Kanyarsebességre biztos van még benne!
Én a ledöntésre gondoltam....
Azért egy sportmotor gyári féke és egy naked, túra gyári féke között is van ám hézag....
Teljesen normálisak voltak. Amúgy nem voltam ott, mert addig elmentünk kajálni meg kv-ra Ancsáékhoz.
Amikor visszaértünk már kész volt.
Megint R4 van benne.
Ja ja, persze..... az a hang már úgyis a "para-hang" ha hallom, akkor már emelem vissza!
Amúgy a gumi sem tud többet, mert már ott is a csíkon fut....
Ennyi!
Még az íveket kell tanulgatni!
A féktávot nem hegyezem, mert nem versenyfék! Gumifékcső....stb.
Kell még nekem a tárcsa és a betét is hosszú időre!
Arra mondtam Gino, hogy ne tovább mert , ha feltámaszt az oldal támaszra úgy rendesen akkor el emeli a hátsó kereket és átmész Farkas Bertalan utódjának! Ettől próbáltalak óvni!
Képzeld felhívott a balesetet szenvedett srác.Már otthon van!A lábán a kisújját (ha jól értettem) le amputálták! Ezen kívül+a 35öltésen a térdénél,jól van.Megköszönte a segitséget(mondom neki ez a minimum!),és mondta,h adjam át neked is!
Amint újra gépre tud ülni+természetesen ha már az új vas is meglesz,hívni fog és gurulunk 1et!
Mondtam neki,h részünkről semmi akadálya!
Pályán le kell venni a visszapillantót!
Ha pedig nem veszed le (én sem), akkor nem szabad belenézni!
Te, ne a mögötted lévőt figyeld.... mindig hátul jövőnek figyeli az előtte lévőt! (sajna vannak kivételek, ma alólam is majdnem kiütötték a vasat..... ha kezdem az ívet szélről simán betalál egyenesen a barom
)
Nyugodtan kimehetsz pályára, mindig vannak gyakorlók. Ma is volt még R1-el is.....
Elsőre én az Euroringet ajánlanám!
Esztergomból mentem, tehát felfelé nem láttam semmit. Viszont a legutolsó amit látni szeretnék az a mocim elfektetve. Egyébként gratula a karcoláshoz, csak el ne fogyjon a lábtartód . Én is ki akarok menni majd valami pályára, csak még nem megy annyira és nem szeretnék úgy motorozni, hogy közben állandóan a visszapillantót nézem .
Felfelé nem figyelted a sódert?
Ha keresztbe van a sóder, akkor mindegy hol mész átmész rajta.
Ha csak egy íven egy darabon, akkor kerülni kell!
Semmi esetre sem ráfékezni, mert felegyenesedik a motor (ami nem túl szerencsés kanyarban) vagy megcsúszik a kerék a sóderon!
Ha belső íven kell kerülnöd, akkor belső oldali lábtartóra helyezed a lábaddal a súlyt és döntöd a mocit, húzhatsz plussz kis gázt.
Ha külső íven kell kerülnöd, ugyanez csak kerüld a sódert majd vissza az ívre.
Én spec nem vagyok oda Dobogókőért, mert ha felfele nem láttál semmit az úton, attól még lefele lehet és csúnyán néz ki a kutyuli fekve....
Volt egy érdekes "majdnem esésem" ma szegény GSR-rel . Lefelé jöttem Dobogókőről Pest felé és van egyből egy balos kanyar. Szépen nekiveselkedtem, csak aztán észrevettem, hogy egyenest rá fogok menni némi sóderre, ami az úton volt. Ez kb úgy 70-nel. Úgyhogy kénytelen voltam letérni az útról. Mihelyt a széléhez értem hátsó kerék blokkolt, azonnali firka, szépen be egyenesen a fűbe. Szerencse hogy rajta bírtam maradni a mocin, így nem lett semmi baja.
Szerintetek mit lehet ilyenkor tenni, mert én most úgy érzem hogy csak a szerencsén múlt hogy nem lett perec a dologból.
üdv mindenkinek
De hova?
Akkor már ráfordul a csíkra és..... akkor mi tapad?
Én a ledöntésre gondoltam....
