másfélóra alatt Db-Bp egy kicsit lightosabb tempóval van meg mint +250kmh! m35 felhajtótól(db) m3 shellkútig (bp.) autóval (vmax 220) = 1óra 2 perc. Lehet az átlagostól többet csal az órád?!
Nekem 8 alá sosem ment még. De ezaz 5 liter amit irsz irreálisan kevés.. A héten Paks feé volt dolgom, és gondoltam meglesem az M6-ost. A 0-sról mentem rá. Az első omv-nél teleraktam aztán kiakasztottam az órát a következő omv-ig. Nemtom mennyi lehet a két kut közt, talán max 80 kilcsi. Megálltam a másik kuton és 14,7 tankolotam bele!
Az XX-emmel debrecen-pest autópályán 58 perc (tankolással) És 15,7 liter /100 kilcsi.
Ringen meg körönként 1 liter.... (hozzáteszem szinte semmi sem gyári a gixeren)
én pl mindenképp teszek bele powert, és mindezt azért mert több fokozatban tudom használni a gépet, és ha azt akarom hogy ne fogyasszon akkor menni se fog olyan nagyot ha meg menni akarok akkor meg kit érdekel a fogyasztás de a pc-töl javulhat a nagy köbcis gépek fogyasztása téli projekt a 12esbe
Hát nekem mégse. Nem értem én se, de nem jelent nagy gondot ez nekem.
Kiváncsi vagyok, ha tavasszal benne lesz a Power, akkor mi lesz. Kicsit félek, h felmegy nekem is a fogyasztás, de elvileg a Power miatt nem menne fel.
Senkivel nem tudtam lebeszélni egy jó menést, végül egyedül mentem fel Hollókőre. Mehettünk volna együtt is.
Egyébként!
Szerintem a mai ruhák kb feleannyit érnek, mint pár évvel ezelőtt. Kispórolják már belőle a protektorokat is, nem hogy a minőséget. Ami meg jó, annak meg rendesen elkérik áz árát, több százezer HUF.
Hameg használtat vesz valaki, az meg már használt. Boxeralsóból sem vesz fel más által használtat az ember, nemde?
Ebből kiindulva szerintetek lenne kereslet jó minőségű bőrruhára? Amiben gyárilag kemény protektorok vannak, védve van az embernek a sípcsonytja és kulcsontja is, nem mint a mai új ruhákban. Nincs telelyukasztgatva, és kivékonyítva a fél ruha (szellőzésre, kényelemre és súlyra hivatkozva), és természetesen minőséggel van megvarrva? Mindezt európai minősítéssel, elfogadható áron, mondjuk a magyar átlagkereset 60-70-80 %-áért?
Alapvetően ha húzzák neki minden 1000-es moci 10L felett eszik. Hungaroringen 11-12 körül esznek az utcai motorok. Autópályán hosszú percekig 6-ik végén még többet is.
mindez mivel is , én nekem annyi a minimumom mint amennyi neked a max, de volt már 10el több is 110 km-eren de az átlag az 10 környéke az ezerkettessel
Nekem öreges túratempóban kerek 5 L. 130-150 Khm közötti túrázásoknál. Ez az a helyzet, amikor másokkal megyek, és inkább nem húzom neki, mert úgyis be kéne várni őket.
átlag túrázás: 5.5 liter (170 masszív, néha kis kigyorsításokkal). városi menés 6 körül.
gyilkos tempó: max 7 liter. Debrecenből siettem fel pestre, pályán végig 250 felett (nem nagyzolni szeretnék vele, mert ebben nem volt semmi, csak szándékos gyorhajtás, és motorgyilkolás), másfél óra volt az út, és 7 litert evett. Országúton is ennyi magas fordulaton, ennél nem megy feljebb... csak ilyenkor van egy kis olajfogyás is...
vagy az én motorommal van valami baj, vagy a tiétekkel, de a lényeg, h jól megy, és jól fogyaszt. Teljesen gyári a blokk, gyári légszűrő, gyári kipuff exup nélkül. van hogy egy tankkal több mint 300 km-t elmegyek.
Aztán majd a megrendelés visszaigazolásaként az ön hogy sajnáljuk, az ön által választott modell 3 éve elfogyott.. A weblapjuk nincs évek óta karbantartva, csak néha fellökik az akciós nyitóképet és csá..
de élek
másfélóra alatt Db-Bp egy kicsit lightosabb tempóval van meg mint +250kmh! m35 felhajtótól(db) m3 shellkútig (bp.) autóval (vmax 220) = 1óra 2 perc. Lehet az átlagostól többet csal az órád?!
A láncösszerakódat majd kölcsönadod?
Az XX-emmel debrecen-pest autópályán 58 perc (tankolással) És 15,7 liter /100 kilcsi.
Ringen meg körönként 1 liter.... (hozzáteszem szinte semmi sem gyári a gixeren)
Kiváncsi vagyok, ha tavasszal benne lesz a Power, akkor mi lesz. Kicsit félek, h felmegy nekem is a fogyasztás, de elvileg a Power miatt nem menne fel.
Senkivel nem tudtam lebeszélni egy jó menést, végül egyedül mentem fel Hollókőre. Mehettünk volna együtt is.
Egyébként!
Szerintem a mai ruhák kb feleannyit érnek, mint pár évvel ezelőtt. Kispórolják már belőle a protektorokat is, nem hogy a minőséget. Ami meg jó, annak meg rendesen elkérik áz árát, több százezer HUF.
Hameg használtat vesz valaki, az meg már használt. Boxeralsóból sem vesz fel más által használtat az ember, nemde?
Ebből kiindulva szerintetek lenne kereslet jó minőségű bőrruhára? Amiben gyárilag kemény protektorok vannak, védve van az embernek a sípcsonytja és kulcsontja is, nem mint a mai új ruhákban. Nincs telelyukasztgatva, és kivékonyítva a fél ruha (szellőzésre, kényelemre és súlyra hivatkozva), és természetesen minőséggel van megvarrva? Mindezt európai minősítéssel, elfogadható áron, mondjuk a magyar átlagkereset 60-70-80 %-áért?
Nekem öreges túratempóban kerek 5 L. 130-150 Khm közötti túrázásoknál. Ez az a helyzet, amikor másokkal megyek, és inkább nem húzom neki, mert úgyis be kéne várni őket.
átlag túrázás: 5.5 liter (170 masszív, néha kis kigyorsításokkal). városi menés 6 körül.
gyilkos tempó: max 7 liter. Debrecenből siettem fel pestre, pályán végig 250 felett (nem nagyzolni szeretnék vele, mert ebben nem volt semmi, csak szándékos gyorhajtás, és motorgyilkolás), másfél óra volt az út, és 7 litert evett. Országúton is ennyi magas fordulaton, ennél nem megy feljebb... csak ilyenkor van egy kis olajfogyás is...
vagy az én motorommal van valami baj, vagy a tiétekkel, de a lényeg, h jól megy, és jól fogyaszt. Teljesen gyári a blokk, gyári légszűrő, gyári kipuff exup nélkül. van hogy egy tankkal több mint 300 km-t elmegyek.
Wieviel costet?
Más: nincs valakinek valami fedett, fűtött helye, ahova befér még egy motor, olcsóért? Sajnos eladták a garázsunkat.
Berikből a verseny változat utcára lehet hideg lesz...
10 körüli indulás, BP-Csesznek-Tihany-BP, ha valaki kedvet kapna a kiránduláshoz,itt a számom: vodafone négytizenegy71harminckettő