éppenséggel belerakható,erről annyit azért kell tudjál ezzel azért foglalkozni kell hogy patent legyen.ráadásul valami más suzuki gyújtás volt rákerhelve
Nem ,jobb oldalára esett gyujtás felöloldalra.
Foghézag a főtengely és a kuplungkosár fogaskerekei közt van.
Levettem a kosarat ,tekertem a főtengelyen, vissza a kosár, nincs hézag.
A kosár belsejében jól látható félkörszeletben a tűgörgők beverődése, mig a másik félkörcikkben nincs beverődés nyom.
Ezért gondolom a főtengely ütését.
A generátor felőli -bal oldalra esett? Érezhető, mérhető a jobb oldalon a kuplung kosár primer hajtásánál az 0.1 mm ütéssel? Vagy hol nézted, hogy változik a foghézag, mert most már egy kicsit megkeveredtem?
Ha meg a önindító szabadonfutójánál változik a foghézag, akkor lehet rosszul ül a kúpon a hajtás. èn bontott tengely kúpját szelepcsiszoló pasztával csiszoltam össze a szabadonfutó kúpjával, hogy rendesen felfeküdjön. Annak kóválygása is okozhat rezonanciát, ami pl lelazította a 3 db csavart is, amit illik amúgy beragasztani is...
A lenkerék az fent volt rendesen a kúpon,be is volt ragasztva.
A szabadonfutó kuplung rögzítőcsavarjai voltak lelazulva.
A képen látszik is a beverődés.
Egyszer volt dolgom egy főtengelycsapágyas motorral, az szintén gázadásra kopogott be...
Az önindító szabadonfutója , szerintem, ha rendesen fent van a kúpon, meg épek a görgök, és a futó felöletek, akkor ott annak csendben kell lennie.
Akkor itt viszont megint külső behatással kell számolni, ha ezzel is estek...
Még nem mondtam le róla.megérdeklődőm hogy lehetne kicentírozni! Az ütés valószínü hogy az eséstől volt( előző tulaj dobta el a vasat) ez az én hibám hogy nem óráztam ki. De még mindíg tartok attol hogy csapágyas,mert gázadásnál bekopog. De ez lehet a őninditó kuplung hangja? Mindenesetre visszapakolok mindent azt ujra meghalgatjuk a hangját.
Èn nem igazán értem, ez a főtengely egy traktort elhajtana, nem hiába építettek belőle drag -bike-okat. Gondolom az előző is inkább egy külső behatástól feküdt ki ami blokkon is jól látható hegesztés formájában volt jelen...Mielőtt túl hamar lemondanál róla körbe kéne járni rendesen a dolgot.
A blokkra gondolsz? Mert az gsx750ef 84es,gs550 cuccokból csak motoralkatrészek maradtak,van egy zajos váltó ami 6ban 120 alatt fütyül,tűgőrgős főtengely szerintem használható,komplett kuplung,fedelek sallangok inditómotor ilyesmik
Doksiban 0,1 az ütés. sejtésem van hogy a csapágyaknak is annyi.De mintha morgó hangot is halottam volna.
A másik főtengelyt sem tudták megoldani. Bár az elvolt csavarodval.
Blokcserénél "átirattam a blokkot" . simán belement a vázba.
Doksiban mennyi a megengedett radiális ütés?
Nem tudom, hogy tudják e főtengelyt központosítani...
Nem tudom, hogy utóbb , mikor blokkot cseréltetek, motorszám épitve volt -e a kérdésben...a németeknél mikor a sok ilyen motor van már gsxr 1100-es vagy Bandit 1200 blokkal, vagy gsx 1100 ugyanezen blokkcsalád blokkjával szerelve. Komplett építik be, cserélve a motortartókat...
Van gyakorlatilag egy fél motornyi alkatrészem dobozba meg egy komplett motor.piacon nem megy,kiment a divatból már kidobni meg sajnálom mert jók még.gondoltam hátha jó lehet
Leszedtem a indító kuplungot , ki volt lazulva 3 db csavar ami rögzítette a megneslendkerékhez. Azért mozgott,csörgött! De viszont a kuplungkosár nem jó,tekerve a főtengelyt egy helyen nincs foghézag félfordulatnál meg van. Kióráztam 0,1 mm üt!
Lehet hogy mégis kell a kuplung amit ajánlottál. Az enyém fogszáma 89. Köszi.
2300 euró 310 * 720 000 ft + kimenni , hazahozzni tréner 50 000 + a papirmunka kb 200000 ....
ugy 970 000 ezer magyar forint és a neveden van magyar rendszámal ....
és ez egy tényleg jo vételnek látszik ..............
Foghézag a főtengely és a kuplungkosár fogaskerekei közt van.
Levettem a kosarat ,tekertem a főtengelyen, vissza a kosár, nincs hézag.
A kosár belsejében jól látható félkörszeletben a tűgörgők beverődése, mig a másik félkörcikkben nincs beverődés nyom.
Ezért gondolom a főtengely ütését.
Ha meg a önindító szabadonfutójánál változik a foghézag, akkor lehet rosszul ül a kúpon a hajtás. èn bontott tengely kúpját szelepcsiszoló pasztával csiszoltam össze a szabadonfutó kúpjával, hogy rendesen felfeküdjön. Annak kóválygása is okozhat rezonanciát, ami pl lelazította a 3 db csavart is, amit illik amúgy beragasztani is...
A szabadonfutó kuplung rögzítőcsavarjai voltak lelazulva.
A képen látszik is a beverődés.
Hacsak a srác kicseréltrte az anyát....hogy ne vegyem észre.
Az önindító szabadonfutója , szerintem, ha rendesen fent van a kúpon, meg épek a görgök, és a futó felöletek, akkor ott annak csendben kell lennie.
Akkor itt viszont megint külső behatással kell számolni, ha ezzel is estek...
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
Ez még nekem is kéne a garázsomba, ha lenne még hely...
Vagy pl:
http://www.kepesmotor.hu/suzuk...
A másik főtengelyt sem tudták megoldani. Bár az elvolt csavarodval.
Blokcserénél "átirattam a blokkot" . simán belement a vázba.
Nem tudom, hogy tudják e főtengelyt központosítani...
Nem tudom, hogy utóbb , mikor blokkot cseréltetek, motorszám épitve volt -e a kérdésben...a németeknél mikor a sok ilyen motor van már gsxr 1100-es vagy Bandit 1200 blokkal, vagy gsx 1100 ugyanezen blokkcsalád blokkjával szerelve. Komplett építik be, cserélve a motortartókat...
Mert lehet hogy kuka a főtengely. Héten kiderül.
A légszűrődobozt tartja a olajos 750/1100-eseken kb 88-89-töl.
Köszi előre is.
azért köszi a felajánlást.
Lehet hogy mégis kell a kuplung amit ajánlottál. Az enyém fogszáma 89. Köszi.
https://www.ebay-kleinanzeigen...
2300 euró 310 * 720 000 ft + kimenni , hazahozzni tréner 50 000 + a papirmunka kb 200000 ....
ugy 970 000 ezer magyar forint és a neveden van magyar rendszámal ....
és ez egy tényleg jo vételnek látszik ..............