Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mi ez, valami folyósított kacsazsír?
Bátor vagy!
Nekem most ez van benne.
10w-s castrolt raktam bele, ég és föld, min azelőtt volt!
telóolajat rakjál bele mindenképpen! gyárilag 5w van benne, 10w-vel már feszesebb lesz kicsit, olvastam már olyat, aki 20w-t rakott bele, nekem most 15w van benne. Sztem még ez is simán jó.
Valaki akinek van k3 1000-e meg tudná mérni, a hátsó kerék-idom illetve első kerék-idom távolságot úgy, hogy oldalsztenderen van a motor? Volt egy csúszás vele és azóta ha oldaltámaszon van a motor az idom kb 1-2mili híján beleér a kerékbe és tudom, hogy előtte nem úgy volt.
vagy 200 nál jól hátba vág
Le eshet menetközben vagy milyen probléma lehet belőle,ha igy közlekedek vele?
Ha egyenetlen a lánc nyúlása akkor csere de ha nem akarod hogy hamar kipurcanjon az új láncod akkor a fogaskerekeket is cseréld le.
igen még lehet a fogaskerekeknek is
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek lánccal kapcsolatban:
Meghuztam a láncot,ráültem a motorra a súlyom alatt szerintem jó a beállítása.Menet közben viszont hallom,hogy egy bizonyos helyen súrlódik a lánc. Ahogy a kereket forgatom néhol feszes néhol laza a lánc,ez azt jelenti,hogy a láncnak annyi?
OSZI JELNETKEZZ!
Sziasztok!

k3 1000 kormánytelojába repsol 10w50es motorolaj ér valamit? Vagy jobban teszem, ha veszek 10w-s telóolajat inkább?
Azért van fény az alagút végén
A főfékhenger 18-as, még nem dőlt el hogy 320 vagy 330 lesz-e a tárcsa.
Régi R1 és az újabbak tárcsái is 130mm-re vannak középvonalban egymástól. Ha jól mértem nekem 125mm lenne jó.
Holnap mérek majd neked. Most vagyok a mélyponton. 4 kormánycsapágyból egyik se lesz majd jó.
Mindegy, csak Brembo legyen! Sedu, Te ne így csináld!
K1 tárcsák 320mm-esek és 130mm eltolásra vannak.
A hátsó 220mm-es és 5 csavaros.
A tied mennyi? (a hátsó)
OK Cápa, majd mérünk.
Van neked való 2 dugós hátsó fék nagy tárcsával is otthon.

Oszi jöhetsz a fékért!
Szia! Hát az egész kerék nem, de a tárcsa érdekelne. Holnap délután meggondolom, hogy át lehet-e alakítani a rendszert nagyobb tárcsához. Ha megoldható nem-gány módon, akkor szólok. De ha van vevőd rá add el nyugodtan, nem akarlak hintáztatni.
Úton vannak a Brembo monoblock fékek a felső radiális pumpával és az új első futómű is.

Ha valakit érdekel van eladó VFR egykarú komplett hátsó futóművem kerékkel együtt. Esetleg elvihető az R1 gyárija is

Cápa nem kell a nagy féktárcsás R1 hátsó kerék?
Szólj amikor már leszedted, és intézzük.
Mint az RSV-knél...jó fék és futómű, a többi kuka...
Megdumáltuk. Még vadászom a 330-as tárcsát, de eddig csak 320 van egyáltalán eladó.
Megszerettem a Ducatin a féket hiányzik egy kicsit A motorja viszont nem kéne ha fizetnének érte hogy használjam akkor se.
Kell!
Az az új féked eléggé brutális lesz bakker...
8/db áron jó? Az alsó munkahengerekben jó betétek vannak a felsőhöz adom a fékkart is. Kipróbálható, jól működik, de már alakul egy Öhlins Brembo monoblokkal. Jövőhét kedden szedném szét az elejét. Minden hozzá való csavart adok vele. Ha viszed a teleszkópot még olcsóbban jössz ki.
gyári hibás. mindegyik ezt csinálja.nem a te gépedben van a probléma.