Elvileg jobb lesz. A fokolt tengelyt oszi már bedobta az övébe, azt buktad. PC-vel kíváncsi leszek mit mutat neki. Szerintem teherlift lesz az elejéből.
Az enyém sem olyan szép már. Sikerült felborulnom tavaly év végén, igaz szinte állva és nem lett nagy baj de azért lett pár apró bibi. Ráadásul a napokban nekidöntöttem az udvaromban a kerti asztalnak és megrepedt a fejidom de nem vészes, csak hát eddig patika volt. Nem baj motorozni azért még lehet vele
Olyan problémám van, hogy páromnak vettünk egy 1988-as GSX R 400-as mocit. Kipróbáltunk, minden jó volt vele. Azonban melegen jelentkezik egy hiba. Le akar állni, és ez össze is szokott jönni neki. Majd melegen nem hajlandó elindulni. Az önindító teker, de semmi. Mikor a motor visszahüll, kb. 30 perc, akkor elindul. Ma kb. 8 km alatt elérte ezt az állapotot. Éppen haza tudtunk vele érni. Bár sokat döcögtünk a dugóban...
Az emberke, akitől vettük, csak bizományban volt nála. Egyébként robogó, meg egyhengeres gépek szervizelésével foglalkoznak. Feléjük is jeleztük ezt a problémát, és vállalták, hogy ingyen csinálnak egy szelephézag ellenőrzést, állítást, mert szerintük az a gond. A szerelő mondta, hogy úgy néz ki, hogy most jó, de egy karbiszinkron ráférne a gépre, csak nekik nincs sornégyhez műszerük.
Kérdésem az lenne, hogy mivel ezt most is csinálja a moci, valóban elég egy karbiszinkron, vagy esetleg más lesz a gond?
Kicsit olvasgattam, és hasonló tünetek másnál elmúltak egy puszta akksi cserétől is. Létezhet?
Sajnos anyagilag nem vagyunk túl eleresztve, így csak akkor vinnénk el a gépet egy szerelőhöz, ha nagyon muszáj.
Asszonykám eléggé el van keseredve, hogy vett egy gépet, amit csak nézegetni tud, mert így nem mer vele elindulni sehova.
Megköszönném, ha valaki tudna adni valami támpontot. Tudom, hogy így nehéz látatlanban, de hátha meg tudom nyugtatni, hogy nem akkora a baj......
Előre is köszönöm a segítséget!
Köszi Koma! Bevallom próbáltam Neked megtalálni, hogy van-e különbség a K12 és K34 tankok között de nem találom.
Nem Téged láttalak a környéken a hétvégén?
Nekem egyszemélyesre meg van csinálva. Üléspúp van fent és leszedtem a lábtartókat. Nem szállítok senkit mert ez nem taxi és felelni sem akarok más életéért. Sajnos asszony már nem motorozik és így néha-néha ha vinni támad kedvem arra az esetre kell a kapaszkodó. Amúgy amit D3viance belinkelt én olyan kiputartót vettem ebayról, kicsit bazári de a célnak ennyi pénzért megfelel.
Előre is köszi
Cuccoltál rá valamit? Izmosodott?
Olyan problémám van, hogy páromnak vettünk egy 1988-as GSX R 400-as mocit. Kipróbáltunk, minden jó volt vele. Azonban melegen jelentkezik egy hiba. Le akar állni, és ez össze is szokott jönni neki. Majd melegen nem hajlandó elindulni. Az önindító teker, de semmi. Mikor a motor visszahüll, kb. 30 perc, akkor elindul. Ma kb. 8 km alatt elérte ezt az állapotot. Éppen haza tudtunk vele érni. Bár sokat döcögtünk a dugóban...
Az emberke, akitől vettük, csak bizományban volt nála. Egyébként robogó, meg egyhengeres gépek szervizelésével foglalkoznak. Feléjük is jeleztük ezt a problémát, és vállalták, hogy ingyen csinálnak egy szelephézag ellenőrzést, állítást, mert szerintük az a gond. A szerelő mondta, hogy úgy néz ki, hogy most jó, de egy karbiszinkron ráférne a gépre, csak nekik nincs sornégyhez műszerük.
Kérdésem az lenne, hogy mivel ezt most is csinálja a moci, valóban elég egy karbiszinkron, vagy esetleg más lesz a gond?
Kicsit olvasgattam, és hasonló tünetek másnál elmúltak egy puszta akksi cserétől is. Létezhet?
Sajnos anyagilag nem vagyunk túl eleresztve, így csak akkor vinnénk el a gépet egy szerelőhöz, ha nagyon muszáj.
Asszonykám eléggé el van keseredve, hogy vett egy gépet, amit csak nézegetni tud, mert így nem mer vele elindulni sehova.
Megköszönném, ha valaki tudna adni valami támpontot. Tudom, hogy így nehéz látatlanban, de hátha meg tudom nyugtatni, hogy nem akkora a baj......
Előre is köszönöm a segítséget!
Sajnos nem, alig van időm mostanában, csak a meló
Nem Téged láttalak a környéken a hétvégén?