Nem neked válaszoltam.
Ti nagyon nem értettétek, amit leírtam, de ő igen
Nem azt mondom, hogy én vagyyok a legjobb és minden sportmotort leelőztem kanyarban kűlső íven.
Más kategória a NAKED és a Sportmotor, ezt nem is kell összehasonlítani!
Nem is mondom, hogy tudok motorozni!
De miért olyan hihetetlen, hogy több sportmotort is megelőztem a GSR-el?
Azt is írtam, hogy valószínű ők még nálam is gyengébbek, ezért!
így van. ez a baj a vasárnapi estivel, meg az ingyenessel. de az csak addig ingyenes, míg vmi önjelölt rossi telibe nem vág! aztán már elgondolkodsz h jobban megéri-e a fizetős.
Sértődés nélkül el kell fogadni és osztani Zema véleményét arról hogy ha lapon vagy ha szikrázol akkor sem pályára tervezték a GSR. Bármilyen jó motoros vagy és a határon borítasz a GSR-el a kanyarsebességed nem lesz akkora mint egy supersport kategóriájú motoron ülő "közepes" pilótáé. Ha megnézed a besorolását (ne magyar weboldalon mert ott vicces) a GSR-t a tradicionális motorok közé tették és nem véletlenül.
Ez az érme egyik oldala. A másik ami pedig megint csak jogos hogy a pályázást nem a "profik" közt csellengve kell elsajátítani! Ez pedig motorfüggetlen.
Legfőképpen az üzemeltető hibája ha az "elkülönítést" nem tudja megoldani mert valóban nagy veszélyt hordoz magában..
Viszont azért mert egy supersport motort leelőz kanyarban egy GSR akkor sem azt kell keresztre feszíteni aki ezt le meri írni... hacsak ezek után azt nem állítja hogy Rossi vagy Hopkins vagy Haga bármikor körbe lesz kerülve ha szikrát lát a tükörben!
azért mert parázok h nem lát belém jön 270-el:) nem szeretem rs-sel a h-ringet, sem az utcát. és qrvára meg akarom tartani kispályákra full pályagépként. a kérdés csak h az anyagiak h lesznek. de erről multkor beszéltünk is MSN-en:)
es akkor mivan bencee? mit erdekel teged mas? egyebkent meg megkell nezzni ssp400 elejet, hogy megy pedig az is "csak" 190-200 km/h.cso kell a motorodra, nem haccazas...
tudom azt is várom már, mert tetszik nagyon hring, csak nem akarom rajta szétgyilkolni a gépet. meg a másikat sem feltartani azzal h a max 180-ammal hasítok a célegyenesben:))
Ti nagyon nem értettétek, amit leírtam, de ő igen
Nem azt mondom, hogy én vagyyok a legjobb és minden sportmotort leelőztem kanyarban kűlső íven.
Más kategória a NAKED és a Sportmotor, ezt nem is kell összehasonlítani!
Nem is mondom, hogy tudok motorozni!
De miért olyan hihetetlen, hogy több sportmotort is megelőztem a GSR-el?
Azt is írtam, hogy valószínű ők még nálam is gyengébbek, ezért!
Perselus a nagy varázsló!
Pont nem neked adott igazat!
De tényleg, maximálisan egyetértek!
Ez az érme egyik oldala. A másik ami pedig megint csak jogos hogy a pályázást nem a "profik" közt csellengve kell elsajátítani! Ez pedig motorfüggetlen.
Legfőképpen az üzemeltető hibája ha az "elkülönítést" nem tudja megoldani mert valóban nagy veszélyt hordoz magában..
Viszont azért mert egy supersport motort leelőz kanyarban egy GSR akkor sem azt kell keresztre feszíteni aki ezt le meri írni... hacsak ezek után azt nem állítja hogy Rossi vagy Hopkins vagy Haga bármikor körbe lesz kerülve ha szikrát lát a tükörben!
vagy láthatatlanná tevő festékkel van lefújva?
nekem is van olyan kabátom amit ha felveszek láthatatlan leszek!
azért mert parázok h nem lát belém jön 270-el:) nem szeretem rs-sel a h-ringet, sem az utcát. és qrvára meg akarom tartani kispályákra full pályagépként. a kérdés csak h az anyagiak h lesznek. de erről multkor beszéltünk is MSN-en:)
SOHA nem a célegyenes a lényeg. ha vki csak ott tud elmenni, azzal meg ne foglalkozz.
Tudom, van a rossz vicc is vicc, de azt nem szeretem!
jól van, látom már érted a viccet...!
Hajra