Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

én ferrodo xrac-ot használok!mint a betonfal ugy fog!23.000/a garnitura!
Sziasztok. Tanács kellene, hogy milyen betétet vegyek előre. Eddig gyári után ebc de az kilőve mert sza*, Használtam egy ideig piros verseny nissint az atom de az ára is és kopik mint a kréta. Utcára kellene igazából de szempont lenne hogy nagyot harapjon kis húzóerőnél is ne csak csonttörő markolásnál. No meg ha elkap a zivatar se csússzak át a kereszteződésen mint a piroska nissinnel mint aki rá se nyúlt a fékre.
Válaszaitok előre is köszi
Valakitől anno 750-es srad-hoz vettem villahidat, lehet tőled :) el is adtam, jobban szeretem a gyári csutka kormányt idommal. Neked is K4 1000-ed van?
Maci ,de hobbi szinten. Mai napig mennek az alap dolgok, nemrég vettem kifejezetten erre a célra egy cbr600-ast,de nem az igazi. Ha valakit komolyan érdekel a dob 62e az utolsó ára.
Micky.....köszönöm a segítséget....
Egyébként meg igyekszik az ember.... nekem könnyű ebben nőttem fel!
Jó állapotú Raptor dobot beszámolsz?
Hát PiciR én nem ismerem csak elismerésemet tudom kifejezni. Mindig örömmel tölt el, ha a "gyengébbik" nemet látom motorozni! Szóval Gratula!
Sziasztok a segítségeteket szeretném kérni,
talán valaki ismeri...
egyik pályanap alkalmával készült a kép......
és szeretném megtalálni a sárga-fekete ezredes tulaját.
Előre is köszi mindenkinek!
500, nem?
sziasztok ezresek!
tudja vki hogy k71000 gyári elektronikáját milyen fordulatszámonként lehet állítani?
elöre is köszi!
te nem fighterkodtál régebben? tőlem vett valaki egy fighter villahidat pár éve ilyen becenévvel... te voltál?
Sziasztok. Van egy eladó orig új rövid LeoVince sportdobom Gsxr 1000 K5K6 1000-hez. Kivehető hangtompító, EU homolog tipusbizonyítvánnyal, összes dokumentáció, szerszámmal. SOS 64e ft
http://www.kepesmotor.hu/kipuf...
így is gondom van a sulyommal!gyurtam mint hülye oszt nöttem mint gomba,121kg voltam,most már csak 108!100-ig meg sem állok!nadon dojs leszek!
majd azt az 5 kg-ot felszeded vasárnap
191LE
+5Nm
-5Kg!
Megtaláltam.
Hol?
na végre itt van már az uj ezres!
Sziasztok srácok.
Nem jön be az új évjárat?Ehez mit szóltok?
2008-as 1000-es gsx-r (600 vagyis hatszáz km),kék-fehér karcmentes,új.
reg.adóval vizsga stb....még nincs forgalomba helyezve,akit érdekel Ő az első tulaj.
2.400.000-ft

10%-tól vihető,vagy kp.
csere nem érdekel.
a szépség szubjektív. Valamilyennek kellett lenni, hát ez lett belőle..
Élőben meg mindegyik szebb mint a képen. Így legalább meg lehet külömböztetni az évjáratokat
Ráadásul az 1000RR-t pont nem a legmegfelelőbb színnel promótálták..
Én nem vagyok az új formák ellensége. De van különbség a szép újítás és az erőlködés között. A K8-as 750-es sokkal szebb lett mint a K6-7 pedig az a vonalat vitte tovább. Lehetett volna az 1000RR is szép de nem lett az.
Azt meg nem gondoltam volna, hogy vissza fogom sírnia 06-os ZX-10R-t.
Az új R1 is eléggé erőltetettnek tűnik (és én nem ragadok le a rusnya a kipufogója dolognál). De talán élőben jobb lesz.
Ez egy érdekes kérdés.
Valamilyen szinten "hajaznia" kell az előzőre, különben nincsen meg a márkaidentitás.
Ránézel és rögtön tudod: ez egy Gixxer!

Ezt nem tudod elmondani sem a CBR-ről, sem pedig a ZX-ről.
Pedig az új ZX nagyon fain. az RR nemhiába lett tesztgyőztes, amióta kipróbáltam elhiszem a róla írtakat. Minden motor szép a maga nemében, csak kinek milyen irányzat jön be. Én pl azt nem szeretem ha csinálnak egy jó technikát, és rádobnak egy olyan külsőt, ami kb 2-3 éve is lejárt lemez lenne, vagy az előző sorozatra hajaz..