vadásztam.
Na, olyat nem lehetett találni az egész országban, de ebayen sem volt, vagy amikor igen, akkor vagyonokért.
Az én hengerfejemnek a baja, hogy egyrészt 1mm le van belőle szedve, másrészt a szelepvezetők szét vannak kopva.
Tudom, hogy azokat lehet cseréltetni, de nem olcsó, és akkor még mindig ott van az a -1mm...
Jó rá a bandit 1200 hf. is. A hf. tömítés csak a kipufogó villainy vezetett másodlagos levegőcsatornák miatt tér el, de azokat szerintem ki lehet iktatni, le lehet dugózni pl egy bandit hf tömitéssel.
"de azóta se sikerült szereznem alkatrészt."
Ez mit jelent? Nem kaptál senkitől ingyen? Vagy tényleg nincs az egész országban?
Pl: http://www.ebay.de/itm/Suzuki-...
Annyi a bandit tengelyekkel nem jön ki elsőre a 100kW, meg a lánckerekeket át kell cserélni, mert más vezlánc.
Amúgy mi a baja te hengerfejednek, hogy cserélni kell?
(A helyesség kedvéért "lapkás", és "csavaros" hengerfej van, nem "rugós"! :-D )
Úgy fest nekem, hogy a hengerfejtömítés ugyanazzal a cikkszámmal szerepel 89 és 92 között, ráadásul az adott évjáratú GSX-F-é is. Ugyanez a bandit hengerfejekről nem mondható el például.
A véleményeteket szeretném kérni.
Egy skandináv 1100-as oldalon azt írták többen egybehangzóan, hogy a '91-92-es 1100-asra lazán rámegy a '89-90-esnek a hengerfeje.
Konkrétan volt, aki azt írta, hogy elege lett a lapkákból, és ezért lecserélte rugósra.
Meg tudjátok ezt erősíteni vagy cáfolni?
Az is felmerül bennem, hogy akkor mi lehet a helyzet a GSX F-nek a szintén rugós hengerfejével?
Tudom, hogy volt ez már téma, de azóta se sikerült szereznem alkatrészt.
Köszi mindenkinek!
van két szöghajtás...és itt most nem a váltó a gyenge láncszem, hanem a pont a váltó utáni szöghajtás. Szinte kivétel nélkül ami a német piacon van eladó blokk ebböl a tipusból mindnek ugyan ez a letöredezz kihajtása a hibája...Ìgy most nem váltó, hanem a sokkal kínosabb kihatás fekszik meg... :-DDD
Néztem a gsx1100 G-s váltócserés videót. Köszi a pár címzett mondatot. Viszont megnéztem a váltót alkotó alkatrészek cikkszámát, és azok alapján jó, hogy nincsenek ugyan azok a tünetek, mint a gsxr 1100 -gsf1200 estében, hiszen eleve a vizes gsxr 1100 fogaskerekei vannak benne, vagy csak gsx 1100 G-be épitett cuccok. Nem volt kedvem alaposan utána nézni, de lehet mások az áttételek is, mert hogy utána még még van két szöghajtás...
Láttam tegnap...tudom utólag okoskodásnak nem sok értelme, de én biztos, hogy csak az üres blokk-héjat küldtem volna el, ahogy azt eredetileg is festik...főleg ha ez porfestés-színterezés, amit kb 150-200 °C égetnek be, nem biztos hogy jót tesz a szerkezeti részeknek .
Tudom elvileg gyöngyözés lett volna, de oda se küldtem volna komplett blokkot...mondjuk én eleve úgy hagytam volna a blokkot ahogy 40 évesen kinéz...
Lehet persze csak nekem, de egy kicsit ellentmondásos, hogy belül toldozott foltozott, kis költségvetés felújítás volt, kivülröl meg csacsi-ragyi...nem a Te munkád bírálva, de szerintem ez tipikusan az, mikor "kirúzsozzák a szart".
6 szett váltóból legalább egy jót összepakolni...
Az egyik gyöngyszem a donorok közül. Az 1-3-4 pittinges kéregleválás a fogakon. Az 5-ös fokozat kapcsolókörme letörve ami a 2.at kapcsolja...gyakorlatilag nincs egy épkézláb fogpár ami használható lenne...marad csak a tengely, persely, csapágy, csavar miatt érdemes még megtartani...
Ha igen, akkor érdekelne, hogy hol. :D
Bandit hengerfejet nem kerestem, sem a csavarost eddig, mivel a saját évjáratára vadásztam.
Na, olyat nem lehetett találni az egész országban, de ebayen sem volt, vagy amikor igen, akkor vagyonokért.
Az én hengerfejemnek a baja, hogy egyrészt 1mm le van belőle szedve, másrészt a szelepvezetők szét vannak kopva.
Tudom, hogy azokat lehet cseréltetni, de nem olcsó, és akkor még mindig ott van az a -1mm...
"de azóta se sikerült szereznem alkatrészt."
Ez mit jelent? Nem kaptál senkitől ingyen? Vagy tényleg nincs az egész országban?
Pl:
http://www.ebay.de/itm/Suzuki-...
Annyi a bandit tengelyekkel nem jön ki elsőre a 100kW, meg a lánckerekeket át kell cserélni, mert más vezlánc.
Amúgy mi a baja te hengerfejednek, hogy cserélni kell?
(A helyesség kedvéért "lapkás", és "csavaros" hengerfej van, nem "rugós"! :-D )
Egy skandináv 1100-as oldalon azt írták többen egybehangzóan, hogy a '91-92-es 1100-asra lazán rámegy a '89-90-esnek a hengerfeje.
Konkrétan volt, aki azt írta, hogy elege lett a lapkákból, és ezért lecserélte rugósra.
Meg tudjátok ezt erősíteni vagy cáfolni?
Az is felmerül bennem, hogy akkor mi lehet a helyzet a GSX F-nek a szintén rugós hengerfejével?
Tudom, hogy volt ez már téma, de azóta se sikerült szereznem alkatrészt.
Köszi mindenkinek!
Eladó GSXR 1100W gyári első ülés és fejidom.
20/6288418
Ha valaki venne magyar, rendszámos, 1988-as 1.1-est akkor írjom rám.
ez van
Tudom elvileg gyöngyözés lett volna, de oda se küldtem volna komplett blokkot...mondjuk én eleve úgy hagytam volna a blokkot ahogy 40 évesen kinéz...
Lehet persze csak nekem, de egy kicsit ellentmondásos, hogy belül toldozott foltozott, kis költségvetés felújítás volt, kivülröl meg csacsi-ragyi...nem a Te munkád bírálva, de szerintem ez tipikusan az, mikor "kirúzsozzák a szart".
https://www.facebook.com/Tasch...
6 szett váltóból legalább egy jót összepakolni...
Az egyik gyöngyszem a donorok közül. Az 1-3-4 pittinges kéregleválás a fogakon. Az 5-ös fokozat kapcsolókörme letörve ami a 2.at kapcsolja...gyakorlatilag nincs egy épkézláb fogpár ami használható lenne...marad csak a tengely, persely, csapágy, csavar miatt érdemes még megtartani...