tutis,
igazad van. Mi csak azt mondjuk, hogy amikor a gsr szikrázik, a gumi peremig lent van és a lábtartó is leér, az nem ugyanaz a sebesség, mint amikor egy sportmotor teszi ugyanezt, mert azzal jóval nagyobb kanyarsebességet lehet elérni. Persz, hogy a motoroson is múlik minden. BakondiG a tanu rá, hogy utcán a supermotoval elpicsáztam a sportmotorokat kanyarban, mert tényleg sok olyan van aki egyenesben húzza, kanyarba meg blokkoló kerékkel értkezik, aztán befordul. Mi csak azt mondjuk, hogy egy GSR-el lehetetlen megfogni egy sportmotort ha azon jó pilóta ül és azt, hogy GSR határa, az még közel sem a határa egy sportmotornak. Engem pl. nagyon zavart a múltkor az említett GSR-es, egy Fazer-es, meg ezek, mert kizökkentettek a tempóból és veszélyesek voltak másra azzal, hogy az íveken kacsáztak.
Tény és való, hogy rengetegen vesznek erős motort feleslegesen!
Szombaton volt egy CBR ami új verda , új ruci egyenesben szélvész gyors volt, majd a kanyart középről kezdte és álló motorral befordult 4 ből!
Kicsit én is beleszólnék, mert én is voltam a Ringen, életemben először. Volt olyan gixxer amiúgy elment mellettem hogy majd leestem a motorról. Meg R1 is. De volt olyan CBR 600RR, aki elment mellettem a célegyenesben, 2 kanyar múlva már rávertem. Nagyon sok múlik a motoroson. Sok olyan van volt akit le is köröztem, és nem csak a túramotorosokat. A lábtartó vége sokszor leért. A gumi peremig kopott.
Nagyon sok múlik a motoroson, de nem azt mondom hogy nagyon tudok, de eléggé jól tudtam menni, lényegében kanyarban nem sokan fogtak meg. Bár volt egy kanyar, aminek a féktávját csak 4 kör után tudtam rendesen bemérni. Egyenesben persze a sportmotoroknak csak a hátát láttam.
sztem keverednek a témák.
mert akik pályagéppel, oda felkészített motorral mennek és csak erre használják azok mennek mint az állat, és persze h nem vigyáznak rá annyira.
De mi azokról a gsr-esekről beszéltünk, akik lapon, szikrázva, kívülről előznek meg - ezekre írtam, h még nem találkoztam velük.
Gino kivétel!
láttuk a videót is.
A majálisról.
ott is kívülről előzött a körhintán.
Ő ment a repülő szarvassal, belső íven a mézeskalács ház volt, középről meg erőteljesen a helikopter akart jönni. De a repülő szarvas a 4. körben elment mindenkinek. Aztán véget ért a menet.
pontosan.
a szelep helyére csavarozott be a pilóta egy száloptikát.
De visszatérve a témára: Jó motor a GSR meg minden, de hagyjuk az olyan dumákat, hogy kívülről, szikrázva előzöm a sportmotort, meg kifékezem, meg ilyenek. lehet, de akkor a sportmotoron vmi kretén ül. A GSR geometriája, blokkja, fékei, futóműve, váza, nem erre van tervezve.
ATTÓL MÉG JÓ MOTOR, de nem a pályára.
Az azért lehet, mert ők csak pályán használják a vasat és utcán egyáltalán nem motoroznak! Mert félnek a veszélytől!
Tény és való ,hogy pályán kevesebben halnak!
igazad van. Mi csak azt mondjuk, hogy amikor a gsr szikrázik, a gumi peremig lent van és a lábtartó is leér, az nem ugyanaz a sebesség, mint amikor egy sportmotor teszi ugyanezt, mert azzal jóval nagyobb kanyarsebességet lehet elérni. Persz, hogy a motoroson is múlik minden. BakondiG a tanu rá, hogy utcán a supermotoval elpicsáztam a sportmotorokat kanyarban, mert tényleg sok olyan van aki egyenesben húzza, kanyarba meg blokkoló kerékkel értkezik, aztán befordul. Mi csak azt mondjuk, hogy egy GSR-el lehetetlen megfogni egy sportmotort ha azon jó pilóta ül és azt, hogy GSR határa, az még közel sem a határa egy sportmotornak. Engem pl. nagyon zavart a múltkor az említett GSR-es, egy Fazer-es, meg ezek, mert kizökkentettek a tempóból és veszélyesek voltak másra azzal, hogy az íveken kacsáztak.
Szombaton volt egy CBR ami új verda , új ruci egyenesben szélvész gyors volt, majd a kanyart középről kezdte és álló motorral befordult 4 ből!
Csak mintha állt volna!
Nagyon sok múlik a motoroson, de nem azt mondom hogy nagyon tudok, de eléggé jól tudtam menni, lényegében kanyarban nem sokan fogtak meg. Bár volt egy kanyar, aminek a féktávját csak 4 kör után tudtam rendesen bemérni. Egyenesben persze a sportmotoroknak csak a hátát láttam.
így van, igazad van. Mindenki a sajátját pengeti ha gáz van.
mert akik pályagéppel, oda felkészített motorral mennek és csak erre használják azok mennek mint az állat, és persze h nem vigyáznak rá annyira.
De mi azokról a gsr-esekről beszéltünk, akik lapon, szikrázva, kívülről előznek meg - ezekre írtam, h még nem találkoztam velük.
a lényeg az hogy ha felmész a pályára és kiütik alólad a motort akkor is te fizeted a sajátodat!
láttuk a videót is.
A majálisról.
ott is kívülről előzött a körhintán.
Ő ment a repülő szarvassal, belső íven a mézeskalács ház volt, középről meg erőteljesen a helikopter akart jönni. De a repülő szarvas a 4. körben elment mindenkinek. Aztán véget ért a menet.
Arra ők sem vigyáznak annyira!
Plane a szeretet unnepen?
a szelep helyére csavarozott be a pilóta egy száloptikát.
De visszatérve a témára: Jó motor a GSR meg minden, de hagyjuk az olyan dumákat, hogy kívülről, szikrázva előzöm a sportmotort, meg kifékezem, meg ilyenek. lehet, de akkor a sportmotoron vmi kretén ül. A GSR geometriája, blokkja, fékei, futóműve, váza, nem erre van tervezve.
ATTÓL MÉG JÓ MOTOR, de nem a pályára.
Vagy a kerekben?
azt én is láttam... belülről...
Mar nem emlekszem
Multkor lattam egy GSR-t egykerekezni a celegyenes elotti egyenesben. Kemeny volt!
a májálisból. Ő persze, hogy külső íven előz!
Tény és való ,hogy pályán kevesebben halnak!