De tény, hogy tavalyelőtt olyan megállításunk volt, ahol a rend éber őrei még a kiput is megnézték. Addigra visszaraktam a gyárit a bömösre. Szerencsére Rammstein barátom motorja elterelte a figyelmet az én xenonomról:) Ki is dobtam, ahogy hazaértem. Lejárt az ideje.
Na, mi holnapra Annabergben találtunk szállást. Onnan megyünk továb pénteken Zell am See-be, felmegyünk a Grossglocknerre. Szombaton haza. Ki jön az Old féle túrára?
Az én átalakított GSR hátsó dobom teljesen gyári cikkszámos, feliratos, E-s volt. Mellesleg abszolút nem volt bántóan hangos, sőt hangos egyáltalán nem....... Pont jó!
Üdv a Klánnak!
Most jött a hír, hogy Ausztriában kipu ellenőrzést tartanak. "E" betűnek kell lennie a csöveken! Azonkívül eü.csomag és biztosítást nézik.
Szerintem igen, városban, hegyen kifizetődőbb, könnyebben pörög, rugalmasabb, nekem kevesebbet is fogyaszt azóta, bejött. Autópályán többet pörög, így ott kicsivel nő a fogyasztás, de én nem autópályázok, úgyhogy az a része nem érdekel.
Motorozhatóság: kiváló! Rövid és hosszú távon is.
Városi közlekedés: Rugalmas, könnyen irányítható, főleg ha kisebb lánckerék van elöl.
Fordulékonyság: Attól függ mihez, mikor, milyen helyzetben. Ha ügyes vagy bármelyik motor jól fordul.
Végsebesség: Minek az? Naked Bike. Ez egy kanyarvadász, tök mind1 mi a végsebessége. De amúgy gyári áttétellel 253 körül mutatott az óra, bár kizárt, hogy az annyi legyen.
Ülésmagasság: Attól függ mi számít jónak, hogy milyen magas vagy. Én 174cm vagyok, leér a lábam, stabilan meg tudok állni, és letámaszkodni. Vannak magasabbak, a menetkomfortot tőlük kérdezd, nekem jó.
Kényelem: A szélesebb kormánnyal nekem kényelmesebb, de gyári állapotban is jó volt.
A kérdéseid egyik felét elolvashatod a specifikációkból és tesztekből. A másik felére meg nem kapsz 2 egyforma választ.
Google, youtube jó barátok.....
Sziasztok. Motorvásárlás előtt állok és a GSR 600-asról szeretnék megtudni pár dolgot ha van valakinek ideje leírni. Motorozhatóság? Rövidebb-hosszabb távon? Városi közlekedés? Fordulékonyság? Végsebesség? Ülésmagasság? Kényelem? Előre is köszönöm ha valaki szán rá időt hogy válaszol.
Amikor megnéztem szinte az összes itthoni eladót és nem találtam meg a megfelelőt, akkor elkezdtem kint is nézelődni, olasz és német oldalakon. Akkori számítàsaim szerint nem érte volna meg. Azon is agyaltam akkor, hogy behozok valami lepusztultat, felújítom, majd a szezon végén továbbadom haszonnal. Végül nem fogtam bele, mert egyik cimbi által rábukkantam a megfelelőre (hirdetve sem volt).
Én is néztem vásárlás előtt ezeket a kinti gépeket. Arra jutottam végül, hogy ami jó, sérülésmentes, az kint is drága. Plusz rájön még a papírozás. Amiket itthon a kereskedések behoznak, az mind lom, tupírozva.
De tény, hogy tavalyelőtt olyan megállításunk volt, ahol a rend éber őrei még a kiput is megnézték. Addigra visszaraktam a gyárit a bömösre. Szerencsére Rammstein barátom motorja elterelte a figyelmet az én xenonomról:) Ki is dobtam, ahogy hazaértem. Lejárt az ideje.