Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

K9-et akarok bele rakni,de szerintem olyan túl nagy különbség nincs közöttük hosszra.
Kösz
K1-2 2045mm.
Valaki le tudna mérni egy Gsxr-t az elejétől a végéig,h milyen hosszú? Tartok tőle,h elég kicsi a futó amiben szállítanám és így jó lenne tudni a pontos méretét.
Gsxr első hátsó lánckerék párban olcsón eladó! Ha érdekelne valakit megnézem a pontos méreteit! Együtt a kettő 8e ft ért megvállnék tőle!
GSX-R 1000 K5-K6 Bontódik!
70/6321-829
Sok esetben jól jöhet az ilyen csavar. Én magam is szoktam a csavar feje alá tenni kis alátétet, mert akkor a kikopott fékkar lógása kiiktatható, az alsó anya meghúzásával pedig a csavar bármilyen állásban rögzíthető.
Ha megvan a megoldás kiírom ! Köszi a hozzászólást !
Igazad van, elvileg nem tudja, ezt nem idéztem pontosan. A gyakorlat mégis az, hogy az utángyártott kar az esztergált stifttel már szorul nálam. Ez van, ha a japán munkát olasz és magyar kisipar váltja fel, amiben én vagyok a meós.
Igen, éppen ezt szeretném. Érdekelnek a képek.
Valaki már korábban is felrakott egy galériát és árulta is a cuccát de márt nem találtam meg. Nem tudom Te voltál-e!?
Szia! Én is 95-t tankolok. Nem volt még ilyen problémám... de ha sikerül megoldani akkor légy szíves oszd meg a hiba okát.
Nincs valakinek véletlen elfekvőben , eladó gyári duda gixxerhez?
Szerintem a fékkar csavarja nem képes megszorítani a kart.
hali.
Mit akarsz kuplungot?
Én a gyári lánckerék deklit alakítottam át.Ha kell rakok fel képet.
Sziasztok Urak !

Találkozott vki közületek olyan problémával : 5000 fordulatig bedadog a motor 5000-től pedig simán megy ? -gyertyák újak ,tankolni ott tankoltam ahol eddig is a busába (igaz 95 -ös - Ti mit szoktatok tankolni ? ) Az akksim feladta a harcot ,gondoltam az is lehet ,de az újjal is u.ezt csinálja .
Lehet, hogy túl sok diplomád van.
Az alsó úgy néz ki mint amit kívülről kell rácsavarozni egy felületre, nekem pedig lehet, hogy olyan fog kelleni, amit belülről lehet rácsavarozni. De ismételem, majd megnézem jobban mekkora a hely és miből lehet konzolt építeni.

Ilyen karom pedig van jobbosba (szintén valami régebbi olasz cucc) és az csak olyan kormányra szerelhető, ami vízszintesen áll. Csutka kormányra nem jó, mert ott ferdén áll és úgy lég-buborék úszhat ahhoz a lyukhoz amin keresztül a karmantyú maga elé szívná az olajat. Ezért (is) van a sportmotorokon külön tartály magasabban, hogy ez a probléma ne legyen.

Nem gondolom, hogy bármi baj van a cuccal amit adnál, csak azt nem tudom (még), hogy nekem bármire jó lenne. Még. Türelem!
Egyik részét sem értem annak amit írtál, pedig gépész mérnök vagyok
A kicsi munkahenger pont azt a feladatot látta el, mint amit te akarsz neki szánni. A felső Ducati Multistrada cucc, a másik 1098.
Olyan, mint egy robogó fékkar. Szerintem ez nem fog működni abban a szögben, ahogy én akarom szerelni. Az alsó munkahenger meg nem valami pofás, pont fordítva van mint ahogy kellene. Még nem volt időm méricsgélni se, de majd valamikor arra is sort kerítek.
Köszöntem a hozzászólásokat a fékbetét kérdéshez
más téma: ma jött a levél a suzuki főhadiszállásról, visszahívás miatt. (már olvastam a neten is) Esetleg a szerelő Uraknak vélemény/ netán valaki aki már elvitte vizsgáltatni/cseréltetni a főfékhenger dugattyúját? mert ezt írja "A vizsgálat során szakembereink észrevették, hogy korrózió léphet fel a főfékhenger dugattyújának a felületén, ha hosszú ideje használt, magas páratartalmú fékfolyadékkal érintkezik" Én idén tavasszal is lecseréltetem a fékfolyadékot, aztán ha nem veszek észre levegősödést mint eddig sem, hagyom a picsába.
Tamás itt vannak a lomok. Az alsó munkahengerhez tudok adni speciális fékcsavar és légtelenítő combot mintának.
A felső munkahenger nagyon jónak néz ki, sehol nem látok folyást, vagy megmarást a fékolajtól. A fékcső hossza biztosan elég lesz.
Kedves Márka és Típustársak,

Ha K5-K6-os gépetekről lekapnátok alapos tisztítás gyanánt a leömlőket és a csatolt kép fogad benneteket, akkor nem kell beszarni, mint ahogy azt én tettem, mert ez a kép normális. Minden csonk egy szelepéhez van a környezetszennyezést csökkentő megoldás, a friss levegő bevezetése megoldva. Tehát ez nem kitámasztó kipu szelepre utal, hanem normál működésre (többi évjárat vagy típus is hasonló lehet, de inkább csak sajátra mondom biztosra). Nem tagadom, betojtam, de hihetetlennek tűnt, hogy minden hengerem egy szelepe kitámasztott volna, mert menettulajdonságokon nem éreztem. Ha egy embernek segítette, akkor már megérte eme munkaidőben írt rövid kis szösszenet
Igen az. Japán belpiacos (erősebb jobb) szintén boxer gép. A honda eladó , a Subarut megtartjuk. Szerintem én adom az eu-ban a legolcsóbban.
GYönyörűűű!
Az véletlenül nem egy Impreza ott a hátérbe?
Szép a gép, a saját gépem idomjai még felszerelésre várnak. Azért ma motoroztam egy kicsit