Én vettem nagy fényerejű izzókat, de hiába. Azzal se látni semmit. Éjjel, felkapcsolt fényszóróval csak minden 10. autós villant vissza, hogy "kapcsold le". Legalább 70-el lehet menni sötétben vele.
Engem nem ....szogattak (de lehet téged fognak) 6000K-s volt, de a 4000-es még közelebb van a gyári színhez. Soha nem villogtak rám este sem hogy vakítana, de nem is kanyarodtak ki elém mert nem látnak. Bár hátulja meg is van emelve, és a fényszóró se volt elállítva. Aztán előbb az "izzó" pukkant el... indításnál villog, azt nem szereti, kellett volna késleltető kapcsoló vagy vmi, de nem foglalkoztam vele. Aztán meg egy másik szettnél a trafóban egy kondi pukkant el, nem bírta a nyári melegben egy helyben... Légbeömlő alá ragasztottam, ott meg szállt föl neki a meleg...
Aztán meguntam és visszament a gyári
Van egy eladó 6K-s "izzóm"
De nem ellene beszélek, mert jó volt... csak tanulj a hibáimból
ferrodo xrac meg fogott, mint a picsa, de nagyon hirtelen, nem elégé adagolható az érzése szerintem.ap racingot erre meg több yahahás is dicsérte, több keverékét is.
Lehet ugyan abból a disznóbőrből amiből a Suzukijé is.
Csak a Tokico a Kawához a disznó hátáról, míg a Suzukihoz a disznó farkáról szedi a bőrt.
Viccet félretéve a gyári betét nem azonos a zzr-zxr közt csak méretre, rendeld meg mindkettőt(külön száma is van) és nézd meg.
Viszont a tokico gyári kawa tárcsákhoz én használtam ferrodot(platinumot, meg xrac -t) és egyik után betéve a másikat volt érezhető eltérés.
ferrodo st -t nem probáltam, az nem tudom milyen. Hátul most is ferrodo van(platinum). Elől most Lucas, de ap racing lesz a következő, nagyon sok havernak az van(bár a többség a környéken yahahás, nem tudom én tárcsáimmal milyen lesz).
Ülj le egyes!
Minden márka gyárt ezer fajta fékbetétet!
Mellesleg az a "szar" ferrodo milyen? Mivel az Xrac az nagyon harap, viszont túl hirtelen.
Tokicoból is ezer féle van, ha nem alvázszámhoz rendeled gyári zacsiban érhet meglepetés.
Pl. a kawa ugyan ahoz a méretű nyereghez másikat ad a zzr be és másikat a zxr be(méret azonos de az anyag keveréke más).
Nem tartom kizártnak a suzuki is a turásabb és sportosabb gépeit eltérő keverékkel szereli.
Sziasztok,
segítsetek, elvesztem a fékbetétek útvesztőiben K6 1000hez keresek fékbetétet(elsőt), most ferodo van, ez nem az igazi... gyári tokico 8500huf/pár, ap racing 7800hf/pár, ebc 10500huf/pár, brembo 12500huf/pár, nissin 15200hf/pár. Kinek melyikről van véleménye, utcai motorozásról és betétekről van szó nem pálya. A segítséget/véleményt előre is köszöntem
Mi az h fordítva van a felirat? Sztem mivel körbe megy a lánc vhol tuti h jól áll a felirat. Did láncon meg egymás melletti láncszemeken pont fordítva van a felirat. Szóval a kérdésedre a válasz sztem az, h nincs olyan.
Sziasztok 1 olyan kérdésem lenne hogy láncszett cserénél van olyan hogy forditva teszik fel a láncot?Lehet hülye kérdés de én nem értek hozzá.Csak azért kérdezem mert a felirat a szemeken forditva van.köszi a válaszokat.
A "Malacka" az a rozsaszinu kis diszno, ez a Fules....
...nem volt gyerekszobatok..?!
Aztán meguntam és visszament a gyári
Van egy eladó 6K-s "izzóm"
De nem ellene beszélek, mert jó volt... csak tanulj a hibáimból
Csak a Tokico a Kawához a disznó hátáról, míg a Suzukihoz a disznó farkáról szedi a bőrt.
Viccet félretéve a gyári betét nem azonos a zzr-zxr közt csak méretre, rendeld meg mindkettőt(külön száma is van) és nézd meg.
Viszont a tokico gyári kawa tárcsákhoz én használtam ferrodot(platinumot, meg xrac -t) és egyik után betéve a másikat volt érezhető eltérés.
ferrodo st -t nem probáltam, az nem tudom milyen. Hátul most is ferrodo van(platinum). Elől most Lucas, de ap racing lesz a következő, nagyon sok havernak az van(bár a többség a környéken yahahás, nem tudom én tárcsáimmal milyen lesz).
Én ugy tudom minden kawabetét egy kewerék. Vagy tán nem?
Minden márka gyárt ezer fajta fékbetétet!
Mellesleg az a "szar" ferrodo milyen? Mivel az Xrac az nagyon harap, viszont túl hirtelen.
Tokicoból is ezer féle van, ha nem alvázszámhoz rendeled gyári zacsiban érhet meglepetés.
Pl. a kawa ugyan ahoz a méretű nyereghez másikat ad a zzr be és másikat a zxr be(méret azonos de az anyag keveréke más).
Nem tartom kizártnak a suzuki is a turásabb és sportosabb gépeit eltérő keverékkel szereli.
segítsetek, elvesztem a fékbetétek útvesztőiben K6 1000hez keresek fékbetétet(elsőt), most ferodo van, ez nem az igazi... gyári tokico 8500huf/pár, ap racing 7800hf/pár, ebc 10500huf/pár, brembo 12500huf/pár, nissin 15200hf/pár. Kinek melyikről van véleménye, utcai motorozásról és betétekről van szó nem pálya. A segítséget/véleményt előre is köszöntem
Sírok.
Én. Persze csak ha jó áron van.
Egy is elég.