Gyári mindkét esetben... Így nincs tapasztalatom másban. Amire szerintem figyelj, hogy mennyire lesz másabb a markolat fogása (Honda esetében sokkal keményebb lett, meg kellett szokni), illetve hány fokozatban állítható (3fokozat már optimális).
Gino azért keményen nyomod;) próbálok logikát találni, de ez nekem kicsit magas. Tehát te objektív vagy mert sosem használtál, én meg szubjektív mert használtam/használom. Ráadásul azért mert úgysem látnám be hogy hülyeségre költöttem el a pénzem. Főleg hogy ezt már kétszer tettem, mert a Hondán annyira haszontalan volt, hogy az új motorra is kellett nekem... És őszintén bánom, hogy anno a GSRnél nem ruháztam be ebbe. Miközben elég biztonságos kesztyűben motorozok. És hiszed vagy sem ebben is van összefüggés. Mert a nagy védelmet biztosító sport kesztyűket részesitem előnyben, ezek meg nem arról híresek hogy 5-35fok között is ugyanolyan meleget biztosítanak a kéznek.
Nem tudom milyen gondolataid lehetnek (gyakorlati tapasztalat híján), de nem csak akkor jön jól ha lefagy a kezed, hanem ha kicsit javitani akarsz a hőérzeten.
A hűvös hegyi szakaszt akkor kicsit jobban kifejtem, hogy ne csak belegondolj valamit. Szóval nálam volt olyan, hogy tenger szintről elindultam, 10perc múlva már 1000-1300méter között kavarogtam, hol napsütéses hegyi szakaszon, hol árnyékos részen. Majd tengerszint és újra hegyi szakasz. Ilyenkor (10-15 fokos különbségek) szerintem jobb egy gombot ki/be kapcsolni mint cserélhetni a kesztyűket.
De bekapcsoltam idén akkor is, amikor belecsúsztunk egy naplementés/esti motorozásba a hegyekben, a szálláshoz sietve. Ilyenkor gyorsan csökken a hőmérséklet. Sőt szintén idén önámítottam magam azzal egy szakadó esős, szeles szakaszon, hogy egy kis melegség a kezemnek (vízálló kesztyűben) jót fog tenni. Aztán kb két hete a 8fokban is gurultam egy kicsit, de bevallom a másfél órából csak az utolsó 30percen kapcsoltam be, hogy a placebo hatás érvényesüljön ;).
Hirtelen ezek az idei évi tapasztalataim jutottak az eszembe, amikor használtam. És furcsa mód a társaságban lévő ilyen haszontalan extrával rendelkező többi motoros is (előzetes megbeszélés nélkül) bekapcsolta ilyenkor, mint később kiderült. Szektás önámítók;)
De tényleg, mindenki higgyen abban amiben akar......... nekem full mindegy. Mindenki keresi is az önigazolást, hogy az a tuti, amit választott...... ez érthető is.
Az sportkipufogótól is azonnal jobban megy a motor....mert nagyobb a hangja!
Ha felragasztunk egy "tunning" matricát, már jobb.....stb.
Hm....
Te biztosan tudod, hogy én hol, mikor és mikkel motoroztam....
ui:
A példád, amit idéztél az inggel kapcsolatban eleve nem jó.
Tudod az ing, mint hasonlat arról, hogy a megjegyzés VALAKI-ről szólna.
A markolatfűtés pedig nem VALAKI, hanem valami, amiről lehetnek vélemények.
Ezt kéne első körben rendbe raknod magadban, hogy mi micsoda. Aztán jöhetnek az okosságok...bölcsességek...pl. +8% LE és + 20% Nm estében az "ég és föld" és a blődségek!
Na itt már rendesen keverednek a vélemények és az érzelmek...A 600 kontra 750 kérdést én úgy oldottam meg, hogy vettem egy k6-os gsxr 750-t .és pont. Alapvetően a supersport sokkal közelebb áll hozzám mint a túrasport kategória, de a GSR akkor is mindig a szivem csücske marad, ami egy frankó kis kiforrot kompakt gép annak ellenére, hogy a SUZUKI ilyen olyan évjáratú gsxr-ekből lapátolta össze a jelentősebb részeit.
Amire ezt válaszoltad, a kérdést mindenki ismeri :
"Minek? Felesleges....Hidegben nem motorozik már az ember. Erős motor ez a hideg aszfalthoz.
Jó időben meg nem kell."
Na most saját bemondásaid alapján te jó ideje nem motorozol már.
Miért érzed mindig azt, hogy neked bele kell kotyognod olyanba, amiről nincs OBJEKTIV véleményed?
Ez nem csak ebben a kérdésben, hanem szinte mindenben így van.
Hinni lehet sok mindenben, főleg a saját ideológiáidban, de néha engedd meg, hogy olyan emberek, akik veled ellentétben TAPASZTALTAK az adott témakörben, kifejthessék a véleményüket.
A 600/750-es témába pedig meg sem szólalok, akkora blődségeket írtál, inkább rád hagyom. Itt is látszik, hogy nincs TAPASZTALATOD a két motor közti különbségről.
(nekem sincs, csak GSR - Hornet 900 viszonylatban, ég és föld)
Ez lemaradt....
Az objektív vélemény az enyém. Mint ahogy a korábbi példában említett első ködfényszóró esetében is TUDOM, hogy valódi ködben nincs haszna, mert (a jól beállított) a kocsi elé 1-2 méterre világít oldalra...vagyis ha van szélső záróvonal legfeljebb azt látod és közvetlen előtted! Vagyis nagy ködben nem segít jobban előrelátni! Emellett el lehet adni a ködfényszórót akár 100+ ezerért...... Ja és biztosan van mellé magyarázat, hogy mennyire hasznos és SZÜKSÉGES és enélkül nem is lehet élni!
A szubjektív vélemény a tied, mert te használtad és nyilván nem fogod azt mondani, hogy feleslegesen vetted meg.
Visszatérve a hűvösebb hegyi szakaszhoz.....
A hűvös hegyi szakasz azért nem olyan, hogy pillanatok alatt jegesre hűl-ne a kezem és szükség lene a tenyerem melegíteni. Ennyi idő alatt nem hűl ki a kezed!
Feltételezve, hogy rendes kesztyű van a kezeden.
Persze kesztyű nélkül más, de az már extrém és ugye nem "normális" a védőfelszerelés hiánya.
hi! xr rel voltál már ringen hogy vált be az uj masina