Hozzászóláshoz be kell jelentkezned


De tény, hogy tavalyelőtt olyan megállításunk volt, ahol a rend éber őrei még a kiput is megnézték. Addigra visszaraktam a gyárit a bömösre. Szerencsére Rammstein barátom motorja elterelte a figyelmet az én xenonomról:) Ki is dobtam, ahogy hazaértem. Lejárt az ideje.
Na, mi holnapra Annabergben találtunk szállást. Onnan megyünk továb pénteken Zell am See-be, felmegyünk a Grossglocknerre. Szombaton haza. Ki jön az Old féle túrára?
Nem, mert elnyomták az E betűs Yoshimuráim
Az én átalakított GSR hátsó dobom teljesen gyári cikkszámos, feliratos, E-s volt. Mellesleg abszolút nem volt bántóan hangos, sőt hangos egyáltalán nem....... Pont jó!

Hallottad te az élőben?
És érzékenyek még a vágott slickre és a xenonra is:) E betű meg hiába van, ha a db mérés a határérték felett van. Lsd. megbuherált dob, ugye, Gino
Üdv a Klánnak!
Most jött a hír, hogy Ausztriában kipu ellenőrzést tartanak. "E" betűnek kell lennie a csöveken! Azonkívül eü.csomag és biztosítást nézik.
üdv
pedig megkaptam, még sehol sem vagyok a témában
talán majd a héten
Megint Undelivered Mail üzenet jött vissza. Miért?
mi lesz ha felizzik az a sok spén
hát éppen én sem megyek 150 felett, inkább jellemző a nyuggertempó, 100-120
nem vagyok már mai csirke, na meg ez sem egy vadállat
Hát ő biztos sokat megye egyenesen, stabil tempóban, akkor tényleg jobb, alig forog valamit.
Szerintem igen, városban, hegyen kifizetődőbb, könnyebben pörög, rugalmasabb, nekem kevesebbet is fogyaszt azóta, bejött. Autópályán többet pörög, így ott kicsivel nő a fogyasztás, de én nem autópályázok, úgyhogy az a része nem érdekel.
Egy ismerősöm +1-el nagyobbat tett előre , amint megvette

Így tetszik neki
érdemes leáttételezni?

pörög mint a nyavaja, de olyan mintha állnék
Motorozhatóság: kiváló! Rövid és hosszú távon is.
Városi közlekedés: Rugalmas, könnyen irányítható, főleg ha kisebb lánckerék van elöl.
Fordulékonyság: Attól függ mihez, mikor, milyen helyzetben. Ha ügyes vagy bármelyik motor jól fordul.
Végsebesség: Minek az? Naked Bike. Ez egy kanyarvadász, tök mind1 mi a végsebessége. De amúgy gyári áttétellel 253 körül mutatott az óra, bár kizárt, hogy az annyi legyen.
Ülésmagasság: Attól függ mi számít jónak, hogy milyen magas vagy. Én 174cm vagyok, leér a lábam, stabilan meg tudok állni, és letámaszkodni. Vannak magasabbak, a menetkomfortot tőlük kérdezd, nekem jó.
Kényelem: A szélesebb kormánnyal nekem kényelmesebb, de gyári állapotban is jó volt.

Sok sikert
A kérdéseid egyik felét elolvashatod a specifikációkból és tesztekből. A másik felére meg nem kapsz 2 egyforma választ.
Google, youtube jó barátok.....
Sziasztok. Motorvásárlás előtt állok és a GSR 600-asról szeretnék megtudni pár dolgot ha van valakinek ideje leírni. Motorozhatóság? Rövidebb-hosszabb távon? Városi közlekedés? Fordulékonyság? Végsebesség? Ülésmagasság? Kényelem? Előre is köszönöm ha valaki szán rá időt hogy válaszol.
lehet hangoskodni
Oldklu, kiderült a jövő hetünk, ha van még helyetek mennénk veletek. Jelentkeztem az oldalatokon, május 1-2-3-ra mennénk.
Amikor megnéztem szinte az összes itthoni eladót és nem találtam meg a megfelelőt, akkor elkezdtem kint is nézelődni, olasz és német oldalakon. Akkori számítàsaim szerint nem érte volna meg. Azon is agyaltam akkor, hogy behozok valami lepusztultat, felújítom, majd a szezon végén továbbadom haszonnal. Végül nem fogtam bele, mert egyik cimbi által rábukkantam a megfelelőre (hirdetve sem volt).
ebben biztos vagy?
Én is néztem vásárlás előtt ezeket a kinti gépeket. Arra jutottam végül, hogy ami jó, sérülésmentes, az kint is drága. Plusz rájön még a papírozás. Amiket itthon a kereskedések behoznak, az mind lom, tupírozva.
nem gondoltam volna ,hogy 2000eu-ért már lehet ilyen gépeket venni.
Gumit esetleg nem lehet jó árasítva beszerezni,esetleg alig használtat.kösz.
Angliában sem