Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Az 5 csavarosból is van vagy 2 db dísz. fel is idegesített mikor megláttam. Ennek aztán baszott sok értelme van hogy mind az 5-nek eltérő a hossza és ráadásul van közte egy kb 4 mm-er menet hosszal rendelkező is... na az mi a büdös fasznak kellett ilyenre tervezni?!
Én is megnézhettem volna hogy az enyém nem 5 csavaros de a fene sem gondolta.
Azért megmértem de nem adja ki sehogy
Nem teljesen. A 7ből csak 4 tartó, 3 csak disz benne... mehet a mérés megint
ezzel is kezdhettem volna,..............de lagalább...............
Ááááá az én tanknyillásom 7 csavaros akkor ez bukta!
Az indexel kapcsolatban annyi a bib a mocinál, hogy a jobb oldali első-hátsó gyorsabban villog. Lehet ez jelez valami gondot....
Szeretném megvenni pedig.
Köszi! Király vagy
suzuki elektromos hibától is le tud állni. A barátomén kikötöttük az első indexet és megjavult...
Ha szerencséd van és nem veszik meg ma az akrát tudok adni. Van együléses idom is igaz k5.
Persze segítek! 84,6mm.
K4 1000
megmérem
Elvileg jobb lesz. A fokolt tengelyt oszi már bedobta az övébe, azt buktad. PC-vel kíváncsi leszek mit mutat neki. Szerintem teherlift lesz az elejéből.
Akinek K3 vagy annál fiatalabb masinája van, mérjen már átlóban egy tanknyillásrögzítőcsavar furatközép távolságot

Előre is köszi
Sajnos nem, de idén bepadoztatom az FI Tunerhez
Á, ilyenekkel az enyém már tele van. Mégis működik.
Cuccoltál rá valamit? Izmosodott?
Az enyém sem olyan szép már. Sikerült felborulnom tavaly év végén, igaz szinte állva és nem lett nagy baj de azért lett pár apró bibi. Ráadásul a napokban nekidöntöttem az udvaromban a kerti asztalnak és megrepedt a fejidom de nem vészes, csak hát eddig patika volt. Nem baj motorozni azért még lehet vele
Sziasztok!

Olyan problémám van, hogy páromnak vettünk egy 1988-as GSX R 400-as mocit. Kipróbáltunk, minden jó volt vele. Azonban melegen jelentkezik egy hiba. Le akar állni, és ez össze is szokott jönni neki. Majd melegen nem hajlandó elindulni. Az önindító teker, de semmi. Mikor a motor visszahüll, kb. 30 perc, akkor elindul. Ma kb. 8 km alatt elérte ezt az állapotot. Éppen haza tudtunk vele érni. Bár sokat döcögtünk a dugóban...
Az emberke, akitől vettük, csak bizományban volt nála. Egyébként robogó, meg egyhengeres gépek szervizelésével foglalkoznak. Feléjük is jeleztük ezt a problémát, és vállalták, hogy ingyen csinálnak egy szelephézag ellenőrzést, állítást, mert szerintük az a gond. A szerelő mondta, hogy úgy néz ki, hogy most jó, de egy karbiszinkron ráférne a gépre, csak nekik nincs sornégyhez műszerük.
Kérdésem az lenne, hogy mivel ezt most is csinálja a moci, valóban elég egy karbiszinkron, vagy esetleg más lesz a gond?
Kicsit olvasgattam, és hasonló tünetek másnál elmúltak egy puszta akksi cserétől is. Létezhet?
Sajnos anyagilag nem vagyunk túl eleresztve, így csak akkor vinnénk el a gépet egy szerelőhöz, ha nagyon muszáj.
Asszonykám eléggé el van keseredve, hogy vett egy gépet, amit csak nézegetni tud, mert így nem mer vele elindulni sehova.
Megköszönném, ha valaki tudna adni valami támpontot. Tudom, hogy így nehéz látatlanban, de hátha meg tudom nyugtatni, hogy nem akkora a baj......
Előre is köszönöm a segítséget!
Akkor kösd fel a gatyát, mert valakinek van egy piros-fekete, ami talán még szebb, mint a Tiéd.
Köszi
Sajnos nem, alig van időm mostanában, csak a meló
Köszi Koma! Bevallom próbáltam Neked megtalálni, hogy van-e különbség a K12 és K34 tankok között de nem találom.
Nem Téged láttalak a környéken a hétvégén?