Mi az isten neked is nyafogott, a feleségem?Na mindegy.Lánc cseréről volt szó.De a lengővilla zsirzás sem volt több mint 2 óra A tisztogatást kihagyom arra mindennap nagyon figyelek,szégyellném magam ha valamikor koszos lenne a motorom
Én is számolok:
Sztenderen van a motor, erre nem is szánok időt:
Előveszem a szerszámokat: 30 perc
Utána nézek bután a fejemből: 60 perc
Feladom: 1 perc
elment 91 percem és nem jutottam előre
Én műszaki analfabéta vagyok. Eddigi motorszerelési tapasztalataim:
1992-ben Babetta karburátor tisztítás fél nap alatt :-)
2006-ban Kawasakin valami kapcsolót sikerült úgy szétszednem, hogy szanaszét esett minden + biztosítékot elküldte, csak a biztosíték megtalálása 3 óra volt :-)))
Na ezért nem nyúlok semmihez, inkább szakszerviz. Még láncfeszességet sem állítok, mert azzal is elbarmolnék valamit :-)
Akkor számoljuk ki pontosan:
-sztenderre felállít, 0.5 perc
-előveszi a szerszámokat,láncot 5perc
-deklit leszerel 1perc
-kuplung leszerel 1perc
-lánckerék le 2perc
-kerék ki 3perc
-nagylánckerk le 5perc
-lánc levág 2 perc
-mindent gyönyörűen elmos 20 perc
-kerék be 3perc
-lánc kerék,kuplung vissza 5perc
-lánc be nittelés 10perc
-láncfeszítés 8 perc
-elpakol 5perc
Összesen:69.5 perc
Mindezért kifizetni 10 esetlrg több ezer forintot,badarság.Nem beszélve arról ha többen verődünk össze akkor még a hangulat is vidám,persze akkor az időt meg kell duplázni minimum,de akkor már pénzről nem is beszélünk csak szórakozásról
Csak annyira,hogy egy 2004 előtti 1.4-es.Hogy-é ba kerül mennyi van benne,tulajok stb...nem avatsz be minket?Első ránézésre elég szép állapotban van már az megér egy beszélgetést.
MÁS.
Csak hárman voltuk egynéggyel a citán.Szerintem ha nincs más ez is jó volt.Bár az egyik darab csúnyán leharcolt volt Sajnos a másiknak sem volt gondosabb gazdája Egy akármilyen motor is több figyelmet érdemel!Még egy futár-é is bár azokról a gazdákról szó se essék.Remélem a tavaszi találkozón szebbeket látok majd
Hát az is hozá tartozik,mint nyalókához a fapálcika Én speciel spanba a barátommal vettem nittelő szerszámot oszt go.Azzal szinte gyerekjáték,szerintem 3 csere alkalmával megtérül.Bár nem vagyok tisztában vele,hogy egy NORMÁLIS szerelő mennyiért vállalja.Nem beszélve valami idióta szak,esetleg márkaszervízről. Most télen szétszedtem az egész motort nagyszervíz volt,megvettem minden szerszámot beleértve egy pár speciális ehhez való dolgot is,és már jobban jöttem ki mint egy műhely munkadíja.Ami meg a polcon maradt az mostantól mind ingyen van.Enni meg ugye nem kér.És ne gondoljon senki valami ócska kínai lomra,90%- számlára,örökgaranciás szerszám,tehát már minőségi cucc. Szerintem túl szar boltot nem követtem el.
Kedves rosejblee! Több mint 14 000 van már ebben a láncban, még 2-3000-t kibír azután csere. Regina 530-as erősített X gyűrűs arany színű lesz és 33000 helyett 15000 az ára újonnan.
(országunk közepétől)