Nem tom mennyire lehet strapabiró....
Nem egy bonyolult szerkezet egy féktárcsa. Bár ha abból indulunk ki, hogy a kinaiak képesek még egy tornacipőt is elb@szni.....
Tudnak ezek mindent, megvan nekik a recept, gyártósor, hisz az eredetit is ők csinálják.
Puding próbája az evés!
Rendeld meg,te az anyagi részét állod,én meg az életem kockáztatva használom!
Ha nem murdelok meg,rendelsz még egy párat magadnak,még mindig jobban jössz ki anyagilag mint a galferoddal
A patentokra vagy kíváncsi?
Nem hiszem,hogy tuningolt, mi értelme lett volna csak az egyiket ilyenre csinálni? Ez előre-hátra mozog,nem oldal irányban,számít ez?
A tárcsák patent állapotúak, tényleg sajnálom őket...
De ha már szóba hoztad, mit ér neked egy jó,és egy lötyögős tárcsa?
Várjunk csak,akkor azt mondom rezós /a másikat is megrángatom,az is lötyögjön/ és akkor többet ér mint a gyári?
Akik pályán nyuzzák, azok előszeretettel cserélik ki a patentokat rezósra. Ami azt jelenti, hogy a tárcsa külső részének (kopófelület) van 1-2 mili holtjátéka a tárcsa rögzitett pontjához képest. Ez a hütés szempontjából jó a féknek....
Viszont mivel terhelve van, és mozog a tárcsa, igy a patentok körül oválisra kopik....
Az meg köztudott ,hogy a suzuki tárcsák egyépként sem birják sokáig.
Én pont aug 11.-én jártam ezzel pórul.... Készültünk a másnapi futamra, szóval kapott a motor, gumi...namegpersze a fék is. Pont gurultam ki a boxutcába, mikor megállt az első kerekem! Szerencsére épphogy 10 km/h val mehettem, mert megemelte a farát és vissza is esett. Nem estem el....de ha 1 perccel hamarabb adja meg magát....vagy mondjuk 2 perccel és a célegyenes végén történik, akkor valszeg most nem irogatnék! Egy idő mulva elfáradnak ezek a patentok! Leszálltam hátrébbmozditottam a vasat, és kiesett egy patent a tárcsából! Amit majdnem kettényirt a féknyereg... Toltam még 2 métert, aztán kiesett még egy....és igy tovább... Sztem azonnal cseréld le! Forgalomba nem biztos hogy meguszod ha baj lesz... Remélem segitettem.
Nem egy bonyolult szerkezet egy féktárcsa. Bár ha abból indulunk ki, hogy a kinaiak képesek még egy tornacipőt is elb@szni.....
Puding próbája az evés!
Rendeld meg,te az anyagi részét állod,én meg az életem kockáztatva használom!
Ha nem murdelok meg,rendelsz még egy párat magadnak,még mindig jobban jössz ki anyagilag mint a galferoddal
Találtam még nagyobb felbontású képet a kínából érkezőről. A hátsó képet sosem figyeltem, a patentoknak így kell kinéznie?
Nem hiszem,hogy tuningolt, mi értelme lett volna csak az egyiket ilyenre csinálni? Ez előre-hátra mozog,nem oldal irányban,számít ez?
A tárcsák patent állapotúak, tényleg sajnálom őket...
De ha már szóba hoztad, mit ér neked egy jó,és egy lötyögős tárcsa?
Várjunk csak,akkor azt mondom rezós /a másikat is megrángatom,az is lötyögjön/ és akkor többet ér mint a gyári?
Nem biztató a hozzáállásod
Igazából csak egy kellene,csak egy lóg....pedig felületre még majdnem újak
K7 750-esen volt, 1500 kilcsi van benne és 40 ért adják.
Akkor van mire megint költenem
Viszont mivel terhelve van, és mozog a tárcsa, igy a patentok körül oválisra kopik....
Az meg köztudott ,hogy a suzuki tárcsák egyépként sem birják sokáig.
Én pont aug 11.-én jártam ezzel pórul.... Készültünk a másnapi futamra, szóval kapott a motor, gumi...namegpersze a fék is. Pont gurultam ki a boxutcába, mikor megállt az első kerekem! Szerencsére épphogy 10 km/h val mehettem, mert megemelte a farát és vissza is esett. Nem estem el....de ha 1 perccel hamarabb adja meg magát....vagy mondjuk 2 perccel és a célegyenes végén történik, akkor valszeg most nem irogatnék! Egy idő mulva elfáradnak ezek a patentok! Leszálltam hátrébbmozditottam a vasat, és kiesett egy patent a tárcsából! Amit majdnem kettényirt a féknyereg... Toltam még 2 métert, aztán kiesett még egy....és igy tovább... Sztem azonnal cseréld le! Forgalomba nem biztos hogy meguszod ha baj lesz... Remélem segitettem.