Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Mikorra ér ide ha megrendeled?
itt szerintem az anyagminőség a döntő, a kidolgozással szerintem nincs baj, a cnc gép ugyanúgy vág mindenhol a világon
Nem tom mennyire lehet strapabiró....
Nem egy bonyolult szerkezet egy féktárcsa. Bár ha abból indulunk ki, hogy a kinaiak képesek még egy tornacipőt is elb@szni.....
Nem. Hanem arra ,hogy mennyire van oválisra kopva körülötte.
drága 2 másodperc lenne, megpróbálok inkább gyakorolni többet, hátha megy az magától is
dehogynem, kell neked az a 2 másodperc minuszba a pályán
egyetlen hiba van a képletben, nekem nincsenek féktárcsa problémáim
Tudnak ezek mindent, megvan nekik a recept, gyártósor, hisz az eredetit is ők csinálják.
Puding próbája az evés!
Rendeld meg,te az anyagi részét állod,én meg az életem kockáztatva használom!
Ha nem murdelok meg,rendelsz még egy párat magadnak,még mindig jobban jössz ki anyagilag mint a galferoddal
Látom vágod a témát
Találtam még nagyobb felbontású képet a kínából érkezőről. A hátsó képet sosem figyeltem, a patentoknak így kell kinéznie?
pedig a keleti kovács mesterek, messze híres ötvözetekkel gyártották a nagy harcosok fegyvereit
nagyon is látható a különbség, ez kék!
ez meg 140ezer és galfer, pedig látszatra semmi különbség nincs a kettő között.. Kíváncsi lennék a kínaiak hogy és hol készülnek..
nemhogy elfutnál érte, lehúznál vele egy szezont és referálnánk hogy bevált-e Úgy látszik Mizsivel nem fogok sokra menni
A patentokra vagy kíváncsi?
Nem hiszem,hogy tuningolt, mi értelme lett volna csak az egyiket ilyenre csinálni? Ez előre-hátra mozog,nem oldal irányban,számít ez?
A tárcsák patent állapotúak, tényleg sajnálom őket...
De ha már szóba hoztad, mit ér neked egy jó,és egy lötyögős tárcsa?
Várjunk csak,akkor azt mondom rezós /a másikat is megrángatom,az is lötyögjön/ és akkor többet ér mint a gyári?
Megnéztem volna! Lehet átvettem volna valamennyiért, mert én rezósat akarok megint. De az uj patentok (rezos) is 15 körül vannak bele..
Kínai?
Nem biztató a hozzáállásod
Motorral nem valószínű,hideg van mint a dög....de mehetek arra,miért is?
Hát ha tudnám hogy kibirja a jövő szezont, ennyiért most azonnal futólépésbe indulnék érte.
nemhogy vennél ilyen tárcsát, 45 párban, legalább megtudnám hogy milyen minőségű
Mész ma a ring felé?
Csak párban működik?
Igazából csak egy kellene,csak egy lóg....pedig felületre még majdnem újak
Teljesen véletlenül tudok egy pár tárcsát!
K7 750-esen volt, 1500 kilcsi van benne és 40 ért adják.
Fasza!
Akkor van mire megint költenem
Akik pályán nyuzzák, azok előszeretettel cserélik ki a patentokat rezósra. Ami azt jelenti, hogy a tárcsa külső részének (kopófelület) van 1-2 mili holtjátéka a tárcsa rögzitett pontjához képest. Ez a hütés szempontjából jó a féknek....
Viszont mivel terhelve van, és mozog a tárcsa, igy a patentok körül oválisra kopik....
Az meg köztudott ,hogy a suzuki tárcsák egyépként sem birják sokáig.
Én pont aug 11.-én jártam ezzel pórul.... Készültünk a másnapi futamra, szóval kapott a motor, gumi...namegpersze a fék is. Pont gurultam ki a boxutcába, mikor megállt az első kerekem! Szerencsére épphogy 10 km/h val mehettem, mert megemelte a farát és vissza is esett. Nem estem el....de ha 1 perccel hamarabb adja meg magát....vagy mondjuk 2 perccel és a célegyenes végén történik, akkor valszeg most nem irogatnék! Egy idő mulva elfáradnak ezek a patentok! Leszálltam hátrébbmozditottam a vasat, és kiesett egy patent a tárcsából! Amit majdnem kettényirt a féknyereg... Toltam még 2 métert, aztán kiesett még egy....és igy tovább... Sztem azonnal cseréld le! Forgalomba nem biztos hogy meguszod ha baj lesz... Remélem segitettem.