1. Nekem turazni jo ugy ahogy van de mivel meg nem volt teleszkopolaj cserelve Gino ajanlasaval Motul 15W-re lesz a gyari 10W-s helyett.
2.Rugot is cserelhetsz benne progresszivre ...
3.Kicsereled az egesz elejet GSXR-ere , van itt egy forumtarsnak
4.Rabizod Szakmuhelyre es megoldja keresed.
5.Stb...
Sziasztok!
Segítség kellene puhának találom elejét. Nem akarom széjjel tekergetni ezért kérdezem aki csinálta már? Olajat szeretném le cserélni vastagabbra és milyet tegyek bele? Hogyan engedem le és töltöm fel olajjal? Egyáltalán szükséges cserélni vagy tudom állítani anélkül is hogy keményebb legyen.?
Segítséget köszi.
magasnyomásúval ne menj túl közel, Gixxer600-nál hipp-hopp "lemostuk" a fejidom fényezését csak úgy repültek a darabkák, nyilván kőfelverődés miatt. gariba cserélték
Kipufogot dugd be akar 1 darab rongyyal , lancot magasnyomassal ne mosd , a tengelyeknel se veresd a porvedoknel mert behatolhat a viz es a csapagyakhoz bejut szep lassan...
Olvastam valahol régebben, hogy véletlenül sem szabad ilyen helyen lemosni a motort, de úgy látom csak vaklárma volt. Így nyugodtabban merem majd így mosni. Nekem van itt a közelembe egy nagyon jó mosó szóval a meleg motorral sem lesz gond. Gondolom az a lényeg az egészben hogy inkább csak messzebbről szabad áztatni, mintsem közelről ráengedni a nagy nyomást.
Nem a mosószer tartalma miatt, hanem csak egyszerűen jobban szeretem itthon, mikor hideg a motor, szépen letakarítom elpöszmötölök vele 1 órát kb.
Amúgy kocsira a M.Petrol kutakon lévő jet mosót használom, marha szépen mos, oda vittem át a GSR-t is,az is nagyon szép lett, csak valamiért tartok még is tőle, lehet csak rossz beidegződés, fene tudja. Na meg most jut eszembe, hogy a kipufogót is mindig bedugaszolom mosás közben.
Én kb mindig autómosóban pucolok, évi 1-2 alkalom kivétel. Nyilván nem telibe nyomva a láncot, meg a radiátort. Még nem vettem észre hogy bármilyen káros hatása lett volna. Ennyi erővel eső se essen rá? Vagy a mosószertartalma miatt mondod?
Én a motornál nem vagyok híve a magasnyomású mosónak, a láncnak meg egyáltalán nem tesz jót, de egyszer már lemostam vele, baja nem lett tőle, nehezebben férhető helyeken lehet érdemes ritkán lemosni, de távolabbról úgy hogy a láncot ne érje.
Nálam a bevált kombó a sonax sampon és motul motowash keveréke felhigítva 10 liter vízzel + szivacs megy rongy. Motul motowashal is vigyázni kell, jól megszopatott egyszer. Ráfújtam a motorra, hagytam hatni és mosás után ilyen fehéres, mintha megmart felületet hagyott volna maga után a vázon, mint kiderült ez ilyen védőréteg elvileg, de marha rondán nézett ki tőle, nem is volt egyszerű letakarítani. Azóta vödörbe fújok csak és higítom és keverem a vízzel és a samponnal, így csilli villi lesz utána, de a folyamatos öblítés is megvan, nem hagyom megszáradni a vegyszeres mosást.
A kb 5500as fordulatnál jelentkező rezonanciára gondolsz? Ha figyelsz rá észrevehető, de ez 6.-ban már jóval 120felett van. Vezettem V2t meg boxert is, azoknál a legkisebb rezonancia is jóval nagyobb ennél. Meg ez az első motorom amin látok is a tükörben valamit :)) Szóval túl van lihegve ez, valami hibát kellett találni.. Sőt keményebb visszaváltásoknál olyan rezonancia jön a férfiasságod felé, hogy zavarba jössz :)) Borult mérnök csapat rakta össze ezt a motort és a blokkot az biztos. Jófiúnak tűnik elsőre, de nagyon pimasz.
Tibi fogunk még és jó látni hogy mennyit csavarogsz, egyre messzebb és messzebb. Nálad kinyílt a világ, nálam meg mostanában szűkült be a gyerekek miatt.
10. Évforduló ok persze, azon gondolkodom milyen sokan letették ennyi idő alatt a motort...
Szamomra NINCS off topic sehol , semilyen Forumon mert kimondottan szeretem foleg az ilyen epito jellegu hozzaszolast mint a Tied !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mindig elmondod , leirod tanult Ember modjan barki ellen vagy mellett erveidet -gondolataidat...es ez igy jooo,foleg Nekem; Nekunk !!!
Hasonloan gondolkodom En is , nincs csak SUZUKI-HONDA-YAMAHA-KAWASAKI-BMW-Triumph-1henger-6henger stb.Motor van es Motoros es kesz
A GSR-t csak turazasra hasznalom es imadom minden Km-et es Tiszteletben tartom Barki motorjat !!!
Turaim soran elmondhatom hogy darabszamban a legtobb motor az BMW kulonbozo tipusai es muszaki hiba miatt a HONDA vezet es mas tipus nincs is idaig a hibalistan...Ezek TENYEK
Remelem motorozunk meg egyutt !
Jovore lesz 10 eve hogy harom motorostarsunkat elvesztettuk , jo ido eseten megemlekezhetnenk 1 Tura beiktatasaval, Aporka-Dobogoko-Balaton ...................
Szevasz!! Csak egyszer sikerült lejutnom Augusztusban, tapasztalat szerzésnek jó volt. Pörgetve nagyon nagyon meg tud indulni, gyorsabban történtek a dolgok a célegyenesben, mint amit megszoktam, először volt is kapaszkodás a fékbe:)
De jól éreztem magam nagyon, meg a motor is. A felszereltség is ki lett használva (gyorsváltó, köridőmérő, adatrögzítés, egyszerű futómű állítás stb).
Eddig mindenben bevált, egyedül azt bánom, hogy nem jött ki korábban az új kék szín:) Persze azért még összeszokóban vagyunk, sok mindenben másképp kell motorozni rajta (utcán)...Más stílusban kell kanyarodni, figyelni kell hogy kanyarokban sokkal több helyet foglalsz el az útból, kisebb a motorfék mint a Hondán, fékek sokkal harapósabbak, ráadásul az integráltság miatt a hátsót nem is használom, csak az első kart. A felszereltsége pedig pazar.
1. Nekem turazni jo ugy ahogy van de mivel meg nem volt teleszkopolaj cserelve Gino ajanlasaval Motul 15W-re lesz a gyari 10W-s helyett.
2.Rugot is cserelhetsz benne progresszivre ...
3.Kicsereled az egesz elejet GSXR-ere , van itt egy forumtarsnak
4.Rabizod Szakmuhelyre es megoldja keresed.
5.Stb...