helló!
Érdeklödni szeretnék hogy van egy suzuki gsxr1000 k5 -ös gépem és arra szeretnék egy gyári sárga fekete k5 ös szinű idomszettet venni hogy milyen árba lenne újonnan ? aki tudja irja már le vagy viszonyitolag is jó lenne,?
Sztem nyugodtan cserélhetsz, nekem semmi problémám nincs az 1000-res K2-ővel. Igaz még nem rég óta van meg.
Arra figyelj, h ne nagyon megtörtet vegyél, meg lehetőleg 20000 körüli km legyen benne. A 40000km kicsit soknak számít. Amu az RSV az sehol sincs az 1000-res GSXR-hez képest, de még a 750-hez sem. Nyáron a No Limit-en a gyorsulási versenyen 1 régi Honda CB1000 naked bike-al vertem az RSV-t...
Nem kell gúnyolódni! Erős nekem, meg nagy is! Inkább visszaülök egy kissebbre amivel úgy ahogy tudok menni! gsxr 400-al 5x körbemotorozott haverom! kanyarodni nemtok vele!
Szeva! Én K2-es 750 gixxerre szeretném cserélni az RSV-t! És az lenne a kérdésem, hogy volt e már komolyabb probléma a géppel? Szinte mindenkit megkérdezek akinek K2-es gsxr-je van, mert sokan azt mondják, hogy szarok meg stb.! De nekem akkor is ilyen kell!
Érdeklödni szeretnék hogy van egy suzuki gsxr1000 k5 -ös gépem és arra szeretnék egy gyári sárga fekete k5 ös szinű idomszettet venni hogy milyen árba lenne újonnan ? aki tudja irja már le vagy viszonyitolag is jó lenne,?
elöre is köszi:Peti
Az ott én vagyok az egyenes kormányos büdögémmel...
Arra figyelj, h ne nagyon megtörtet vegyél, meg lehetőleg 20000 körüli km legyen benne. A 40000km kicsit soknak számít. Amu az RSV az sehol sincs az 1000-res GSXR-hez képest, de még a 750-hez sem. Nyáron a No Limit-en a gyorsulási versenyen 1 régi Honda CB1000 naked bike-al vertem az RSV-t...
Az RSV meg nem a jó futóművéről híres...
Hát igen a V2-höz ember kell nem töltött zokni....