Ma volt szerencsém ráülni egy GSR-re, nagyon meggyőző és tetszik. Élőben valóban jó széles a tank, meg az egész nagyobb mint képről gondoltam. Nagyon esélyes, hogy hamarosan új tulajdonos lesz köztetek
Nem veszelyes osszeg , en Ausztriaba vettem a Louisban lanc-elso-hatso lanckerek+ nittelo szerszam de az arra nem emlekszem , max 40 miska lehetett.( DID keszlet volt )
Beszéltem a tulajdonossal. Azt mondta ennyi szépséghiba van a vázon. Lánc, fogaskerék még egy szezont biztosan megy(mekkora költség a csere?), olaj, levegőszűrő 2800km-el ezelőtt cserélve, gumik újak, 4000km-t futottak, garanciásak. Fékek rendben
Ha karban volt tartva, akkor a 44 ezer az semmi. Enyémben 46 van most és aki először látja, azt hiszi hogy új. :)
A kipufogó, ugyan ez, nagyon jól szól ez a leo vince, meg a karbon borítés miatt marha jó kézmelegítő is hidegebb időkben, simán meg lehet fogni, de hosszú távon érdemes belerakni a killert, mert tud tőle zúgni az ember füle, vagy motoros füldugó.
A kulcsok mellett legyen meg a kis lemezke is, amin a kulcs kódja található.
Akkor jó, azt hiszem a sportossággal nem lesz baj majd ha már megismerkedtünk persze
Egyébként lehet megnézek egyet nemsokára
http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsr_600_gsr_600-10742573
Erről vélemények? Az ülés fura kicsit így kép alapján, de szerintem elég sokminden jár a motorhoz és ennek fényében az ára nem rossz. Km sok vagy kevésnek számít?
Olyan van hogy ha a fordulatszamhoz kepest magas sebesseg fokozatban vagy akkor gyorsitaskor van egy erezheto luk pici rantassal .Kezdetben nalam is tobbszor elofordult.Fiatalos stilusban NINCS ilyen !!! Megfeleloen forgatni kell es veletlenul se fordul elo.A GSR 30km/ h-val tud menni 6.ban de ez nem franko tobbszempontbol sem.pl kenes .Sportosan kell hasznalni .
Remélem sikerül egyet kipróbálnom, mert ti is nagyon dicséritek plusz tényleg nagyon sok jót olvastam róla. Nyíregyházi vagyok ha esetleg van valaki a környékről, szívesen megnézném élőbe
Motul chain clean és chain past. Nagyon bevált.