telóolajat rakjál bele mindenképpen! gyárilag 5w van benne, 10w-vel már feszesebb lesz kicsit, olvastam már olyat, aki 20w-t rakott bele, nekem most 15w van benne. Sztem még ez is simán jó.
Valaki akinek van k3 1000-e meg tudná mérni, a hátsó kerék-idom illetve első kerék-idom távolságot úgy, hogy oldalsztenderen van a motor? Volt egy csúszás vele és azóta ha oldaltámaszon van a motor az idom kb 1-2mili híján beleér a kerékbe és tudom, hogy előtte nem úgy volt.
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni tőletek lánccal kapcsolatban:
Meghuztam a láncot,ráültem a motorra a súlyom alatt szerintem jó a beállítása.Menet közben viszont hallom,hogy egy bizonyos helyen súrlódik a lánc. Ahogy a kereket forgatom néhol feszes néhol laza a lánc,ez azt jelenti,hogy a láncnak annyi?
Azért van fény az alagút végén
A főfékhenger 18-as, még nem dőlt el hogy 320 vagy 330 lesz-e a tárcsa.
Régi R1 és az újabbak tárcsái is 130mm-re vannak középvonalban egymástól. Ha jól mértem nekem 125mm lenne jó.
Szia! Hát az egész kerék nem, de a tárcsa érdekelne. Holnap délután meggondolom, hogy át lehet-e alakítani a rendszert nagyobb tárcsához. Ha megoldható nem-gány módon, akkor szólok. De ha van vevőd rá add el nyugodtan, nem akarlak hintáztatni.
Megdumáltuk. Még vadászom a 330-as tárcsát, de eddig csak 320 van egyáltalán eladó.
Megszerettem a Ducatin a féket hiányzik egy kicsit A motorja viszont nem kéne ha fizetnének érte hogy használjam akkor se.
8/db áron jó? Az alsó munkahengerekben jó betétek vannak a felsőhöz adom a fékkart is. Kipróbálható, jól működik, de már alakul egy Öhlins Brembo monoblokkal. Jövőhét kedden szedném szét az elejét. Minden hozzá való csavart adok vele. Ha viszed a teleszkópot még olcsóbban jössz ki.
Bátor vagy!