Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok 80anas évekböl valo gsxr 1100 em lenne sajna az öninditó motórja meghalt. Segitene nekem ebben valaki. SM 8 as van ráirva 4 kefés tel 203805015
Szép!
Mesélsz, hogy mi lett a megfejtése a porlasztó problémának, ha már igyekeztünk némi tanáccsal tapasztalattal ellátni?! Vagy nem érdemeljük meg, hadi titok?
Mérföldkőhöz érkeztem a gixer projektben. Vasárnap éjjel visszaértem, és szerdán kapott a piros 1100-es is 2 év TÜV-öt. Van még mit rajta finomítani, de boltba járni egyenlőre megteszi! :)
A nagy sietségben nem vittem magammal semmilyen "normális" fényképező eszközt, csak ez a két kép készült a "nagy találkozásról"...
9 hónapig készült de végre kész indulhat a motorozás :D
Jól van. Várom.
Ha lesz egy kis idom, valaszolok...
Szia István! Régebben beszéltünk róla, hogy későbbiekben kellene nekem majd egy karbisor, csak akkor még nem tudtam eldönteni, milyen is legyen.
El lett döntve, egy 36-os sor, érdekelne,de, ha van bontott sor is, akkor 2db is elég lehetne, már, ha évjáratonként nem változtattak rajtuk valami nagyobbat.
Ha az ár, vagy az egész ügymenet nem publikus, akkor adatlapomon ott vannak az elérhetőségeim, ha no problem, ide is írhatsz.
Előre is köszönöm!
Ismerek par modelt, de nem lattam olajnyomasmerot egyiken sem. Szerintem feleslegesen futod ezeket a koroket.
A gepkonyvben van egy fordulatszamhoz tartozo references nyomas, ezt megmered, ha nagyon kivancsi vagy ra, aztan kiderul, hogy van e benne meg szusz. Ha szar a pumpa, vagy kopott a motor, azon az olajnyomasmero nem fog segiteni.
köszönöm a segítséget :) igazad van de azért jó ha látom az értéket bár tényleg így nincs sajna viszonyítási alapom :( egyik 1100 esen se volt olajnyomás óra?
Szerintem a lenyeg:

"This is the very reason that i have not fitted gauges like this to my bike or car as i probably don't want to know as it may lead to induced paranoia

I just change the oil + filter every 5000 km's and hope it all stays going

I also was told by a bike mechanic (Norris Farrow, NZ racer and engine builder ) many years ago that it is best to stay around 3500 and up in the rev range and not to let big bike engines lug like a diesel in the higher gears as that is a sure way to run a bearing in the bottom end combining high load and lower oil pressure

This was back in 1987 wheni had my first Gsxr1100 (same motor near enough) "

Vagyis a sok muszer csak paranojat okoz, olajat kell cserelni idoben, es 3500 ala nem kell engedni a fordulatot terhelten, hogy mindig legyen megfelelo olajnyomas!!!
(Egy motorversenyzo, motorepito tanacsa!)
Ilyen tablazatot nem is fogsz talalni sehol...ugyanis fugg a motor allapotatol,olaj minosegetol, vizkozitasatol, es meg par aprosagtol...de egy forumon a srac a banditban hidegen 60 Psi-t meet majd uzemmeleg allapotban majdnem nullan fekudt a mutato alapjaraton...
De ha felszereles ugyis latni fogod...bar nem ertem hiszen senki nem fog neked tudni olyan referencia adatot mondani, amivel osszevetve majd veszleallitod a motort nehogy csapagyas legyen, Ami long ezekre nem jellemzo.

