Nekem anno olyan lustává tette a Hayabusát, hogy minden bizalmamat elvesztetem benne. Aztán Brian segítségével felfedeztem magamnak a d211-et. Amíg gyártják nemigen fogok mást tenni a motoromra. . .
Csakhogy sem a SportAttack, sem az M3 nem említhető egy lapon a D211-gyel, tehát az ár összehasonlítása máris felesleges (De akkor még mindig ott van az új D209GP-Racer 59-ért ami szintén jócskán übereli a két gumid)
Amúgy az M3 tetszeni fog neked, ha a SportAttack tetszett, sőt szerintem jobb is lesz
Elsőnek lesd át az összes biztit. Ha jók, akkor összes csati széthúz és összedug. Aztán ami lehet még sztem:
Van benne egy dőlésszög érzékelő(TIP OVER SENSOR). Az nekem a segédvázra van felfogatva. 43fokos szögnél bármelyik irányba elmozdítva letiltja a gyújtást. Lehet a segédváz cserénél ezt nem jól vagy nem raktátok vissza.
A hülye sípoló hangja megvan neki amikor ráadod a gyújtást, és megmozgatja a szervomotorokat, meg a benzinpumpát?
Bizony,észnél kell lenni! Amúgy nem is élvezhető már annyira a motorozás,annyira hűvös van! Én már el is tettem télire! Nagyvonalakban készen is van,már csak apróbb munkálatok vannak rajta. Még egy kis polír,aztán le is ponyvázom! Télen még meglepem egy gombával azt cső!
benzinnyomás van, és az injektor?
ááhhh..... inkább vidd el szervizbe
lehet hogy valami kis hülye megoldás, biztosíték vagy ilyesmi, csak ők már találkoztak, vele és 2 perc alatt megoldják...
nézd át a kábelezést, mert ha segédvázat cseréltetek akkor azt ott megbojgattátok...
végiggondolni, hogy mit csináltál azóta hogy működött, és végignézni azokat a helyeket...
Bigi! TUdsz erre valami okosat? Asszem Te nagy szaki vagy...
Szükségem lenne egy jó ötletre, mert én már kifogytam. Van egy K5 gixxer ezer pályamotorom. Augusztus közepén volt utóljára használva. Azóta volt rajta segédváz idom, stb cserélve, de beinditva nem. Ma rákerültek az uj idomok, féktárcsák, stb, meg minden ami kellet. Igen ám......de beindulni nem akar. Álló helyben elromlani ugye nem szokás, tehát... Fujtunk be a légszürőházba motorinditó sprayt, ekkor járt is...de amint a spray-t elégeti azonnal leáll! Az üzemanyagcsövet néztük, nyomás van benne ,tehát nyomja a benzinpumpa a cuccot...Gondoltunk még elektromos dologra, de semmi rendelleneset nem fedeztünk fel rajta.
Tehát ha valakinek van ötlete az kérem bombázzon vele mert keddre szükségem lenne a vasra....
THX
Ha van valakinek elfekvő füst színü puig veseny (bubis) plexije,meg üléspúp(lehet karcos is),akkor érdekelne.
GSXR1000 K3-ra kellene.
Amúgy az M3 tetszeni fog neked, ha a SportAttack tetszett, sőt szerintem jobb is lesz
Elsőnek lesd át az összes biztit. Ha jók, akkor összes csati széthúz és összedug. Aztán ami lehet még sztem:
Van benne egy dőlésszög érzékelő(TIP OVER SENSOR). Az nekem a segédvázra van felfogatva. 43fokos szögnél bármelyik irányba elmozdítva letiltja a gyújtást. Lehet a segédváz cserénél ezt nem jól vagy nem raktátok vissza.
A hülye sípoló hangja megvan neki amikor ráadod a gyújtást, és megmozgatja a szervomotorokat, meg a benzinpumpát?
ááhhh..... inkább vidd el szervizbe
lehet hogy valami kis hülye megoldás, biztosíték vagy ilyesmi, csak ők már találkoztak, vele és 2 perc alatt megoldják...
végiggondolni, hogy mit csináltál azóta hogy működött, és végignézni azokat a helyeket...
Szükségem lenne egy jó ötletre, mert én már kifogytam. Van egy K5 gixxer ezer pályamotorom. Augusztus közepén volt utóljára használva. Azóta volt rajta segédváz idom, stb cserélve, de beinditva nem. Ma rákerültek az uj idomok, féktárcsák, stb, meg minden ami kellet. Igen ám......de beindulni nem akar. Álló helyben elromlani ugye nem szokás, tehát... Fujtunk be a légszürőházba motorinditó sprayt, ekkor járt is...de amint a spray-t elégeti azonnal leáll! Az üzemanyagcsövet néztük, nyomás van benne ,tehát nyomja a benzinpumpa a cuccot...Gondoltunk még elektromos dologra, de semmi rendelleneset nem fedeztünk fel rajta.
Tehát ha valakinek van ötlete az kérem bombázzon vele mert keddre szükségem lenne a vasra....
THX
Aztán résen legyél,ne a híradóba lássalak este