Hello,
Nem valami sokat. Marha gyorsan kopik, de addig tapad is rendesen.
Viszont szokjál hozzá a mászkáló hátsóhoz ha ezt rakatsz hátulra. Én nem éreztem stabilnak.
Mivel hogy már én is gixeresgyerekvagyok....gondoltam ide is felirom!
Szép estét! Jövő7en szombat vasárnap egy kis szlovák turÁra gondoltam! A tura teljesen improvizàlásra vár.
Mindenkit szeretettelvàrok
1.) Gáborxxundefined
2.) Atix (most akkor nemlengyelbemegyünk?)
A kép tetszik,vagy a motor?
Valahogy ezt találtam a mai nap legjobban sikerült képének,ezért osztom veletek.
...nem csak te szereted nyomogatni a fényképeződ!
Van itt két eladó kipufogóm.
Akrapovic carbon GSXR 600 750 1000 négy csavaros bolt on. Ár 65e Ft
Leo Vince Factrory full titan(nem sima evo) Gsxr 1000-re gyári leo vince összekörő csővel Gsxr 1000-hez k1-k6
Tapadásra igen, viszont futásteljesítményre a D211 és a D209 sem ér utol 2 gumit. Ezekre az utakra meg bőven elég a SporAttack meg az M3 minősége sztem, mert ha van ahol jó is az út, az max 20km, én meg 150km alatt nem igazán szoktam motorozni...
Remélem is, h tetszeni fog.
Először azt hittem a szobában tartod a gépet
Otthonos garázs,látom gumikban sincs hiány
Az a felnicsík mintha vastagabb lenne mint az enyém,valami extra változatot rendeltél?
A Busára, ami kevésbé mozgékony biztos jó hatással van a D211,ami hegyes profilú. Plusz emeli a farát, mert a gyári 190/50 61.5 cm magasságával szemben, a 190/55 újonnan majdnem 66 cm. Az én K5-töm pl egy Pirelli Dragon Supercorsa SC-től ami kb 7-8mm-rel magassabb (pedig ugyanúgy 120/70) mint egy utcai Pirelli diblo Corsa tök idegesen csóválja az elejét hosszanti úthibákon.Irányváltás viszont pengeéles vele.
Jobb felső fül és a kettő alsó hiányzik!Üveg karcos.30.000 huf