Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia,nekem van egy katana tankom,{valódi}karbonborítású,de a felfogása át van alakítva,de visszaalakítható!
Sporttársi áron megszámítom..........
Ha érdekel,keress meg a nickemre kattintva láthatod az e-mail címemet!
Biztos, hogy ide akartad írni az 1400-hez?
Szerintem egy kicsit több infó kéne a motorról, mondjuk egy évjárat sokat dobna...
google sem segít
Ilyen?
vagy ilyen?
Sziasztok! keresek suzuki gsx 400 katanához benzintankot.
Üdv nem tud valaki egy közép sztendert gsx 1400-relehet sérült is előre is köszönöm
Kedves Béla,
megvannak az adatok, van még 2 db gsx-es hűtővédő, meg 1 db S betűs. Beszéljünk telefonon a továbbiakról
nullahatharminc kilencvenkilenc234tizenhárom. Gábor
Köszi!
Sajna biztosra nem tudom megmondani, nagy valószínűséggel egy superbike I-es kormány: L01. (pont letakarja a Gipro konzolja a gravírozást...) Úgy emlékszem 700 mm a gyári kormány, és ahogy mondtam 30-30 mm -rel szélesebb ez...
Elromlott a link. Na még1x:
hárman állítottuk fel
Hárman http://youtu.be/_uWEzwOSL_8 fel[/L]
Nem a felállításkor görbült el, hanem eséskor. Neki is ért a tanknak, kb. 10 cm a helyszínen előrébb kellett húzni, hogy tovább tudjak menni.
Tudtommal az 1400 az egyik olyan motor amit nem illik a kormánynál fogva borulás után felállítani, ahogy azt a tréningeken oktatják...nyilván ha gyári gyenge, akkor 30 mm-rel hosszabb LSL ugyan abból az anyagból még flexibb. De mivel a gyárit is a kormanysúlynál fogtam, meg ezt most 30 mm kintebb de a csövön, így pont kb nem változik semmi, max az hogy most még 30 mm -rel (azaz 60 mm) kintebb fogok!
Ok, az jó lenne.

És elég merev egyébként? Mert én csináltattam 3-cm es toldókat a kormányvégekre, és egy darabig úgy használtam, de úgy éreztem, hogy nem elég merev, kicsit rugózik a kormány, túl hosszú a cső az átmérőhöz képest, aztán le is szedtem a toldókat.
Na az enyém pont olyan mint a gyári, 30-30 mm-er hosszabb, de azonos (szinte) vonalvezetésü) Ha érdekel eset megnézem a cikkszámát...
Ja meg ha másmilyen kormányt veszek, akkor az eléggé zsákbamacska, hogy milyen lesz. Neked milyen LSL van?
Alacsonyabbat semmiképpen nem akarok, mert így is túl hosszú a fék és a kuplungcső. Legjobb volna ugyanolyan, mint a gyári 2-3 cm szélesebb verzióban. A bontóban kerestem hasonlót, de ott is csak görbét találtam.
Akkor nem szóltam...(Acél -krómozott LSL-em van, nem alu...)
Most találtam egyet az ebay-en 30 euro, ha a szállítás nem több 15-20-nál (még nem tudom), akkor akkor megveszem.

A bevonat max a legvégén ég le, ahol nem látszik. A gyári is úgy van hegesztve, pontosabban 2-3 helyen megheftelve. Nekem a múltkor el is engedte az egyik (akkor jöttem rá, hogy nem csak szem, hanem egy hosszú rúd), én hegesztettem vissza. Nekem saját súlyok vannak, a gáznál pedig a kaoko (ilyesmi), annak mindenképpen fix pont kellene, hogy ne húzza ki. Alu kormányba nem tudok hegeszteni. Hacsaknem beragasztom mondjuk FBS-ssel a rudat...
Elvileg más nincs...de nem lesz drága a gyári kormány? Egy LSL olcsóbban kijön szerintem mint 110 $... nekem az van fent (elég hosszúak a gyári locsolócsövek), meg rm végsúlyok házilag gumidugósra megcsinálva. Amúgy a taknyolással meg leég a bevonat...
Csak ennyi? Minden más méret stimmel? Mert akkor veszek K2-est és belehegesztek egy menetes szemet. Pontosabban nem is szem, hanem egy kb. 10 centis rúd.
Kormánysúly rögzítés. Menetes szem van a végében, vagy "gumidugós".
Tudja valaki, hogy mi a különbség a K2-es kormánya (56111-42F00) és az újabbak (56110-42F20) között?

http://www.northwestmotorcycle...
nekem jó lenne
Úgy látom, már 3-an is szeretnénk ilyen hűtővédőt vásárolni.
Ha gondoljátok, megrendelhetnénk egyben is a hármat Csehországból, így olcsóbbra jönne ki a postaköltség.
Én szinte minden nap járok Budapesten
Üdv kaphatnék egy telefon számot köszi
Érdekelne Mire gondoltál? Üdv
Szia engem nagyon érdekelne ebből 1db.Budapestre kéne postázni,ha tudnál segíteni akkor kérlek írj egy árat forintba+posta.Nagyon köszönöm.Üdv