Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok bocisok!

Ma voltam a kis bocival szervízben. Semmi komoly, csak átnézés és fékfolyadék csere. Hát a szervizesek seggre estek a géptől. Nem akarták elhinni, hogy '98-as, viszont a 13000 km-t valósnak mondták.
Megrendeltem az üres fokozat érzékelőhöz az O-gyűrűt, 600 HUF, de legalább lehet kapni.
Priestbandy szerintem is jó választás a boci 600-750. Nekem ez előtt Honda VFR 750 volt. Erőben, futóművileg odab..sz a bocinak, de a boci kényelmesebb.
Fazonnak teljesen igazat kell adnom kényelem és kezelhetőség terén az én kis bocim lassan 3éve csak ponyva alatt pihen a garagéban mert kicsit nagyobbat szerettem volna
Jóestét!Most jöttem haza melóból motorral, a vén isten is vizes lett rajtam! Beleraktam én is az enyémbe 10000km de semmi extra baja nem volt.Egyszer elment a főbiztosítékom,szerszám híján lerohadtam az út szélén. A másik dolog meg a kuplung rugókat kellett kicserélnem erősebbre, mert ha odarántottam megcsúszott a kuplung. Egyébként egyszerű mint a faék! Normális használat mellett, ki lehet menni vele a világból.
Kedves Priestbandy!
Nekem sem régóta van Bocim, de eddig csak jókat mondhatok róla! Előtte Kawa GPX 600R-em volt, ami hasonlóan kényelmes üléssel volt megáldva! Nekem ez az egyik elsődleges szempont! Ha a segged szétnyomja az ülés, akkor hiába szép a vas, jó a hangja, átkozni fogod magad, hogy megvetted! Ráadásul az utasülés is a kényelmesebbek közé tartozik! Nekem nem fáradt el a kezem, bár, ha van utasod, akkor az ő súlya is rátolhat a kormányra és akkor már érezheted, hogy leszakad a karod. (Az utasodnak is meg kell tanulnia, hogy kell megtartania magát az ülésen) De az minden mocin így fogod érezni. Mármint az ilyen túra-sport gépeken! A motor nyomatéka is kellemes, nem kell annyit visszapakolni a sebességeket, csak ha el akarsz húzni egy előzésnél...stb. Mivel ez nem egy kicsi motor (220kg körül), ezért kisebb tömegű és 170 cm alatti embereknek nem ajánlom! Nekik inkább a Kawa ER-6 szériát ajánlom. Szemeztem még egy egy SV 650S-el, de kényelmetlen és a kéznek is fárasztó volt.
Szia!
Csak az előttem szólókhoz tudok csatlakozni, jó választás ez a motor kezdőknek, haladóknak, túrázóknak, utasoknak egyaránt. Én is beletekertem egy pár ezrest az kilométerórába kb 15 ezret és csak kopóalkatrész cseréltem, meg egy Erdélyi tankolás után tank és karburátor pucolás. Ismerem a motornak az előéletét, (erről Coldrex tanúsíthat) visszamenőleg kb. még 15 ezer km-t és nem volt semmi baja, csak annyi, hogy nem az enyém volt. Lassú tempónál kicsit fárad a sofőr csuklója, a kanyarokban nem úgy viselkedik mint egy seggrakéta (de ez a motor nem is az), ettől függetlenül minden túra és motorozás élvezetes nekem és a páromnak is ezzel a motorral.
Itt is informálódhatsz:
http://nepitelet.hu/motorok/su...
Helló! Ha jól tudom, csak az autókból szedetik ki a xenont, motorra nincs semmi előírás, tehát lehet benne! Nekem GSX650F-m van, 2008-ban vettem, azóta van benne és nem xarakodnak velem e miatt. A motoros cimbik közül is soknak van a mocijukban. Ha egy túra becsúszik az estébe, legalább úgy érek haza, hogy látok és nem csak találgatom az utat!
Én a Bociról ültem a CBR-re, de nem bántam meg. Viszont a Bocit is nagyon szerettem! Soha semmi gondom nem volt vele, csak a kötelező.
De a CBR is nagyon ott van!
Abban igazad, van, ha leengeded belőle az olajat akkor tényleg hamar elszaródik a kupplung!

