Voltunk már arra is, ahoz kell a nyár.
Ha mi megyünk arra akkor későn érünk mi haza. Régen a mátrába volt taliaztán Egerig, de volt Miskolctapolcáig együtt, onnan mi haza túra. Jövőre ki lehet találni ilyet. Vagy ha megyek Bogácsra ideírom, össze hozunk egy bükköst
Nálam a gyerekek miatt képlékeny minden, azon leszek hogy megoldjam;)
Szerintem egy Duna-kanyar körrel nem lehet hibázni. Bp-Dobogókő-Esztergom-kis Szlovákia-Nagymaros kaja-komp Visegrád-lepencei úton Szentendre ott fagyi es haza.
legyen 16, az se eleje se vége.
ha szar lesz az idő akkor 23, az piros betűs, az meló mijatt nem igényel szervezést remélhetóleg senkinél.
hová mennyünk? 5let?
Nállam is jelentkezett a probléma
Nekem viszont alacsony az alapjáratom, és légszűrőt is cser3lnem kell. Utánna kiváncsi leszek...
Szelephézag állitás volt már... ez van
Nem feltétlenül kell itt ingerülten reagálni.
Rendben, azt kérted és azt csinálták. Ennyi.
De ahogyan korábban is említettem, hidd el NEM ATTÓL javult meg a motorod! A szelephézag ellenőrzés valóban 24e kilométernél ajánlott. Ellenőrzés! Az a kijelentésed, hogy mindenki legyint, megint csak egy ingerülten és alaptalanul bekiabált vélemény. Nincs értelme az ilyen kijelentéseknek, mert nem tudhatod.
Igen, ÉN biztos vagyok benne, hogy nem a szelephézag ellenőrzés/beállítás oldotta meg a problémát. de ezt is írtam korábban és fel is soroltam néhány lehetséges okot, ami okozhat ilyen jelenséget. Szóval azt a kijelentésed, hogy senki nem tudja megmondani....nem tartom jogosnak. Csak úgy a hatás kedvéért bekiabálod.
Természetesen látatlanban a monitor mögül valóban nem lehet konkrétan (ahogyan te elvárod, elvártad) megmondani a hiba pontos okát.
Azért is tettem egy felsorolást, amiket végig kell ellenőrizni és szükség szerint javítani ill. beállítani.
Egyébként a lényeg valóban annyi, hogy jó a motorod!
En kimeletesen hasznalom es odafigyelek ra , valoszinu majd a szelephezagellenorzest-allitast a kozeljovoben megejtem .Nem palyazok vele , csak turazasra hasznalom , Kunmadarasra elszoktam menni legalabb 1X 1 evben , szombaton joo ido eseten a mezoberenyi streatfighter ingyenes shawra !!!
Lényeg hogy jó a motorod. Ne rugozz már rajta, ha kicsit utána olvasol tesztekben írták hogy főleg 2006- os modell aminél előfordulhat a leállás. Szelephézag ellenőrzés pedig lényeges, jól tetted hogy megnézetted. Nem akkor van baj amikor csattog ,ha nem amikor nincs hézag. A service nem csak olaj cseréből áll
egyrészt nem azért csinálták meg a szervizben a szelephézag állítást, mert azon van pénz, hanem azért, mert én ezt kértem. és amúgy ők sem gondolták, hogy ez meg fogja oldani a problémámat. másrészt pedig a szervizkönyv szerint 24 ezer km-enként ellenőrizni kell a szelephézagot. de gondolom erre mindenki csak legyint, mert nyilván mindenki jobban ért hozzá, mint a japán mérnökök, akik évtizedek óta fejlesztenek motorokat és valami furcsa okból kifolyólag meghatározták ezt a 24 ezres intervallumot. mindegy, biztos én vagyok a hülye, hogy megcsináltattam egy amúgy is kötelező(en ajánlott) szervizelési beavatkozást amitől nem mellesleg rendbe is jött a gép. most már csak az érdekelne, hogy amúgy mit kellett volna csinálnom, hogy az eredmény ugyanez legyen, mert itt mindenki teljesen biztos abban, hogy nem a szelephézag állítástól javult meg, de azt senki nem tudja megmondani, hogy akkor konkrétan mitől. alapjáratot egyébként állítottak előtte, kicsit feljebb húzták, de az semmit nem ért. nem akarok én kötekedni, csak ha már itt ennyire vágjátok a dolgokat, hogy látatlanból rámondjátok, hogy a szelephézagnak semmi köze a problémához, akkor valami konkrét dolgot is mondhatnátok. ja, és kuplungoláskor állt le, az, hogy váltottam-e sebességet vagy sem, az nem számított. mindegy is amúgy, mert majd ha valakinek hasonló gondja lesz, akkor a lényeg, hogy ne azt csinálja, ami én, hanem azt, amit itt a topik tudora javasol.
majdnem muszáj