Volt mar egy par busam, abbol egyszer volt csak 4:2-ben
Szoval igen a bende sanyi fele leomlo mar fent van mar csak egy jo dob kellene s regota szemezek a k6 dobbal. Nem tudod veletlenul mi a kimeno atmeroje..jo lenne ha 60ast lehetne rajta "kifustolni"..
Masreszt ha valaki eladna a gyari dobjat vevo lehetnek ra
Szia,
Azért lesd meg egy egyenes cuccal, hátha valamelyik belső fele nem teljesen párhuzamos a külsővel. Amúgy igen, én amikbe cseréltem, és nem a 6 dugós volt, abba csak "zsíroztam" és raktam bele.
Azóta is teszi a dolgát mind1ik.
Sztem simán megoldható. Egy barátomnak a VFR800-on van K6 dobja. Egész jól szól, és mondta, h hót egyszerű átalakítani a belsőjét.
Viszont a Busa két dobos a köbcenti miatt főleg. A tiédre 1 csöves rendszer kerül?
Szerinted ha a busara felrakok egy gyari k6 titanium dobot, persze kicsit modositva hogy hangja is legyen, megoldhato vagy inkabb nem jo otlet
merthogy pofara tetszik az az evjarat dobja es a rendor sem basztatna..
Amikor rakom össze a nyerget a karmantyúkat mindegy hogy fordítom?
Találtam netes leírásokat ott irjak hogy nem egyforma a két oldal, kúpos a karmantyú, de az 6dugós nem radiális nyeregnél volt.
A szervizkönyv nem emeli ki ezt a reszt, van egy ábra róla, de az alapján a beszúrás nem párhuzamos, a karmantyú pedig igen, négyzet keresztmetszetű.
A motor hamarabb rendben lesz mint én, ami jó .
Nekem kb. keddtöl szinte mindenem fáj (nyak, bal váll medence,
bal comb) de ami aggaszt, hogy a jobb bokám totál le van
zúzva és napok óta dagadt. 7 öltés van benne, de nem érzem a
többi fájdalomtól.
Úgy saccolom, hogy 2 hét múlva motorozhatok újra.
(ha a Simsont nem számolom) csoda, de törésem nincs.
Hogyan is jön ki a K5 1000 gyári dobnak a bele?
50-es sztem, de az 55 tuti kijön belőle. Lehet a 60 is.
Avval szép hangja lenne. Amúgy egyben ki lehet venni a belsőjét.
Szoval igen a bende sanyi fele leomlo mar fent van mar csak egy jo dob kellene s regota szemezek a k6 dobbal. Nem tudod veletlenul mi a kimeno atmeroje..jo lenne ha 60ast lehetne rajta "kifustolni"..
Masreszt ha valaki eladna a gyari dobjat vevo lehetnek ra
Azért lesd meg egy egyenes cuccal, hátha valamelyik belső fele nem teljesen párhuzamos a külsővel. Amúgy igen, én amikbe cseréltem, és nem a 6 dugós volt, abba csak "zsíroztam" és raktam bele.
Azóta is teszi a dolgát mind1ik.
Sztem simán megoldható. Egy barátomnak a VFR800-on van K6 dobja. Egész jól szól, és mondta, h hót egyszerű átalakítani a belsőjét.
Viszont a Busa két dobos a köbcenti miatt főleg. A tiédre 1 csöves rendszer kerül?
Szerinted ha a busara felrakok egy gyari k6 titanium dobot, persze kicsit modositva hogy hangja is legyen, megoldhato vagy inkabb nem jo otlet
merthogy pofara tetszik az az evjarat dobja es a rendor sem basztatna..
Amikor rakom össze a nyerget a karmantyúkat mindegy hogy fordítom?
Találtam netes leírásokat ott irjak hogy nem egyforma a két oldal, kúpos a karmantyú, de az 6dugós nem radiális nyeregnél volt.
A szervizkönyv nem emeli ki ezt a reszt, van egy ábra róla, de az alapján a beszúrás nem párhuzamos, a karmantyú pedig igen, négyzet keresztmetszetű.
határaimat és nem adta ki egy balos. Sokat tanultam belőle
De hát ilyen ez a popszakma
Nekem kb. keddtöl szinte mindenem fáj (nyak, bal váll medence,
bal comb) de ami aggaszt, hogy a jobb bokám totál le van
zúzva és napok óta dagadt. 7 öltés van benne, de nem érzem a
többi fájdalomtól.
Úgy saccolom, hogy 2 hét múlva motorozhatok újra.
(ha a Simsont nem számolom) csoda, de törésem nincs.