Azért egy sportmotor gyári féke és egy naked, túra gyári féke között is van ám hézag....
Nem hiszed el , de a gumidba még mindíg rengeteg van!
Teljesen normálisak voltak. Amúgy nem voltam ott, mert addig elmentünk kajálni meg kv-ra Ancsáékhoz.
Amikor visszaértünk már kész volt.
Megint R4 van benne.
Amúgy a gumi sem tud többet, mert már ott is a csíkon fut....
Ennyi!
Még az íveket kell tanulgatni!
A féktávot nem hegyezem, mert nem versenyfék! Gumifékcső....stb.
Kell még nekem a tárcsa és a betét is hosszú időre!
normálisak voltak? mit kaptál?
Mizu?
Megvolt pénteken a 6000-esem.
Jó kis menet volt!
Ekko lákkó! Ennek örülök!
Remélem mielőbb rendbejön Ő is meg a vas is és mehetünk :)
Ha saját hibából perecelsz, egyértelmű a te sarad. Ha valaki kiüti alólad a vasat, akkor ő csenget!
Itt semmi szerepe sincs a biztosítónak!
Képzeld felhívott a balesetet szenvedett srác.Már otthon van!A lábán a kisújját (ha jól értettem) le amputálták! Ezen kívül+a 35öltésen a térdénél,jól van.Megköszönte a segitséget(mondom neki ez a minimum!),és mondta,h adjam át neked is!
Amint újra gépre tud ülni+természetesen ha már az új vas is meglesz,hívni fog és gurulunk 1et!
Mondtam neki,h részünkről semmi akadálya!
Pályán le kell venni a visszapillantót!
Ha pedig nem veszed le (én sem), akkor nem szabad belenézni!
Te, ne a mögötted lévőt figyeld.... mindig hátul jövőnek figyeli az előtte lévőt! (sajna vannak kivételek, ma alólam is majdnem kiütötték a vasat..... ha kezdem az ívet szélről simán betalál egyenesen a barom
)
Nyugodtan kimehetsz pályára, mindig vannak gyakorlók. Ma is volt még R1-el is.....
Elsőre én az Euroringet ajánlanám!
Esztergomból mentem, tehát felfelé nem láttam semmit. Viszont a legutolsó amit látni szeretnék az a mocim elfektetve. Egyébként gratula a karcoláshoz, csak el ne fogyjon a lábtartód . Én is ki akarok menni majd valami pályára, csak még nem megy annyira és nem szeretnék úgy motorozni, hogy közben állandóan a visszapillantót nézem .
Felfelé nem figyelted a sódert?
Ha keresztbe van a sóder, akkor mindegy hol mész átmész rajta.
Ha csak egy íven egy darabon, akkor kerülni kell!
Semmi esetre sem ráfékezni, mert felegyenesedik a motor (ami nem túl szerencsés kanyarban) vagy megcsúszik a kerék a sóderon!
Ha belső íven kell kerülnöd, akkor belső oldali lábtartóra helyezed a lábaddal a súlyt és döntöd a mocit, húzhatsz plussz kis gázt.
Ha külső íven kell kerülnöd, ugyanez csak kerüld a sódert majd vissza az ívre.
Én spec nem vagyok oda Dobogókőért, mert ha felfele nem láttál semmit az úton, attól még lefele lehet és csúnyán néz ki a kutyuli fekve....
Volt egy érdekes "majdnem esésem" ma szegény GSR-rel . Lefelé jöttem Dobogókőről Pest felé és van egyből egy balos kanyar. Szépen nekiveselkedtem, csak aztán észrevettem, hogy egyenest rá fogok menni némi sóderre, ami az úton volt. Ez kb úgy 70-nel. Úgyhogy kénytelen voltam letérni az útról. Mihelyt a széléhez értem hátsó kerék blokkolt, azonnali firka, szépen be egyenesen a fűbe. Szerencse hogy rajta bírtam maradni a mocin, így nem lett semmi baja.
Szerintetek mit lehet ilyenkor tenni, mert én most úgy érzem hogy csak a szerencsén múlt hogy nem lett perec a dologból.
üdv mindenkinek