ez baromi komolyan hangzik...... gondolom a futóművön is tudtok állítani, ha visz az ember magával kovácsüllőt meg kalapácsot, simán megy a rugó edzés, csak parázs kell hozzá))))))
én még csak 17 éve nyomom 1000-es mocival de annyira fakezű vagyok hogy semmit nem vettem észre mikor kandn szűrőre váltottam... kapott a moci egy csiptuningot is valami józsiuram szerkezettel, de azt se baszott semmit, egyedül az éreztem meg mikor előre -1 hátra +3 fogaskereket tettem, meg mikor az első féket radiálisra cseréltem....
Hát mi többségében Sv-zünk, ami azért teljesítményben sem, no meg elrendezésben sem ugyanaz. Itt kell, mert alul gyengébb lesz a motor e nélkül. De sztem ha sportszűrő+sportdob is játszik, akkor kell írni. De visszaállítható gyárira is, ha mégsem lenne jó, amit kizártnak tartok.
Kitérünk majd az szervízdíjra is............ha egy új dob kerül fel,mindenképp állítani kell a vason? Kell hozzá sportlégszűrő? ...nem szivesen piszkálnék az agyához,most teljesen jó,gyengének meg egyáltalán nem mondható,nem a teljesítmény miatt kap másik kipufogót
Nincsmit :)
Szervizünkben állítunk szelepet is ha kell :)
Sőt általában egy szinkron se szokott ártani, mivel a szervizekben se számítógéppel csinálják, tisztelet a kivételnek.
Tisztelt Esküdtek!
Esetemben a K5 1000hez megéri az árát K&N sportlégszűrő? /17.500.-/
Vagy elég a gyári?
Gyertya naná,hogy NGK, de iridiumos, gold palladium, vagy sima is megteszi?
És még annyi, tudtok valakit ajánlani, aki mestere a szelepállításnak?
Eladó 400km-ert használt, tehát szinte új EBC double H racing fékbetét. teszgyőztes
K4-től bármelyik gixxerbe jó, tehát K4-K8 Gsx-r 600/750/1000.
EBC double H, típusszám: FA379HH
21 ezer ft a motorradba (2x2 pár) tehát első szett.
18ezet kérnék érte..
Tekerd ki őket teljesen nyomogasd meg és próbálj egy jó állást találni. Amikor érzetre finoman mozog. Bár ha hintázik inkább alul csillapítottnak gondolnám de mint mondottam nem értek hozzá. A saját mocimon sem tekergetem a futóművet.
Szervizünkben állítunk szelepet is ha kell :)
Sőt általában egy szinkron se szokott ártani, mivel a szervizekben se számítógéppel csinálják, tisztelet a kivételnek.
Esetemben a K5 1000hez megéri az árát K&N sportlégszűrő? /17.500.-/
Vagy elég a gyári?
Gyertya naná,hogy NGK, de iridiumos, gold palladium, vagy sima is megteszi?
És még annyi, tudtok valakit ajánlani, aki mestere a szelepállításnak?
K4-től bármelyik gixxerbe jó, tehát K4-K8 Gsx-r 600/750/1000.
EBC double H, típusszám: FA379HH
21 ezer ft a motorradba (2x2 pár) tehát első szett.
18ezet kérnék érte..
Volt már valaki euroringen? Egy sima autós motoros napon szerintetek kapok konektort gumimelegítőhöz?
Spring pre-load: 4(5 lehet)
Compression side: 10
Rebound side:6
A másik kettőre nem írja, h mennyi lehet.
Biztos nem értesz hozzá, párszor elmentél mellettem a MERSZ-en...
Tipp rá? Bekeményítsem mint állat?