Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köze nincs hozzá
Alattam leírták a megoldást. Én sem tervezem a szinkron izé hézagállítást, jó ez így. Hibája még nem volt, csak ez ami neked
nekem volt leállás mikor hegyen mentem fölfelé szakadó esőben éjszaka és a szerpentin egy hangyányit visszafordult: vissza akartam váltani éppen. utólag röhejes lehettem h majdnem bőgök a sisakban de akkor tényleg nem volt őszinte a mosolyom alapjárat állítás és új akksi megoldotta
Persze...persze!
Ha éhes vagy jól jön egy párizsis zsemle is, de ha mégis inkább cigánypecsenye kerül eléd ... szerintem azzal is jól laksz és nem mindegy ...
Talald ki melyik vasarnap legyen ?????????????


A GSR-em nem produkalt meg olyat hogy leallna sebesseg valtas kozben . 54 ezer + Km van benne , szelephezag ellenorzes nem volt meg , a gyari NGK gyertyak 24e Km -nel lett cserelve angliabol hozott DENSO gyertyakra . Mindket tipus normal fajta , semmi iridium es tarsai ...48e Km -nel DENSO kiszerelese , hezag ellenorzese es ment vissza .Most 32e Km van benne .Indul - jol megy - jol fogyaszt stb ... Majd ha eljon a 72eKm majd megvizualom .Olajcsere 5-6ezrenkent + szuro , ahogy a Turak engedik .Levego szuro idaig csak eredeti SUZUKI , sportszurot soha nem tennek bele !!! Motorolajbol sok markat es viszkozitast kiprobaltam ( mindel tokeletes volt a valto ) , ebbol a szempontbol elvan kenyesztetve de erre nem sajnalom a pengot.

Ami nekem nem tetszik : hideginditas utan lehetne magasabb a fordulat ( ujkoratol ilyen volt )

A lenyeg az hogy nagyon szeretem
Persze....persze!

Csak ugye "ha nem világít a lámpa, akkor elég egy izzót kicserélni és nem kell az egész lámpát".....
a lényeg hogy nála megoldódott a probléma és mindenki örül ugye ?
Nem szinkronról van szó, hanem szelephézagról.
Nem a szelephézag beállítástól javult meg/múlt el a hiba jelenség, hanem a szelephézag állítás miatt leszerelendő/beállítást igénylő műveletek miatt.

A jelenséget tudja okozni alacsony alapjárat, időnként jelentkező falsh levegő (repedezett vákuumcső), TPS vagy STPS jeladó hiba vagy beállítás pontatlansága és még sok apróság.
De szelephézag "hiba" aligha.

Feltehetően hozzányúltak ill. megmozgatták azokhoz az alkatrészekhez, beállították azt is, ami a valóban okozta a jelenséget. Vagy ők sem tudták, hogy ezzel "javítanak is" vagy tudták, hogy apróság a hiba, de azért elmértek egy szelephézag beállítást is. Mert azon van a pénz. :)
szelephézag lett állítva, és mentem azóta kb. 1000km-t. hűvösebb időben, kánikulában, városban, autópályán, de a szelephézag állítás óta tökéletesen megy. de amúgy igazad van, lehet, hogy csak véletlen egybeesés, és magától is helyrejött volna, pont akkor. vagy még esetleg az is lehet, hogy a szervizben, ahol kértem, hogy állítsák be a szelephézagot, ott ezt meg is csinálták, de látták, hogy ettől még nem javul meg a gép, ezért jófejségből nekiálltak, szétszedték, megkeresték a hibát és nulla felárért meg is csinálták. csak mert szépen mosolyogtam.
Majd a topik tudora elmondja, de nem azért javult meg a motorod, mert "szinkron" lett állítva.
helló! pár hete vettem használtan egy 2008-as GSR 600-at negyvenvalahányezer km-rel (legalábbis az órájában ez volt, de mivel külföldről lett hozva 2011-ben így ez nem feltétlenül mérvadó). Tesztúton minden OK volt, de mikor vásárlás után vittem haza, azt csinálta, hogy mikor kicsit magasabb fordulatszámról behúztam a kuplungot fékezéshez, akkor annyira leesett a fordulatszám, hogy leállt a motor. ezt nem mindig, de többször is megcsinálta. a későbbi meneteim során is jelentkezett ez a probléma. hűvösebb időben jobban, melegebb időben kevésbé, de mindkét esetben jelen volt a gond. itthoni oldalakon hiába kerestem megoldást, csak a problémát írta le valaki, megoldást nem találtam. külföldi oldalakon viszont több egymástól független helyen is tökéletesen leírták ezt a jelenséget, és mindenhol az volt végül a megoldás, hogy szelphézagot kellett állítani. elvittem szervízbe, megcsináltattam a szelephézag állítást és azóta semmi baja. a kipufogó szelep hézaga eléggé el volt mászva a normálhoz képest. ezt csak azért írtam le, mert ha esetleg valakinek hasonló gondja lenne, akkor nehogy nekiálljon minden létező szir-szart kicseréltetni meg power commandert, hasonló baromságokat belerakni mint szerencsétlen amcsi kolléga, hanem egyből a szelephézaggal kezdjen mint én, és akkor megkíméli magát egy "kis" fölösleges szopástól. remélem a google ki is dobja majd ezt a postot, ha valaki rákeresne a tünetekre. Üdv!
hááát az sem rossz
no látom nem változtál
Én csak csöppentem ide, de még mindig szar érzés h a krémje szana szét van már
De régen mentem már GSR-el......
Nem nem vagyok hűtlen, de azóta Aprilia RSV jut néha ...
Te a motor mellett döntöttél?
Én mindig rajta ültem....
anno egy kicsit az itteni csapat miatt döntöttem a GSR mellett
imádtam minden percét azoknak az időknek
...azert maradtunk meg 1 paran !!!
Tudod hogy megfogott az érzés, komolyan átszaladt rajtam ott valami. Még az SV-vel szerencsétlenkedtem kopasz motorosként, vasárnap viszont... nem akarok arcoskodni, de utassal hiba nélkül megvolt. Jó volt h mérhetően sokat gyorsultam azóta. Komolyan mondom h élmény volt ott motorizni, de a tim hiányzott
Veszprémvarsány ? a régi szép idők ...
2. Vuk
Szia Abdul
Az jó lenne, jó ideje nem láttalak
Időpont kellene valameik októberi vasárnapot kellene kibökni