Szia,
a harmadik a főtengelyé (nagy, kb 8-as alakú), erre van rászerelve az önindító deknije. Szerintem jobban járnál egy festéssel ,nekem is úgy van. Bontottat jó eséllyel csak karcosan/sérülten tudsz szerezni, viszont az új ára horribilis: az önindító fedél kb 15 eFt, a főtengelyé kb 43 eFt. Az olajét így hirtelen nem tudom, de az se lehet rossz.
Sziasztok,
A jobb oldalon három dekni van amiből az egyik az olaj dekni a második az önindítóé a harmadik pedig nem tudom pontosan minek a deknije. A kérdésem arra vonatkozna, hogy ez ha minden igaz megegyezik a K4-K5 gsxr 600 és 750 motorokéval?
Az egyik nekem nagyon el van kopva csúszás miatt így le akarom cserélni.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Laci
800-900e között már vehetsz rendes GSR-t................ te most problémát és bajt vettél és sosem lesz jó motorod és ha valaki össze is kendácsolja neked, sosem fogod azt érezni, hogy van egy jó és biztonságos motorod!
Jobb kapcsolókaron, piros kapcsoló. Az önindító felett.
Állítsd indul állásba. Ha úgysem OK, akkor a kapcsoló és utána a vezeték, relék ellenőrzése.
Esetleg bemoshattál vagy leesett a helyéről a TO kapcsoló.
Amíg az AC nem indul gyújtásra, a motor sem fog.
Hogy meg tudják e azt nem tudom.
Telefont azért megér.
Ha elvállalják jó munkát végeznek.
Ha nem akkor kuka.
De tuti jön Gino és megszakérti hogy most kuka.
Én azért a bontottat is fokozottan átnézném mert nem kell sok hogy elrepedjen.
Sziasztok,
Vettem egy GSR 600-at aminek a nyaknál el van törve a váza.
Ma olvasta, hogy van aki egy ilyen vázat meghegeszt és utána úgy használja. Én arra gondoltam, hogy inkább veszek egy sértetlent bele és inkább lepapírozom az új vázzal, mert nem tudom hogy a hegesztés mennyire időtálló...
Ti miként látjátok ezt?
Válaszokat köszi.
Laci
Leteszteltem az osszes kapcsolot, mindegyik mukodik.Mikor kontaktot adok, a muszerfal tesztel de nem nyom a benzin pompa se, ott blokkol valami. az igaz, hogy kb, 10 napja mosoba voltam vele de utanna meg mukodott.(Mindig kiszaritom mosas utan).
Lehet valamelyik relle fuccsolt be?
Motul 5100 10w50-et rendeltem.
Repsol MotoRacing 4T 10w-50, én ezt használom, de sokan használják a Motul 5100 10w-40-et is, azzal is tökéletes.
Ki milyen olajat használ és szerintetek melyik olaj az amit a legérdemesebb beletenni?
Válaszokat köszi.
a harmadik a főtengelyé (nagy, kb 8-as alakú), erre van rászerelve az önindító deknije. Szerintem jobban járnál egy festéssel ,nekem is úgy van. Bontottat jó eséllyel csak karcosan/sérülten tudsz szerezni, viszont az új ára horribilis: az önindító fedél kb 15 eFt, a főtengelyé kb 43 eFt. Az olajét így hirtelen nem tudom, de az se lehet rossz.
A jobb oldalon három dekni van amiből az egyik az olaj dekni a második az önindítóé a harmadik pedig nem tudom pontosan minek a deknije. A kérdésem arra vonatkozna, hogy ez ha minden igaz megegyezik a K4-K5 gsxr 600 és 750 motorokéval?
Az egyik nekem nagyon el van kopva csúszás miatt így le akarom cserélni.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Laci
Bontott jó vázat nem találsz, mert ha az ép marad, akkor inkább ahhoz a motorhoz vásárolnak ezt-azt és csinálják meg.
Állítsd indul állásba. Ha úgysem OK, akkor a kapcsoló és utána a vezeték, relék ellenőrzése.
Esetleg bemoshattál vagy leesett a helyéről a TO kapcsoló.
Amíg az AC nem indul gyújtásra, a motor sem fog.
Hogy meg tudják e azt nem tudom.
Telefont azért megér.
Ha elvállalják jó munkát végeznek.
Ha nem akkor kuka.
De tuti jön Gino és megszakérti hogy most kuka.
Én azért a bontottat is fokozottan átnézném mert nem kell sok hogy elrepedjen.
Nem ismerem őket.
Ők lehet megtudják hegeszteni?
Ha karcos az nem gáz fényezni kell.............de nézz rá a nyakra.
Vettem egy GSR 600-at aminek a nyaknál el van törve a váza.
Ma olvasta, hogy van aki egy ilyen vázat meghegeszt és utána úgy használja. Én arra gondoltam, hogy inkább veszek egy sértetlent bele és inkább lepapírozom az új vázzal, mert nem tudom hogy a hegesztés mennyire időtálló...
Ti miként látjátok ezt?
Válaszokat köszi.
Laci
Lehet valamelyik relle fuccsolt be?