Holnap jó a Bicske, délután.
Ha nem holnap, akkor napoljuk el, majd érte megyek valamikor. Nem sürgős, mert nem olyan fontos. Most még egy darabig bírni fogja az általam "visszareszelt" nyereg. Legalább látom majd mennyit hozott a konyhára a nagyobb tárcsa.
Nem kell mindennek bedőlni, boldog első tulaja vagyok egy K6 1000-nek és nekem is volt ott megy minimális paszta réteg, szép fekete. Szuziéknál ezt akkortájt így csinálták technológiailag
Castrol-tól már halottam panaszt váltó ragadás felől sőt még a Repsol-ra is volt pár ember aki panaszkodott ugyan ezek miatt. Motul felől szintén sokan mondták hogy "jó" lett a váltó tőle.
Egy dolog amire egy kolléga hívta fel a figyelmet és elgondolkodtatott hogy azt írta ezen kép alá, hogy szerinte volt már szétszedve a blokk mert hogy gyárban nem raknak ilyen pasztát az illesztésekre amit a képen is látsz !
De a helyzet az hogy bárhogy is vizsgáltuk meg hallgattuk a hangját meg teljesítményét minden pöpeeccc!
Majdnem csak a hangja se változik behúzott meg kiengedett kuplungnál a váltó tökéletes!
PASSSZZ!
Meg van szervizkönyve meg minden 2 gazdás volt , megvan ez az átadó füzet is amit az első gazdája kapott a márkakereskedésben ,abban benne van minden adata csak a címe meg telefonszáma nem, meg akarom valahogy találni és megkérdezni hogy mi volt vele nála!
fékhez brembo folyadékot használtam,nem volt rá panasz.pedig csak pályán használtam,tette a dolgát,olajból csak motul,utcára ugye fölösleges a 300v a 7100 pont jó
Aki a narancsra szavaz felrúgom!
új adó
Majd jövőhéten.
Rendben.
Ha nem holnap, akkor napoljuk el, majd érte megyek valamikor. Nem sürgős, mert nem olyan fontos. Most még egy darabig bírni fogja az általam "visszareszelt" nyereg. Legalább látom majd mennyit hozott a konyhára a nagyobb tárcsa.
Ööö hátsó nyereg csere?
Megyek Bicskére valamikor a Suzukihoz.
Mert szerinte nem kell pasztázni egy blokkot...
Nézd meg a hozzászólásomat.
Semmi para, az full gyári.
És a motulkúl előtt meg semmit raktak bele...
Én azt írtam le, h én milyet használok. De ha már neveket emlegetünk, akkor pl Menyus is ilyet használt a Busa fékébe...
De a helyzet az hogy bárhogy is vizsgáltuk meg hallgattuk a hangját meg teljesítményét minden pöpeeccc!
Majdnem csak a hangja se változik behúzott meg kiengedett kuplungnál a váltó tökéletes!
PASSSZZ!
http://www.sportmotor.hu/motor...
EZ A KÉP!
Meg van szervizkönyve meg minden 2 gazdás volt , megvan ez az átadó füzet is amit az első gazdája kapott a márkakereskedésben ,abban benne van minden adata csak a címe meg telefonszáma nem, meg akarom valahogy találni és megkérdezni hogy mi volt vele nála!