Holnap jó a Bicske, délután.
Ha nem holnap, akkor napoljuk el, majd érte megyek valamikor. Nem sürgős, mert nem olyan fontos. Most még egy darabig bírni fogja az általam "visszareszelt" nyereg. Legalább látom majd mennyit hozott a konyhára a nagyobb tárcsa.
Nem kell mindennek bedőlni, boldog első tulaja vagyok egy K6 1000-nek és nekem is volt ott megy minimális paszta réteg, szép fekete. Szuziéknál ezt akkortájt így csinálták technológiailag
Castrol-tól már halottam panaszt váltó ragadás felől sőt még a Repsol-ra is volt pár ember aki panaszkodott ugyan ezek miatt. Motul felől szintén sokan mondták hogy "jó" lett a váltó tőle.
Egy dolog amire egy kolléga hívta fel a figyelmet és elgondolkodtatott hogy azt írta ezen kép alá, hogy szerinte volt már szétszedve a blokk mert hogy gyárban nem raknak ilyen pasztát az illesztésekre amit a képen is látsz !
De a helyzet az hogy bárhogy is vizsgáltuk meg hallgattuk a hangját meg teljesítményét minden pöpeeccc!
Majdnem csak a hangja se változik behúzott meg kiengedett kuplungnál a váltó tökéletes!
PASSSZZ!
Meg van szervizkönyve meg minden 2 gazdás volt , megvan ez az átadó füzet is amit az első gazdája kapott a márkakereskedésben ,abban benne van minden adata csak a címe meg telefonszáma nem, meg akarom valahogy találni és megkérdezni hogy mi volt vele nála!
fékhez brembo folyadékot használtam,nem volt rá panasz.pedig csak pályán használtam,tette a dolgát,olajból csak motul,utcára ugye fölösleges a 300v a 7100 pont jó
Aki a narancsra szavaz felrúgom!
új adó