Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jó tömítéshez nem kell paszta.

Aki a narancsra szavaz felrúgom!
új adó
majd megbánod, mint én
Nem hiszem, h holnapra megjön minden.
Majd jövőhéten.
Rendben.
Holnap jó a Bicske, délután.
Ha nem holnap, akkor napoljuk el, majd érte megyek valamikor. Nem sürgős, mert nem olyan fontos. Most még egy darabig bírni fogja az általam "visszareszelt" nyereg. Legalább látom majd mennyit hozott a konyhára a nagyobb tárcsa.
Ez azért van, mert élvezed, h szenvedhetsz vele! :)
Ööö hátsó nyereg csere?
Megyek Bicskére valamikor a Suzukihoz.
Az F.Levi-nek szeretettel.
Mert szerinte nem kell pasztázni egy blokkot...
Én azt is keveslem, ami van.
Ennyi!
Nagy szakértő az ember.
Nézd meg a hozzászólásomat.
Semmi para, az full gyári.
Nem kell mindennek bedőlni, boldog első tulaja vagyok egy K6 1000-nek és nekem is volt ott megy minimális paszta réteg, szép fekete. Szuziéknál ezt akkortájt így csinálták technológiailag
Nincs is annyi lovunk mint neked...
Repsol, csak bizonyos km után szorul. Elsőnek tök jó volt, de 3e km körül kezdett ragadós lenni a váltó. Motulnál nincs ilyen.
Jó nektek. Az enyém úgy kajálja, mintha az lenne az üzemanyag neki. Lehet ' dízel.
Nekem még mindig olyan, h 6000-ret simán elmegyek vele, h nem eszi. Pedig szoktam pályázni is.
Mert az sokkal zöldebb, vagy sokkal drágább?
És a motulkúl előtt meg semmit raktak bele...
Tudod, kinek mi.
Én azt írtam le, h én milyet használok. De ha már neveket emlegetünk, akkor pl Menyus is ilyet használt a Busa fékébe...
Castrol-tól már halottam panaszt váltó ragadás felől sőt még a Repsol-ra is volt pár ember aki panaszkodott ugyan ezek miatt. Motul felől szintén sokan mondták hogy "jó" lett a váltó tőle.
ha jó hát jó. Nem kell vele foglalkozni. De tényleg gyanús.
a castroltól szorlut a váltóm,álló helyzetben nem tudtam kivenni üresbe,a motullal tökéletesen működött(300v)
Egy dolog amire egy kolléga hívta fel a figyelmet és elgondolkodtatott hogy azt írta ezen kép alá, hogy szerinte volt már szétszedve a blokk mert hogy gyárban nem raknak ilyen pasztát az illesztésekre amit a képen is látsz !
De a helyzet az hogy bárhogy is vizsgáltuk meg hallgattuk a hangját meg teljesítményét minden pöpeeccc!
Majdnem csak a hangja se változik behúzott meg kiengedett kuplungnál a váltó tökéletes!
PASSSZZ!

http://www.sportmotor.hu/motor...

EZ A KÉP!

Meg van szervizkönyve meg minden 2 gazdás volt , megvan ez az átadó füzet is amit az első gazdája kapott a márkakereskedésben ,abban benne van minden adata csak a címe meg telefonszáma nem, meg akarom valahogy találni és megkérdezni hogy mi volt vele nála!
fékhez brembo folyadékot használtam,nem volt rá panasz.pedig csak pályán használtam,tette a dolgát,olajból csak motul,utcára ugye fölösleges a 300v a 7100 pont jó
Értem, azt mondják már hamisítják ezt a tetves motult is. 1L-4L kiszerelést főleg.... nem tudom. Egy biztos tavasszal olajcsere. De nem motul lesz.
miért nem basszátok az rezet a saját szarotok körül!?nyomorult hülyék.
Ez nem egy Zx9r!
Hazudnék ha azt mondanám hogy hajtottam , inkább az a barátkozós motorozgatás volt a kis 600-as után! Na jó de azért nem 5000 volt a max fordulat sem!