Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tényleg
Ebben egyetértünk, nekem van pár év (kb. 60ekm) gyakorlati tapasztalatom különböző körülmények között markolatfűtéses motorokkal. Neked tudtommal nincs. Nem tudom melyik az objektív vélemény akkor;)
Az én véleményem ismert számodra a markolat fűtésről, kesztyű nélkül is elvagyok
Pontosan.
M negroba motorozta körbe 750-et, és mellettem is ment már el robogós. Ez van.
Nem vagyunk dgyformák, lehet jobb v rosszabb napok is. Illdtve ki így, ki úgy használja a vasat.
Nem tudsz rákényszeriteni se h elcseréljem bárkivel is a hasszázamat.
Nem azért mert nem tudok számolni, vagy azért mert a lóvé nem számít.
Egyszerűen nem tetszik! Illetve van itt még két dolog. Az első h nekem 50000 km alatt ez a motor annyi élményt szerzett h netovább, a másik h olyan ember volt az eső gazdája akit igaz jó barátként tartok számon, valahogy az is gátol abban h lecseréljem. De ha mégis arra kerül a sor a 750 nem pálya.
Ebben teljesen igazad van. Bár jelen helyzetet tekintve azt gondolom, hogy a 150 plusz ccm érzete motorozás közben erősen szubjektív. Mint ahogyan a 750-es ár-érték aránya is. Nekem spec. megérte, mert tetszik
A konfrontáció ott kezdődik, amikor racionális/objektív vélemény kerül szembe érzelmi/szubjektív véleménnyel.
Ezek eleve nem egyenrangú dolgok és nem érdemes összehasonlítani őket így. A racionális/objektív dolgok tényeken alapulnak és tényszerűek. A másik oldal érzelmi alapokon áll és sok mindenben placebo.
Na igen, véleménye mindenkinek van. A probléma ott kezdődik, amikor az egyik fél megpróbálja a saját, általában szubjektív, igazáról meggyőzni a másikat.
Amúgy azt mondják a vélemény olyan, mint a segglyuk. Mindenkinek van, de senkit nem érdekel a másiké
Ez is egy vélemény és igazából elég is ahhoz, hogy ki mit vesz!
Lelehet ezt így is közölni.

A 600-as 10 éves.....a 750 "friss"....nyilván nem is kell és nem hasonlíthat egymásra
Valakinek ez a szín tetszik valakinek meg az. Ennyi.
Uhh, de jó hogy nem vagyunk 1 formák, azért a 750-es szebb mint a 600 .
Nincs rossz napom, ez a véleményem.
Persze ugye mindent meg lehet ideologizálni, de semmi értelme.

Sokan az autón is ódákat zengenek az első ködfényszóróról, pedig az egyik legfeleslegesebb dolog....
Most nem írom le miért.
Nincsenek indulatok.... vélemény van.
Gino rossz napod van? ;) Hidd el tapasztalat alapján írtam, nekem bevált a Hondán és az XRen is. Kellett használni és jól esett. Vannak olyan élethelyzetek amikor nem kesztyűket cserélgetsz motorozás közben.
.........................kinek a paplan
Kinek a pap, kinek a papné...
Hűűű! Nem gondoltam volna, hogy ilyen indulatokat váltok ki néhány ártatlan kérdéssel. A magam részéről azért vettem a 750-est, mert jobban tetszett, mint a 600-as. Szerintem az, hogy a lentebb említett motorok közül melyik mit teljesít az erősen pilóta függő. Azt gondolom, hogy ezek a vasak messze többet tudnak, mint amit a legtöbbünk ki tud motorozni belőle. A 750 vs. 600 kérdésen szvsz kár vitatkozni. GKnek a pap
Ezek vélemények, tapasztalati úton szerzett.
Részemről továbbra em vita.
Érdekes, hogy vitát említesz....
Ezek szerint te vitát indítasz?

Én nem vitatkoztam!

