Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Le ne cseréld! Ahogy a többiek mondták, azok még baromi sokat kibírnak. Minek kidobni 60 rongyot?
Csak akkor tegyél rá csövet, ha biztos nem ér le előbb, mint a lábtartó. Ahogy nézem a képen, a zizin is elhasználtad peremig a gumit, én inkább gombáznék. K_István gyárt frankó LSL kompatiblis gombákat, Ringen tesztelve
Köszönöm!
Megnéztem!
bocs ! 2728 !
Szia! 2428-as hozzászólás!
Kellene az oldalára bukó cső!
Ti hol vettetek rá?
Szia rosejblee! azért a gyári kicsit vastagabb attól amit te írtál (a teljes vastagsága 8,5mm a kopóréteg legalább 5mm) de szerintem is korai a csere ha a km valós! én 35000 km-nél cseréltem először az elsőket! a gyári láncot pedig 40000 km-nél.
Ha valóban 11000 van benne,akkor még várhatnak azok a cserék.Főleg a fékbetét ami új korában sem vastagabb 2 mm-nél
Megnéztem a rugó előfeszítőt,kifogástalanul működik
Egyetlen hibája van,a gyújtás kapcsolónál lévő ezüstszínű takaró lemezke bal oldali részét,el engette a ragasztó
Hihetetlen de 11000-km van benne!
Ma meghalgattuk a hangját.....zene füleimnek!
Még a gyári fékbetét,lánc van rajta... tehát csere!
Még a lábam is leér!
Lacika megoldja!
Már másik folyó másik hídja mellett van!
Nem szabad megvárni, míg teljesen hátra lehet húzni! Ugyanis a láncnak van egy nyúláshatára, amikor cserélni kell. Ez benne van a szervízkönyvekben, hogy 21 szem között mennyi lehet a max távolság. Nekem ez 22 ezer km-nél eljött. Népgazdasági okoból még 2500-at beletettem, akkor még ugyanannyi volt. Ekkor a prizmán még 3 rovátkát lehetett volna hátra húzni.
Hát igazából nem feltéten csak akkor cserélünk láncot ha már nem tudunk rajta többet feszíteni.Tönkre mehet az hamarabb is a nem megfelelő ápolás hiáya miatt ha hangja van, akkor mindegy milyen állapotban áll a feszítő,kéne egy csere.A mi motorunknál elég nagy károkat tud csinálni,ha szakad és gyűrődik oda a kuplung köré.Sajnos nemrég pont láttam egy ilyesmit,az a nagy vas genyó beütötte a blokk oldalát.
Mármint a Zizi
Ez a motor nagyon ismerős. Bácsmegyéből egy híd melletti faluból Talált?
Köszönöm!
Még nincs a felénél a spanoló.
Három és fél vonal látszik még a spanolónál!
De nem tudom,hogy az 1.4-nél ez mit takar!
A felénél van,vagy már cserés?!
Köszönöm az eddigi tanácsokat!
Első kerékagy csapágy,első féktárcsák,ez a két dolog amire igen érzékeny de ez a nagy súlyával együtt jár mint nyalókával a fapálcika.Azonkívül minden olyat amit az összes tobbi típuson.
Mikorra tervezi az 1.4 es csapat az első közös gurulást? Igaz nincs valami jó kilátás időjárás terén, de attól még lehet akármi, nem?!
A láncot, hogy jó e, igaz gyerekek!?
Ha tudnátok abban segíteni,hogy (ezen a tipuson) mit nézzek meg alaposan a vásárlás előtt,nagyon megköszönném!
(nem a szinére gondoltam)
Remélem!
Nehogy meglepődj,de tudod mit,lepődj inkább meg