De itt a link egy melegedo gixerrol:
http://youtu.be/sAUPCxPWpog

Meg a forumrol:
http://nswbandits.forumotion.n...
sziasztok :) az lenne a kérdésem hogy mekkora a légolajos gixerblokkban az olajnyomás és mekkora az olajhőmérséklet értéke...mert visszajelzőket szerelnék rá de a kérdésemre eddig nem találtam választ :) a válaszokat előre is köszönöm :)
Fofekhenger javito keszlet

Pl:
http://www.ebay.de/itm/Hauptbr...
Bocsi rossz fórumba írtam! ?)
Sziasztok!
Nem tudja esetleg valaki, hogy internetről honnan rendelhetek gsxr1000 hez az első főfékhengerhez azt a kis 'valamit' ami a kar és a főfékhenger között van? Az a kis gumis ... "pöcök" sajna nem tudom a pontos megnevezését! Vagy esetleg valakinek otthon egy eladó első főfékhengere? Nem kell, hogy működőképes legyen! És esetleg fesszabályzója eladó valakinek? K6 gsxr1000 hez? Köszönöm!
Andris
Rodeo ride 34 Kecskemet...
Megmered a belso atmerot a muanyagon, aztan megmered a melyseget a horonynak es hozzaadsz ca. 30%ot. Az lesz a keresztmetszet...persze kerekitesz.
Sziasztok

A kérdésem az lenne hogy a műanyag ház amiben a tolattyú mozog az alatt van egy O gyűrű. Annak a méretére lenne szükségem. A robbantott ábra nem segített sajnos.
Tűket honnan tudok rendelni gyors szállítási idővel ?
Magyar üzletet keresek.....
Köszi mindenkinek :)
Nem arra gondoltam hogy akkor(92-ben)még nem találták fel a húzó-nyomó csillapítást.... Hanem hogy a működése a kétséges. Van-e még gáz,illetve hidraulika olaj benne... Írtad hogy veteránoztál...na,pont úgy!Az öreg vasaknál minden kétséges...
Valami omrom, és társaira gondoltam...pár hete szögeltem a családi swiftet, annak egy komplett tálcányi reléje van a géptetö alatt (is).
Szopóroller. Ez jó!
Még annyi, hogy tényleg valami jobb minőségű legyen. Ezt írja is a leírásban. Ha a rossz relékontakt miatt esik a fesz a kontrollszálon, akkor ugyanott vagyunk...
Úgy gondolom igen
Köszönöm.
Akkor pl egy világitás reléje, vagy ehhez hasonló funkciót betöltö relé teljesen meg tud felelni, ha jól értem...
pl
http://www.ebay.de/itm/5x-KFZ-...
Szia!
Teljes rendben van amit ír. A fesszabályzó fedélzeti feszültséget figyelő kontrol szálja az akksitól először felmegy a gy.kapcsolóba és onnan vissza a szabályzóba. Az ezen út alatt elszenvedett fesz csökkenés (korrózi, oxidált saruk, stb) miatt a szabályzó túlgerjeszt. Mire a veszteségekkel csökkentett fedélzeti fesz eléri a 14,4 V-ot, addigra az akkunál 15-16 volt is lehet. Ez így igaz. A kitalált megoldása is frappáns, mert simán annyit csinál, hogy az eredeti kontroll szál csak egy relét húz be és az akkutól ad új kontrol feszt a fesszabnak. Azért kell a relé, hogy a gyújtás levétele megszakítsa az áramkört, ne folydogáljon álló motornál a kontrolszálon áram.
Bármilyen jó minőségű gépjármű relé megteszi. Az fontos, h gépjármű relé legyen, mert ezek rezgésbiztosak. 30A-es relét ír, de szerintem teljesen felesleges, mert ha jól értem ez csak a kontrol szál és nem a gerjesztőáram, vagy az elvételi szál. Meglepődnék, ha ezen 1A-nál nagyobb áram valaha is megjelenne. Ha esetleg mégis a gerjesztőáram is ezen folyik (nem ellenőriztem a kapcsolását a motornak) akkor is csak ~3A lehet rajta. Az is igaz, hogy gépjárműreléknél a 20A-es és a 40A-es között akár 200 Ft árdifferencia is lehet, a mérete meg ugyanakkora, szóval mehetA bele a nagyobb, az a biztos
"Hogy van-e húzó-nyomó csillapítás...hát kétséges egy 92-es motornál."

Ezt nem értem??? Miért ne lenne??? Egyik "különlegessége"ezeknek, hogy elöl, hátul állítható húzó és nyomó irányú csillapítása, nem csak a rugók élőfeszítése.