A K5-6 igazi vadállat! Futómü (utcára) Mindenképp jobban viseli a szar utakat mint egy kawa vagy yamaha. (persze csak ha megfelelően van beállitva, egyépként hajlamos szétverni a szelepelést) Motorja meg szerintem ugy tökéletes ahogy van. Én idén vettem és beleraktam 15 ezret, ebből a fele pályán. Hozzátartozik, hogy Ago féle cuccosokkal van tele mert versenymotor volt. +20 pacival! És sosem volt baj a motorblokkal! 55 ezer kilcsi után......(ezen érdemes elgondolkodni)
Hali
4 éve használom az enyémet, eddig semmi gondom nem volt vele.
9800-al vettem, most 33000 van benne, gumin, fékbetéten, és a kötelező szervizeken kívül nem kellet rá rákölteni.
Ami negatívum: fényezés nem túl időtálló, a blokkról a nagynyomású lehozza a festéket, a faridomon a patentokat kicseréltem csavarokra. Kb ennyi.
Attila
Georg 72! Mi már találkoztunk most nézem képeket:) Még a legelső Kakucsi kezdő motoros napon voltam én is piros R6-al:) Minden érdekel végülis a gixerről mert most olyan motort szeretnék végre amit meg is tartok jo ideig mert nem akarok minden évbe motort cserélni:D Az is a baj hogy mindig más kell:) Egyszer azt mondom hogy sportmotor többet nem kell inkább naked aztán másnap fordítva szal nem szeretném megbánni a vételt most jó döntés kell hoznom nehogy 1 év mulva cserélnem kelljen megint:) Fogyasztás az nem érdekel teljesitménynek ára van volt hogy haverokkal is mentünk azt r6 benyelt 10 lityót 80 km alatt:D Ha jol tom gyárilag kormányteló is van rajta ugye? Teszteket olvastam és az 1000-sek közül azt irták hogy a suzi birja legjobban a szar utakat. Remélem nem untattam senkit:) választ köszi.
Szólni? itt a fórumon a legtöbb embert úgy kell kényszeríteni egy kis motorozásra
Pont ez volt akkor is,kutya sem akart gurigázni,gondoltam egyet és....Bp - Gyöngyös 18 perc
Nem szoktam ilyet tenni,de nagyon éreztem....
a bmw t ne is mond...........a leg fosabb brembo van rajta stb................amugy a power ott van...........de szerény véleményem szerint,nem ér annyit.Ha annyi pénzt költenék egy gixer 1000re.........abbol fullos ellenfél nem volna.......vas lenne
Szasz gyurkesz_4444!
A lehető legjobb választás!
Nagyon-nagyon megy!
Ha szar az út, menj lassan!
Én nem szoktam a fogyasztásán parázni, de nem eszi meg a gatyádat,... bár használat függő.
Meglepően "kényelmes", Én nem hétrét görnyedve szállok le róla.
Remélem sikerül a választás-vásárlás!
Ha van konkrét kérdésed, tedd fel.
Üdv
Szerintem is nagyon kitalált motor. Kisebb uthibákat tolerálja még határon motorozáskor is. Nagyon vacak útra más kategória javallott. Szerintem az S1000 RR BMW-n kívűl nincs lénygesen jobb nála.(talán még az sem) Ezért, ha valaki cserélni akarja nagyon meg kell nézni. Fényezése sérülékeny, műa patentok nem tartósak, hogy valami hibáját is leírjam.
szasztok skacok!
Motor cserében vagyok éppen és kellenne egy kis segitség. Gsxr 1000 k5-k6-os szériát néztem ki és érdekel a tapasztalatok aki ilyennel gurul. Minden érdekel rola hogy viseli a rossz utakat stb.. Köszi a válaszokat.
Már lefelé jön...
Nekem majdnem ötezret ment el, benne öt pályanap. Minden szempontból tökéletes volt.
A közepe az utcán villámgyorsan eltűnt, így a végén már csak pályán lehetett használni...
Igen, tegnap jött meg.
Csak még fel kell rakatni, bár kaptam még 1ik havertól egy BT-016-ot.
Lehet azt rakatom most fel, télen úgyis le kell venni a gumikat, mert viszem a felniket szintereztetni.
A K5-6 igazi vadállat! Futómü (utcára) Mindenképp jobban viseli a szar utakat mint egy kawa vagy yamaha. (persze csak ha megfelelően van beállitva, egyépként hajlamos szétverni a szelepelést) Motorja meg szerintem ugy tökéletes ahogy van. Én idén vettem és beleraktam 15 ezret, ebből a fele pályán. Hozzátartozik, hogy Ago féle cuccosokkal van tele mert versenymotor volt. +20 pacival! És sosem volt baj a motorblokkal! 55 ezer kilcsi után......(ezen érdemes elgondolkodni)