igen, ez valami érintkezési probléma, rá kell szánni az időt és minden csatit széthúzni esetleg kifújni és összedugni... persze nem az indexxel kell kezdeni :-)
Köszönöm az infót.Ha nem vagyok indiszkrét megtennéd nekem,hogy leolvasod a számot?Csak mert mennék egy telót megnézni és össze akarom hasonlítani a számokat.
A leállás az gyanus... lehet nem tölt a generátor vagy nem jól csatlakozik a fesszabályzó...
Azért egy egyszerű feszmérővel rámérnék az aksira!
Mondjuk ha nagyon rutinos vagy, akkor csattinds össze valami fémmel az aksi két saruját és a szikrából megállapítható az aksi állapota...
De nehogy kipróbáld..csak viccceltem
Először ez a probléma úgy mutatkozott hogy egy előzés közbe leállt a motor .De megpróbálom most kicserélem az aksit.Találkoztál már ilyen gonddal talán?
azt tudom hogy nagyon sokon de azt akartam kérdezni hogy nem kell ráálitani hogy ne legyen baja? mert olvastam valahol régeben hogy valakinek a kipufját lelopták egy k5 gixxeröl és ugy jöt haza és beégtek a szelepjei azért kérdeztem volna ..
szabo1985:
szeritned hány motoron cserélték már le a dobokat....?!
Cseréld le és kész!
Azt nem mondom, hoyg nem lehetséges az, hogy kicsit xarabbul fog itt/ott menni, de attól még mehetsz vele...
Helló
Valaki megtudná nekem mondani hogy a suzuki gsxr1000k7/k8-nak ha leveszem a két gyári kipufogoját és benne marad a katalizátor meg a lamdaszonda akor lehet a baja neki ha ugy megyek vele ? vagy gondolkoztam azon is hogy a két gyári kipuf helyére rakok valami csinált csövet egyenlöre amig nem tudok rá veni valami értelmes dobot,,mert vetem már le és hangja nem sokkal nagyob mert ot van még a katalizátor hogy igy lehet e vele menii és veszit e teljesitmény esetleg?
elöre is köszönöm
gsxr 1000 k4 elektronikai gondom lenne !Aksi jó gyújtást ráteszem és nem történik semmi se .Ha pedig igen megy a szivattyú meg van áram is világítás is indítok kattanik egyet és se kép se hang elmegy minden áram segítsetek!
Ez a gátló fekete vagy szürke?Csak mert eddig ami k4-es gátlót láttam az szürke színű.Lehetséges,hogy az a különbség a k4 és k5 között az,hogy a k4 szürke házas a k5 pedig fekete?
Nem tudom pontosan mi lehet a különbség.Gondolom a himbarendszer is más lehet,de a nagy része a rugón múlik.Bár első ránézésre egyforma a k4 és a k5,de valami különbség mégis lehet bennük.Egyébként tényleg hihetetlen ez a nagy különbség az ideális pilóta súlyok között.
hihetetlen....
ennyivel gyengébb a rugója? miért? annyival nem könnyebb a motor?vagy más a himbarendszer áttételezése?
bár az enyémet nem érzem éppen puhának, de közelebb vagyok a 89kilóhoz, mint a 64-hez....
a k-5 1000-es 64 kilósoknak ideális? ezt nem hiszem el....
pedig olyan motort akartam..... nincs mese le kell fogynom
K4:
Stock Shock Spring Rate
Custom Fork and Shock Spring Calculation and Available Rates 8.6 kg/mm (stock)
Ideal Rider Weight for the Stock Spring 195 lbs or 89 kg
K5:
Stock Shock Spring Rate
Custom Fork and Shock Spring Calculation and Available Rates 8.1 kg/mm (stock)
Ideal Rider Weight for the Stock Spring 140 lbs or 64 kg
Itt az ideal weight-en van a hagsúly.A k5-ben gyengébb a rugó.
Táblázat by Racetech.com
Majd megírom mire jutottam.
míg a k5-6-éba : 534
de lehet hogy ez motoronként más más, és akkor sz@rt sem ér..
Köszönöm az infót.Ha nem vagyok indiszkrét megtennéd nekem,hogy leolvasod a számot?Csak mert mennék egy telót megnézni és össze akarom hasonlítani a számokat.
Előre is nagyon köszönöm.
jobb oldalt az alján van valami szám beleütve, na az más, de én nem láttam más különbséget....
A leállás az gyanus... lehet nem tölt a generátor vagy nem jól csatlakozik a fesszabályzó...
Azért egy egyszerű feszmérővel rámérnék az aksira!
Mondjuk ha nagyon rutinos vagy, akkor csattinds össze valami fémmel az aksi két saruját és a szikrából megállapítható az aksi állapota...
De nehogy kipróbáld..csak viccceltem
szeritned hány motoron cserélték már le a dobokat....?!
Cseréld le és kész!
Azt nem mondom, hoyg nem lehetséges az, hogy kicsit xarabbul fog itt/ott menni, de attól még mehetsz vele...
Valaki megtudná nekem mondani hogy a suzuki gsxr1000k7/k8-nak ha leveszem a két gyári kipufogoját és benne marad a katalizátor meg a lamdaszonda akor lehet a baja neki ha ugy megyek vele ? vagy gondolkoztam azon is hogy a két gyári kipuf helyére rakok valami csinált csövet egyenlöre amig nem tudok rá veni valami értelmes dobot,,mert vetem már le és hangja nem sokkal nagyob mert ot van még a katalizátor hogy igy lehet e vele menii és veszit e teljesitmény esetleg?
elöre is köszönöm
Ez a gátló fekete vagy szürke?Csak mert eddig ami k4-es gátlót láttam az szürke színű.Lehetséges,hogy az a különbség a k4 és k5 között az,hogy a k4 szürke házas a k5 pedig fekete?
gsx-r 1000 k3 tól felső villahidat (krossz kormányhoz)
jafobaby901@citromail.hu
ennyivel gyengébb a rugója? miért? annyival nem könnyebb a motor?vagy más a himbarendszer áttételezése?
bár az enyémet nem érzem éppen puhának, de közelebb vagyok a 89kilóhoz, mint a 64-hez....
a k-5 1000-es 64 kilósoknak ideális? ezt nem hiszem el....
pedig olyan motort akartam..... nincs mese le kell fogynom
K4:
Stock Shock Spring Rate
Custom Fork and Shock Spring Calculation and Available Rates 8.6 kg/mm (stock)
Ideal Rider Weight for the Stock Spring 195 lbs or 89 kg
K5:
Stock Shock Spring Rate
Custom Fork and Shock Spring Calculation and Available Rates 8.1 kg/mm (stock)
Ideal Rider Weight for the Stock Spring 140 lbs or 64 kg
Itt az ideal weight-en van a hagsúly.A k5-ben gyengébb a rugó.
Táblázat by Racetech.com