Hol számít, hogy a 600 felette lenne a 10000-nek és a 750 alatt? Ezt mit jelent? Semmit!
A 600-as 10.500-nál indul meg emberesen.... Tilos 10000 fölé menni? Mi van? Nem fáj az a motornak....
Ha az a lényeg, hogy ne pörgessük, vegyél V2 choppert....azzal 2-3000 között eljársz!

A 600-as Hornetet ne hasonlítsd a GSR 600-hoz. A fazert és a hornetet is magam mögött tudtam a Hringen, hiába mindegyik 600-as.
Nyilván kampányolsz a +150 ccm mellett, de szerintem vezető függő, hogy jelent-e valamit vagy nem. Te sosem fogod azt mondani, hogy nem sokat, mert akkor magad és a motorod ellen lennél. Hidd azt, hogy sokat jelent!

Nem kevés sportmotort, nagyobbat is.... el lehet kerülni pályán a 600-as GSR-el, ahol nem 150 ccm a különbség, hanem sok sok LE is. Hidd el....

Tehát valójában én azt mondanám, hogy amennyivel drágább a 750-es, annyi nem a 150 ccm a GSR-nél.
Pedig de.+150cm érződik de.És más a motor karaktere tőle.Ja 600-as az 600-as 750 az 750 ,1000 az 1000 így kezeld. 10000 felet leszel 600-al míg én bőven alatta neked vissza kellet váltanod nekem nem.Érted? Figyi nekem is volt 600-asom honetem nagyon szeretem.De hogy történjen már valami 8000 kellet forgatni.
Magadra hagylak én nem fogok vitatkozni veled.
"ne visíttasd ez nem az a motor"

Azért ez így erős..... 150 ccm -től nem lesz olyan, mint egy sor4 1000-es vagy egy V2 1000 Na, az tol lentről és azt tényleg nem "kell" mindig kihúzni.
A 600 is megy éppen jól 6000 alatt is, ami városban pont megfelel és azzal is gyorsabb vagy szinte mindenkinél.
Én is 170 egy néhány vagyok nincs gondom vele.Terelgetni milyen 600-asod volt 180 hátsó gumival szerintem itt nem lesz nagy különbség. Amikor megvettem nagyon jól mondta a srác,meg kell tanulni vele menni pont .Ne úgy állj hozzá mint 600-ashoz próbáld alulról használni 4000-től már jól tol, ne visíttasd ez nem az a motor. A plusz nyomatékot használd így szereti.
Hello goto,

Kezdésnek mindjárt érdekelne, hogy nem volt -e túl magas a masina? Tavaly még egy fazert hajtottam, és azzal is voltak gondjaim, és papíron a gsr magasabb. Mondjuk én mindössze 172 cm vagyok. Mennyire pakolható a vas? Az a két kihajtható fül a hátsó ülés alatt nem túl meggyőző. Van dobozom is, tanktáskával lehet hogy elég lenne, de én spec. Nem szeretem a tanktáskát. Alul tényleg nyomatékosabb mint egy 600-as? Mennyire könnyű terelgetni? A fazék nagyon kezes volt, nem kellett nagyon erőlködni, hogy ívre rakjam.
Egyelőre ennyi jutott eszembe. Előre is köszi a választ.
Lufy nekem is 750-es van.Idén mentem 12000km kérdezz? Szeretni fogod.
Hegyi szakaszon beleszaladsz egy hűvösebb részbe.... Aztaa! Vajon mi történik azon szakaszon? Azonnal ráfagy a kezed a kormányra?
Egy (egy pár) jó kesztyűt kell venni és ennyi az egész.
Hát eddig határozottan erre emlékeztem (mert volt aki cserélt itt a fórumon), de elbizonytalanitottal... Mondjuk elég vicces km-ek vannak ezeken a linkeken. Gino lehet tudni fogja a valaszt, de a legjobb lenne egy 2007es Suzuki katalógus.