Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Superduke?

Köszi, de addig edzek kicsit, h jól induljak...
Legutóbb a gyorsulási versenyen még a régi motorommal a legjobb reakcióidőm 0,208 volt egy superduke ellen. Megvertem.
Utálom 3000-renként cseréltetni a gumit.
Amúgy ez jöttek be, az M3-at most próbálom ki.
Amúgy a Dunlop-ok a kedvenceim, csak újba igen drágák.
Bizony! Valami ilyesmire gondoltam én is.
Én nemtom hol az a hely, de mail-ben jöhet.
Ahogy nézem az időképen Okt3-tól okt 9ig napos idő leszen.


Szervezés alatt.
Gumit szoktál füstölni? Vagy minek neked olyan bakelit?
Erre drag-ra kiváncsiak vagyunk páran, nem kell itt tipus rivalizálásnak mennie, csinálhatunk belőle egy laza motoros összezörrenést, és ha már ott vagyunk, megnézzük melyik motor mit tud.
Az eseménynaptárban ki is lehetne tűzni az időpontot, nehogy aztán feledésbe menjen a VS, akár egy helyszínt is /mondjuk azt a pékek lefülelnék/
Jó mókának igérkezik
Tudok egy jó 2x2 sávos utat,esténként üres,szerintem elég hosszú is,tini koromban autós rodeó ment péntekenként rajta,ha valakinek beugrik ne írja ide a helyét.


Ki van benne?
Megszervezzük?
Németből rendeltem, mert ott olcsó.
Sportec M3-at, meg Sport Attack-ot.
Ha lezavarjátok a hétvégén, én megdoblak egy gumával! Úgy röhögnék már egy jót...
Barátkozós bohockódos műsorra gondoltam ám.
Jah, muszály 2 hét múlva, mert akkor lesz meg az új gumim hátra. Ez már le van gatyásodva.
Majd kiderül...Azt mondta az Úr,hogy két hét....akkor gyere vissza nézelődni....
Azért szivesen gyorsulnék bármilyen supermotyó ellen.....
Akár komoly tétben is....
Ok....megbeszéljük..
A gyorsitokepesseg kizarolag a nyomatektol fugg. Az mas kerdes, hogy a nyomatek es a teljesitmeny kozott - belso egesu motorrol leven szo - a fordulatszammal aranyban kapcsolatot lehet teremteni.

Tehat tkp. kg/Nm aranyt kellene nezni, ebben maris kissebb a sportmotor elonye. Maserszt a 140-ig gyorsitas alatt a sportmotor nem valt, tehat a nyomatekgorbenek csak akkor lehet a csucsan tartani a fordulatot, ha kuplungolsz. Ezt viszont nagyon be kell gyakorolni, mert ha elrontod veszitessz idot. Ehhez kepest a supermoto mindig valt egyet, ujra es ujra a nyomatekcsucs kozelebe helyezi a fordulatot, tehat egy rovid kuplung utan a nyomatek gyakorlatilag vegig csucson van. Siman lehet teli gazon kuplung nelkul valtani, tehat nem sok idot veszitessz kuplungolassal sem. Az egyhenger 4T kiporgesgatlo hatasa megintcsak az SM-nel jon ki (lasd BigBang elv). Es meg mindig ott van, hogy a SM gumi jobban tapad. Raadasul FS versenymotor, a GSX-R "csak" sportmotor, tehat kozuti, motor. A ketto kozotti kulonbseg neha megdobbentoen nagy.

A gixernek kell nyernie, ha gyakorlott rajtolo ul ra. De csak picivel nyerhet.
En rajtolgatni sosem gyakoroltam, semmivel sem. Egyszeru parasztkent gyorsulgattam. Iden nyaron az utolso alkalommal, amikor a 450 YZ-vel motoroztam (SM szettel) egy 2010-es CBR 600RR-el "versenyeztem" - megbeszeltuk, hogy a kanyargoson megyunk 2 kort. Elozni nem volt szabad, sorrendet tartva kellett megprobalni a masikra tapadni. Amikor elindultunk a 600RR ment elol. Normalis elindulas utan a srac bolintott es elkezdtuk csavarni neki. O egyet valtott, amig en harmat, ennek ellenere 1 metert sem nott a tav kozottunk vegig rajta voltam. Nyilvan kesobb elment volna, de a kanyarok miatt nem lehetett 150 fole gyorsitani. Ugyanezzel a mocival karbis GSX-R750 es uj Z1000 ellen is probalkoztam (haverok). Megvert mindketto, de egyik sem latvanyosan. Akkor kezdtek elnyulni, mikor elertem a vegsebesseget (kb. 150km/h).

Senki ne ertsen felre, abszolute sportmotor parti vagyok es a GSX-R1000-t igen eros modelnek gondolom. De a superkonnyu nyomatekbombak ellen neha ez is csak epphogy eleg valamire. (Ha lehet eppen valaminek nevezni azt, hogy pont ketszer olyan gyorsak. Jo tudom, az SM-t is fel lehet attetelezni 200-ra. Akkor viszont mar nincs meg bennuk a sportgepet megevo gyorsitokepesseg.)
Dehogy, csak akkor jön meg az új gumim hátra.
Sztem ez nem teljesen igaz. Inkább a súly/lóerő arány számít.
Ami 1 vagy 1 alatt van az a komoly.
Vegyünk az FS-t, 110 kiló és 59ló=1,86
Vegyük a GSXR-t 170 kiló és 160ló=1,06
Két hét múlva karácson,mit akarsz télen?
de be vagy táblázva Oszi!
Mivel motorral leszünk ezért inkább San Benedetto tea, de bennevagyok. 2 hét múlva nyomhatjuk valamikor.
Az biztos,hogy lámpánál sokkal jobban kilő egyik másik SM,de én azt gondoltam a rajtolásom nem az igazi
Az a 650 kb 120 kiló, max 70 paci, gumi ide,gumi oda,inkább azzal kell küzdeni az ezresnél,hogy egyesben ne nagyon emelkedjen az eleje
Ja es meg a gumitapadas is az SM mellett van, hiszen a sportmotornal ugyanannak (vagy kevesbe jol tapado) guminak nagyobb tomeg meglenduleset kell csuszasn nelkul atvinni.
Van közöttük papíron a K7 javára pár lóerő többlet, de mivel nem vagyok másodperc vadász, nem járok pályázni, így nem derül ki melyik a gyorsabb, erőben meg nem érezhető különbség.
Hat igen. 2-szer akkora tomeg azonos tempora gyorsitasahoz, 4-szer akkora ero kell. Ezzel nem rendelkezik a Busa, vagy eppen csak sovanyan. Es akkor meg mindig ott az attetel, ami abszolute a SM mellett szol...!
amúgy Mizsi másik kérdés melyik motorodban volt több erő a k5-ben vagy a k7-ben, vagy hasonlóak?
Nem akarok senkivel se vitatkozni de van itt feltöltve egy video amin egy 650-es berg elver egy busát a rajtnál és kb 100-120-ig veri is gyorsulásban! de hangsúlyozom, h max 120-ig utána persze értelemszerűen elhúz a busa a picsába!