Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Régen még elég volt a vazelin is ! . .
Ok köszi.
Motul 5100 10w50-et rendeltem.
Szia!

Repsol MotoRacing 4T 10w-50, én ezt használom, de sokan használják a Motul 5100 10w-40-et is, azzal is tökéletes.
Sziasztok,
Ki milyen olajat használ és szerintetek melyik olaj az amit a legérdemesebb beletenni?
Válaszokat köszi.
K5 GSX-R 600
Igazad lesz tényleg a K6-os blokkja van benne....
A kicsit megvettem 4eFt ma a nagyobb sajnos nincs égen földön sem. Lehet megheggesztetetm inkább és kap egy fújást.
Szia,
a harmadik a főtengelyé (nagy, kb 8-as alakú), erre van rászerelve az önindító deknije. Szerintem jobban járnál egy festéssel ,nekem is úgy van. Bontottat jó eséllyel csak karcosan/sérülten tudsz szerezni, viszont az új ára horribilis: az önindító fedél kb 15 eFt, a főtengelyé kb 43 eFt. Az olajét így hirtelen nem tudom, de az se lehet rossz.
Én úgy emlékszem, hogy a k6-éval egyezik meg.
Sziasztok,
A jobb oldalon három dekni van amiből az egyik az olaj dekni a második az önindítóé a harmadik pedig nem tudom pontosan minek a deknije. A kérdésem arra vonatkozna, hogy ez ha minden igaz megegyezik a K4-K5 gsxr 600 és 750 motorokéval?
Az egyik nekem nagyon el van kopva csúszás miatt így le akarom cserélni.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Laci
Ezt én is pont ìgy látom...
800-900e között már vehetsz rendes GSR-t................ te most problémát és bajt vettél és sosem lesz jó motorod és ha valaki össze is kendácsolja neked, sosem fogod azt érezni, hogy van egy jó és biztonságos motorod!
Hibát követtél el.
Bontott jó vázat nem találsz, mert ha az ép marad, akkor inkább ahhoz a motorhoz vásárolnak ezt-azt és csinálják meg.
Jobb kapcsolókaron, piros kapcsoló. Az önindító felett.
Állítsd indul állásba. Ha úgysem OK, akkor a kapcsoló és utána a vezeték, relék ellenőrzése.
Esetleg bemoshattál vagy leesett a helyéről a TO kapcsoló.
Amíg az AC nem indul gyújtásra, a motor sem fog.
hi; ellenőrizted a vészleálló állását?
Azért remélem megérte megvenni.
Közben megtaláltam őket. Megkérdezem hátha.. Köszi az infót :)
link

Hogy meg tudják e azt nem tudom.
Telefont azért megér.
Ha elvállalják jó munkát végeznek.
Ha nem akkor kuka.
De tuti jön Gino és megszakérti hogy most kuka.
Én azért a bontottat is fokozottan átnézném mert nem kell sok hogy elrepedjen.
Valami kontaktot tudsz hozzájuk adni?
Nem ismerem őket.
Ők lehet megtudják hegeszteni?
Kérdezd meg a sima team-et hátha vállalnak gsr600-at.

Ha karcos az nem gáz fényezni kell.............de nézz rá a nyakra.
Találtam egyet igaz a jobb oldala kicsit karcos, de az a legkevesebb....
Elméletileg orvosolható, gyakorlatilag meg én biztos nem foglalkoznék vele. Nehéz lesz sértetlen vázat találni.
Sziasztok,
Vettem egy GSR 600-at aminek a nyaknál el van törve a váza.
Ma olvasta, hogy van aki egy ilyen vázat meghegeszt és utána úgy használja. Én arra gondoltam, hogy inkább veszek egy sértetlent bele és inkább lepapírozom az új vázzal, mert nem tudom hogy a hegesztés mennyire időtálló...
Ti miként látjátok ezt?
Válaszokat köszi.
Laci
Leteszteltem az osszes kapcsolot, mindegyik mukodik.Mikor kontaktot adok, a muszerfal tesztel de nem nyom a benzin pompa se, ott blokkol valami. az igaz, hogy kb, 10 napja mosoba voltam vele de utanna meg mukodott.(Mindig kiszaritom mosas utan).
Lehet valamelyik relle fuccsolt be?
Injektor szervoja tesztel a gyújtás ráadásakor?