Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

hogy a...tud írni az ezresed?mindig is mondtam h a gsxr a legjobb. na csak vicceltem,nekem legutóbb FI akkor volt mikor nem érintkezett az injektor elektromos csatija.de egy csomó más probléma is okozhatja.
a rotátor retesz talpas félhomályérzékelöje kiégett és nem müködteti a suppenzátorod!
Hali!
Kiírta a K2-es 1000-em hogy F1,és nem indul.Mi a szar lehet vele?A szivattyút sem hallom hogy zúgna,és csinál vmi + rövid zúgást ami inkább nyikorog.
Valakinél volt már ilyen?
na, magyarul is akkor : mi fil kószt?
Tasi, mennyiért kérnek egy ilyen ezrest?

téljesen betekered és 3/4visza,elől hátul alul fölül.bregyo orvossága.nekem nagyon bejön,stabil mindenhol
elektromos,sebességfüggő.olajcsere segíthet,és nem kerül negyedmilioba
úgy adod rá a gyújtást, hogy már előtte nyomod a váltóvillantó gombját, és akkor utána bírod beállítani a fordulatot. nem felejti el a beállított fordulatszámot, de minden indításkor be kell kapcsolni a váltóvillantót. (én még sosem használtam)
Szasztok!

Segítség kellene,hogyan kell beprogramoznia K4-es Gikszer válltóvillantóját?!?

Valamint tényleg elfelejti ha leveszed a gyújtást,akkor minden motorozás elött újra kell állítani?!?

Segítséget előre is köszi:Tasla
érdekesek a motorjaid/átépítéseid

csak streetfighter?
Tuzaocsi! A kormányteló?
Én is le akartam cserélni Hyperpro-ra, de nekem hibátlanul működik.
Viszont kanyar elötti bekormányzáson imbolygott eléggé, de
1 kis tekergetéssel kiküszöböltem. A Motorrad 1000-es testtipp-je alapján.
A Motor Revü-be is leközölték, mikor a K7-est összeengedték a többi ezressel.
A videóimnál, a "Tavaszi koncentráció"-ba is megfigyelhető, akkor még nem volt belőve.
Köszönöm a segitséget!Kösz az infót sokat segitettél vele.Üdv Sali
Sziasztok!
Egy barátom keres gsxr k1 1000-es (2001)javitási könyvet,ha valaki tud segiteni közületek légyszives jelezzetek.Segitségeteket előre is köszönöm.Üdv Sali
haligali
gyerekek,a k8 1000-sen hogy müködik a kormányteló?
nekem mintha kicsit bizonytalan lenne az eleje....
emeljek a hátulján pár milliméteret?
ért valaki ennek a futóművéhez?
http://www.motorozz.hu/main.pl...

Érdekes kicsit beleolvasni. További jó motorozást.
Öcsi wazzeeee

naon szép az a VAS
csáó!úgy néz ki hasonló utat járunk be...nekem is volt 650-es SM Husabergem,majd K5 1000 (rommá törtem...) aztán K7 1000.te figyu:neked nem jönnek be az idomos motorok v mi? a másik,h a 750-es és az 1000 között nagyon nagy az erőkülönbség,nem motoroz6ó-kezelhető jobban a 750?mindenhol ezt hallom-olvasom és hát ha őszinte akarok lenni logikusnak is tűnik... még vmi:a Bódis milyen ami az ezresen van,rendszer?szerinted pc-nek és mondjuk k&n-nek van értelme...tudom,h húlye kérdés mert nem hiszem,h 180 le ne lenne elég de azért érdekelne...köszi ha válaszolsz.
(1000)
sziasztok!k5-k6-hoz vki nem tud esetleg vázat?köszi!
hi tom.
enyémben 13e van, igaz lassan cserélni kéne a gyárit kb 1,5mm anyag lehet a vason (már megvettem az újat (ferodo st) de még spúrolok)
de tölkéletesen elégedett vagyok a gyárival, első pályázásom óta nyikorog 1 kicsit de nem vészes, most a hungaroring után meg tök jól felkeményedett a fékem nem értem... volt ott 1 srác, szegény arra panaszkodott hogy felpuhult, nekem meg azóta fasza.....
A gyári elmegy 15000-et, és utcán is jó.
Ha versenybetétet teszel bele jobban fog harapni, viszont eszi a tárcsát, és nem megy túl sokat el, ráadásul utcán egyáltalán nem tudod használni, mert amíg nem melegszik be olyan mintha féked se lenne.
Sok versenyző is gyárit használ. Megéri azt a kicsi + pénzt.
Szevasztok.K5-höz milyen fék fékpofát ajánlotok
Mit tudtok mondani a Bodis dobról, ami jár a Gixer 1000-hez?
Életembe előszor mehettem 300at és ezt ennek a motornak köszönhetem GSXR1000 K5 KÖSZÖNÖÖÖM!