Csak akkor tegyél rá csövet, ha biztos nem ér le előbb, mint a lábtartó. Ahogy nézem a képen, a zizin is elhasználtad peremig a gumit, én inkább gombáznék. K_István gyárt frankó LSL kompatiblis gombákat, Ringen tesztelve
Szia rosejblee! azért a gyári kicsit vastagabb attól amit te írtál (a teljes vastagsága 8,5mm a kopóréteg legalább 5mm) de szerintem is korai a csere ha a km valós! én 35000 km-nél cseréltem először az elsőket! a gyári láncot pedig 40000 km-nél.
Megnéztem a rugó előfeszítőt,kifogástalanul működik
Egyetlen hibája van,a gyújtás kapcsolónál lévő ezüstszínű takaró lemezke bal oldali részét,el engette a ragasztó
Hihetetlen de 11000-km van benne!
Ma meghalgattuk a hangját.....zene füleimnek!
Még a gyári fékbetét,lánc van rajta... tehát csere!
Még a lábam is leér!
Nem szabad megvárni, míg teljesen hátra lehet húzni! Ugyanis a láncnak van egy nyúláshatára, amikor cserélni kell. Ez benne van a szervízkönyvekben, hogy 21 szem között mennyi lehet a max távolság. Nekem ez 22 ezer km-nél eljött. Népgazdasági okoból még 2500-at beletettem, akkor még ugyanannyi volt. Ekkor a prizmán még 3 rovátkát lehetett volna hátra húzni.
Hát igazából nem feltéten csak akkor cserélünk láncot ha már nem tudunk rajta többet feszíteni.Tönkre mehet az hamarabb is a nem megfelelő ápolás hiáya miatt ha hangja van, akkor mindegy milyen állapotban áll a feszítő,kéne egy csere.A mi motorunknál elég nagy károkat tud csinálni,ha szakad és gyűrődik oda a kuplung köré.Sajnos nemrég pont láttam egy ilyesmit,az a nagy vas genyó beütötte a blokk oldalát.
Első kerékagy csapágy,első féktárcsák,ez a két dolog amire igen érzékeny de ez a nagy súlyával együtt jár mint nyalókával a fapálcika.Azonkívül minden olyat amit az összes tobbi típuson.
Megnéztem!
Ti hol vettetek rá?
Egyetlen hibája van,a gyújtás kapcsolónál lévő ezüstszínű takaró lemezke bal oldali részét,el engette a ragasztó
Ma meghalgattuk a hangját.....zene füleimnek!
Még a gyári fékbetét,lánc van rajta... tehát csere!
Még a lábam is leér!
Már másik folyó másik hídja mellett van!
De nem tudom,hogy az 1.4-nél ez mit takar!
A felénél van,vagy már cserés?!
(nem a szinére gondoltam)