Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

igen, ez valami érintkezési probléma, rá kell szánni az időt és minden csatit széthúzni esetleg kifújni és összedugni... persze nem az indexxel kell kezdeni :-)
Vettem egy másik jobb idomot, aminek jobb a festése, aztán ahhoz kéne, mert az a rész ki van szakadva belőle...
mi történt h jobb oldali felfogató fület keresel?
e-mailem nem kaptad meg?
Köszönöm az infót,sokat segítettél.Remélhetőleg nem motoronként vagy évjáratonként változik a szám.
Majd megírom mire jutottam.
nos nekem a k3-on az van beleütve: 34P
míg a k5-6-éba : 534

de lehet hogy ez motoronként más más, és akkor sz@rt sem ér..
Szia!

Köszönöm az infót.Ha nem vagyok indiszkrét megtennéd nekem,hogy leolvasod a számot?Csak mert mennék egy telót megnézni és össze akarom hasonlítani a számokat.

Előre is nagyon köszönöm.
mind2nek sötétszürke színű a fémháza.
jobb oldalt az alján van valami szám beleütve, na az más, de én nem láttam más különbséget....
szivesen
Bejött az aksi csere!Köszönöm!
Telefonon nem tudnánk beszélni küldj egy mobilszámot.
davide: amit elmondasz, az aksi gond!

A leállás az gyanus... lehet nem tölt a generátor vagy nem jól csatlakozik a fesszabályzó...
Azért egy egyszerű feszmérővel rámérnék az aksira!

Mondjuk ha nagyon rutinos vagy, akkor csattinds össze valami fémmel az aksi két saruját és a szikrából megállapítható az aksi állapota...
De nehogy kipróbáld..csak viccceltem
Először ez a probléma úgy mutatkozott hogy egy előzés közbe leállt a motor .De megpróbálom most kicserélem az aksit.Találkoztál már ilyen gonddal talán?
szabo1985: gondolom az oylan tipus volt, amiben a kipuffba volt a katalizátor, meg csak a leömlő utánig volt cső...
azt tudom hogy nagyon sokon de azt akartam kérdezni hogy nem kell ráálitani hogy ne legyen baja? mert olvastam valahol régeben hogy valakinek a kipufját lelopták egy k5 gixxeröl és ugy jöt haza és beégtek a szelepjei azért kérdeztem volna ..
szabo1985:
szeritned hány motoron cserélték már le a dobokat....?!
Cseréld le és kész!
Azt nem mondom, hoyg nem lehetséges az, hogy kicsit xarabbul fog itt/ott menni, de attól még mehetsz vele...
davide: cserélj aksit
Helló
Valaki megtudná nekem mondani hogy a suzuki gsxr1000k7/k8-nak ha leveszem a két gyári kipufogoját és benne marad a katalizátor meg a lamdaszonda akor lehet a baja neki ha ugy megyek vele ? vagy gondolkoztam azon is hogy a két gyári kipuf helyére rakok valami csinált csövet egyenlöre amig nem tudok rá veni valami értelmes dobot,,mert vetem már le és hangja nem sokkal nagyob mert ot van még a katalizátor hogy igy lehet e vele menii és veszit e teljesitmény esetleg?
elöre is köszönöm
gsxr 1000 k4 elektronikai gondom lenne !Aksi jó gyújtást ráteszem és nem történik semmi se .Ha pedig igen megy a szivattyú meg van áram is világítás is indítok kattanik egyet és se kép se hang elmegy minden áram segítsetek!
Szia!

Ez a gátló fekete vagy szürke?Csak mert eddig ami k4-es gátlót láttam az szürke színű.Lehetséges,hogy az a különbség a k4 és k5 között az,hogy a k4 szürke házas a k5 pedig fekete?
Nem tudja valaki,hogy külsőleg miről lehet megállapítani,hogy mi a különbség a K4 és K5 gsxr1000 hátsó teló között?Képről mindkettő egyformának tűnik.
Nem tudom pontosan mi lehet a különbség.Gondolom a himbarendszer is más lehet,de a nagy része a rugón múlik.Bár első ránézésre egyforma a k4 és a k5,de valami különbség mégis lehet bennük.Egyébként tényleg hihetetlen ez a nagy különbség az ideális pilóta súlyok között.
Keresek!
gsx-r 1000 k3 tól felső villahidat (krossz kormányhoz)
jafobaby901@citromail.hu
hihetetlen....
ennyivel gyengébb a rugója? miért? annyival nem könnyebb a motor?vagy más a himbarendszer áttételezése?
bár az enyémet nem érzem éppen puhának, de közelebb vagyok a 89kilóhoz, mint a 64-hez....
a k-5 1000-es 64 kilósoknak ideális? ezt nem hiszem el....
pedig olyan motort akartam..... nincs mese le kell fogynom
Biztos akarod a K5-ét?

K4:
Stock Shock Spring Rate
Custom Fork and Shock Spring Calculation and Available Rates 8.6 kg/mm (stock)
Ideal Rider Weight for the Stock Spring 195 lbs or 89 kg

K5:
Stock Shock Spring Rate
Custom Fork and Shock Spring Calculation and Available Rates 8.1 kg/mm (stock)
Ideal Rider Weight for the Stock Spring 140 lbs or 64 kg

Itt az ideal weight-en van a hagsúly.A k5-ben gyengébb a rugó.
Táblázat by Racetech.com