Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

... a vaznyakon talan jobb oldalt
...peldaul a forgalmi engedelyben
Na ez mar
Nagyon hálás lennék a segítségedért, dongo. Azt esetleg meg tudnád mondani a könnyebbség kedvéért, hogy hol látható a vázszám? Bocs, de nem vagyok túl hozzáértő.
kormányos.,,az az ex mörfi..!! csak a saját nevedben nyilatkozz a szakszerű megoldásaiddal kacsolatban ....ok...!
biroljin : a motorod vázszáma alapján, az adott alkatrész színkódja simán beazonosítható, ha a vázszámod így vagy úgy el juttatod hozzám akkor tudok benne segíteni, h mi a kívánt alkatrész szín kódja. Üdv.
Sziasztok, egy óriási segítségre lenne szükségem. Korábban sérült a GSR 600-asom jobb oldala, ezért most szeretném lefestetni az első index körüli (tenyérnyi) EZÜST idomot. Azt mondja a szerelő, hogy kellene hozzá a gyári színkód. Tudna esetleg segíteni valaki, hogy hogyan lehetne megtudni a pontos EZÜST színkódot? Vagy ennél az idomnál ugyan az lehet az ezüst szín valamennyi GSR 600-nál? Esetleg volna olyan tulajdonos, akinek van eredeti típuskönyve, amiben ez a színkód is benne lehet? Esetleg rajta van a motoron valahol ez az adat?Nagyon-nagyon hálás lennék, ha tudnátok segíteni. Üdv.
Áháán, köszi szépen!
Ez, vagy amit én küldtem is jobban tetszik, vagy hamarabb vennék, mint csövet rá...
rossz helyen próbálkozol.maximum gumi pókkal tudjuk felrakni
Így néz ki,ha valakit érdekel.
Azért kérdezz rá hogy biztos ugyanaz a 600-750-é mert itt azt írja.
Nem akarlak rádumálni ha a cső jobban tetszik vedd azt.
Üdv mindenkinek!
Volna egy teljes rizla pályaidom eladó Sradra való.25000 Magyar valuta. 1997-es paripán volt.
paco01@freestart.hu
És ilyen karbonos kiegészítőt hol lehet beszerezni? Amit írtál márkára rákerestem, de csak valami német oldalt találtam, ahol persze GSR750-hez semmi sincs, de tudtommal K4-es Gixxer 750 blokk van benne, szóval ha arra keresnék rá és volna is találat talán jó lehet?!
Kb ugyanazt,Ha elakad a csaő a vázat szakítja le vagy a menetet húzza ki a blokkból/vázból ha ez akkor a dekli szívja meg,normál csúszásnál mindegy nincs különbség.
Ne ess el és nincs gond.
amúgy parkoltam már deklin semmi gond nem volt.Csak a karcok.
Ha csővel csinálod akkor ott lesznek a karcok.
A carbon védőt meg ha leizmoltad a sziloplasztról amivel felragasztottad mehet fel egy új.
többet tud mint a cső?
Hidd el nem csak mutat,láttam élőben próbálva.
Ott a pont! :D Még számomra GSR Úr a "sportosabb" vonalat képviseli :)
Én inkább azt erőltetem. Ez csicsásabb az többet véd úgy gondolom. Illetve stilus! Ha a vas inkább túrásabbra van öltöztetve ( konzol dobozok) akkor inkább a cső, ha a sportosabb vonal akkor ez a deknivédő lószar jobban mutat rajta
Így már világosabb, a csővezést még próbálom kikerülni, köszi az infót!
Nem optika,tenyleg hatasos,csak a megfeleloen legyartott kritikus pontokon vastagitassal ellatott darabot kell venni.En egy carbonadi fele tipust hasznaltam,teljesen jo.
A palyasok inkabb ezeket hasznaljak nem veletlen.
Persze korbecsovezni is lehet.
Az inkább optika, mintsem védjen is, nem!?
Oké valami biztos véd, de ha komolyabb helyzet van valami lentebb említett védő vagy végső esetben bukócső csak többet érhet, nem!?
+ 400
+600

Olvasd el rendesen !!!
Kereshetsz rá carbon deklivédőket.
Persze szerintem ez csak 750 specifikus, nem tudom hogy esetleges csúszásnál legalább nem a deklin csúszna, gondolom én!? Bukócsövezni nem akarok, vagy csak ha valami kultúrált nem létezik ehhez a típushoz.
Én nem tennék rá! 3 ponton fekszik fel, szerintem könnyen sérülhet tőle a blokk is.