Nekem is kezdő motor. Én tavaly beletekertem 8500 km-t. Nincs ezzel a motorral semmi baj és a csajok is élvezik hátul..
Üdvözletem Bocisok
Priestbandy szerintem is jó választás lenne a Suzuki Bocikája igaz nekem egy 1999-es születésű GSX600F-em van. 2003ban vettük párommal nem egész 20ezer km-rel most 45ezer van benne Ez idáig CSAK kopó alkatrészeket kellett cserélni rajta, benne. Ezeknek az áruk is nagyon barátságosnak mondható. Könnyed túrákat (200-600 km) kényelmesen 5-6 literes fogyasztással kivitelezhető vele, de erről Mesibaba tudna igazán mesélni az ismerősöd nem igazán tudom melyik évjáratra gondol, de én még nem találkoztam belőle száraz kuplungossal
de mondjuk olaj nélkül
Sziasztok!
Ha a cbr és a Boci között kell választani akkor tuti a suzuki,főleg ha túrázni szeretnél.az én tapasztalatom szerint 100fölött baromi kényelmes.Én 34000-el vettem és most tartok 40nél de eddig semmi bajom nem volt vele.Egyedül a blokk zörgése idegesített az elején de felvilágosítottak arról hogy egy suzuki ilyen.Az esztétikai része az meg ízlés kérdése.
üdv.
Kérem, jelentkezzen, aki mondta, hogy van eladó xenonja!
Bevállalom, a fene egye meg! Nem látok semmit a mostani lámpákkal.
Semmi gondom nem volt vele. Ez az első motorom, de nem is fogom soha eladni. Nagyon lendületes gép. Városban 7 liter, de a túrák alkalmával (200-300 km) 4-5 liter között fogyaszt az enyém. Azért azt mondhatom, hogy nem egy túragép, mert elfárad az ember keze. De látványnak sem utolsó és ha gondos vagy vele, akkor meghálálja.
Nekem is kezdő motor lesz. a 750 mellett még a 600 ast nézegettem és a honda cbr 600 f et. Árban mindenképp a suzuki nyer. Kanyarvadászat nem érdekel túrázásra lesz nem versenyezni akarok. :) Köszönöm a véleményed. HA jól értem neked nem volt vele gondod.
Nekem ez a kezdő motorom. Ezzel tanultam motorozni és mondhatom, hogy nem bántam meg!
Technikailag nem rossz a motor.
Úttartás... nem kanyarvadász, de nem is arra való. A fenntartási költsége nem olyan vészes, mint sok más motornál. Az én véleményem, hogy jó vásárt csinál, aki kifog egy ilyet, de hallgasd meg a nálam okosabbakat, tapasztaltabbakat! Én csak belecsacsogtam....
Sziasztok! Motort szeretnék venni És a gsx 750 f is szóba került. Tetszik a motor, de egy ismerős akinek volt már ilyen nem mondott sok jót róla. Lehet kifogott egy rossz vasat, ezért is kérdezem a ti véleményeteket. Ő azt mondta, hogy a száraz kuplungos verziókkal baj van, hamar tönkre megy, és, hogy az elektronika hamar elállítódik. Ti mit mondatok erről a típusról? 2000 utánit szeretnék és 40 eKm futás alattit. Köszönöm a segítséget. Üdv Bandy.
Hallali!

Nemsokára "kitekerek" Fótra! Amíg ilyen szép időnk van!

Sajnos, a hét végére elég tré lesz az időjárás!
Szép napot mindenkinek, kellemes bociterelgetéssel
Szép reggelt!
Jó kis motoros idő van! Én most is Repsol-t tettem bele viszonylag olcsó ,de legközelebb megpróbálom a Motult én is!Maradt egy fél liter repsol legutóbról és csak 3 litert kellet vennem!Első gummát kell beszereznem viszonylag olcsón nincs kedvem most 20eft venni újjat.
Ahogy Coldrex mondaná:
Szép reggelt Bocisok!
Sziasztok!

Köszönöm a válaszokat. Akkor Motul 5100 10w40 megy a kis bociba.

Üdv, zoli36
Szép estét bocisok
A pri az amikor mindíg folyik a benya a karbiba nem ajánlom,csak hosszú állás utáni indítás előtt, nállam on-ba van mindíg!
Igazabol a pri allas erdekelne, hogy mire valo. Nekem eddig azon volt, de az on allassal mintha jobban menne.
Ezt hogy érted?
Függőleges on,balra tartalék, jobra ott folyik a benya ha nincs beindítva a motor .Így érted?
Sziasztok!

Tudja valaki, hogy mi a bocik oldalan a benzincsap jelentosege?

Üdv
Okko