Üdv! Segítséget kérnék hogy nincs e valakinek infója erről a gyártóról, hol és mennyiért tudnám beszerezni magyarországon a képen illetve a linken található plexit. http://www.motorkari.cz/motork...
Tehát, amikor a drága kis motorom úgy gondolja, h nem akar indulni a következő jelenik meg a műszerfalon gyújtásra téve: (Az óra helyén) folyamatos FI jelzést mutat, a piros FI (műszerfal bal alsó szélén) pedig villog. ekkor hiába próbálom elindítani nem lehet.
leveszem gyújtásról vissza, ekkor a probléma megszűnik és indítható a motor.
Nekem is xenon van benne és az nem zavar be semmit.
Nekem anno azt a problémát produkálta a motor, hogy elment az alapjárat és feketén füstölt. A probléma oka végül az lett, hogy ki kellett cserélni a másodlagos elektronikus pillangószelepet.
A GSR600 a GSX-R modellcsalád dupla pillangó szelepes SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) befecskendező rendszerét örökölte meg. A rendszer két pillangószelepet használ minden egyes furatnál. Az elsődleges szelepet a vezető szabályozza a gázmarkolattal, a másodikat pedig egy 32 bites processzor (ECM - Engine Control Module) figyelembe véve a fordulatszámot, a sebességi fokozatot és a gázkar állását. A másodlagos szelep az ideális levegő beáramlási sebesség fenntartása érdekében nyit és zár, elősegítve a problémamentes és egyenletes gázreakciót, miközben növeli az égésfokot és csökkenti a károsanyag kibocsátást. A befecskendezés mértékét az ECM rendszer szabályozza, mely rendszer a motor fordulatszámát, a beáramló levegő mennyiségét, a gázállást, valamint a kipufogórendszerben lévő oxigénszenzor visszacsatolását veszi alapul. A PAIR (Pulsed secondary AIR) rendszer friss levegőt továbbít az airbox-tól a hengeren keresztül a kipufogó nyílásokig, lángra lobbantva az el nem égett gázokat, csökkentve a szén-monoxid kibocsátást.
Mi a betöltene az injektor?
- Elindul a benzinszivattyú és előállítja a nyomást.
Nem lehet indítani, ezzel kezded..................majd a végén, ha rossz lenne, akkor be sem tudnád indítani.
- Indul vagy nem indul?
Igen az FI -Fuel Injection- hibaüzenete, ami sok dolog lehet.
- Írtam, hibatárolót kell olvasni amikor jelen van a hiba.
nem lehet akkor indítani. A kezelési útmutató az üzemanyag befecskendezőre hivatkozik és nem is lehet hallani ilyenkor h betöltene az injektor. De nem értem h mi lehet mer ha rossz lenne akkor be se tudnám indítani, vagy haldoklik?
Semmi köze a trafónak, nem zavarja be az immo-t, mert az a kulcs körül van.........na meg nincs is ilyen, hogy bezavar.
Amikor villog a "FI", akkor indítható a motor?
Hibakódot kellene olvasni.
Valaki találkozott-e már ilyen problémával, hogy nem mindig indul a motorja FI kódot ír ki villogva és a 2.3. kulcselfordításnál már betölt a benzinpumpa és már indítható, viszont kezd aggasztani. Nem rég tettem be a bixenon fényszórómat és arra gondolok, hogy a bal első induxbúra mögé rejtett trafó zavarja be az immobilaizert. ötletek?
http://www.motorkari.cz/motork...
Mivel nem tárolja, így máskor nem lehet.
a többiek már biztosan húzzák a szarvát azé nincsenek itt
nekem sincsen olyanom még, pedig már többször is kértem
na talán most, köszi jány
leveszem gyújtásról vissza, ekkor a probléma megszűnik és indítható a motor.
Nekem anno azt a problémát produkálta a motor, hogy elment az alapjárat és feketén füstölt. A probléma oka végül az lett, hogy ki kellett cserélni a másodlagos elektronikus pillangószelepet.
A GSR600 a GSX-R modellcsalád dupla pillangó szelepes SDTV (Suzuki Dual Throttle Valve) befecskendező rendszerét örökölte meg. A rendszer két pillangószelepet használ minden egyes furatnál. Az elsődleges szelepet a vezető szabályozza a gázmarkolattal, a másodikat pedig egy 32 bites processzor (ECM - Engine Control Module) figyelembe véve a fordulatszámot, a sebességi fokozatot és a gázkar állását. A másodlagos szelep az ideális levegő beáramlási sebesség fenntartása érdekében nyit és zár, elősegítve a problémamentes és egyenletes gázreakciót, miközben növeli az égésfokot és csökkenti a károsanyag kibocsátást. A befecskendezés mértékét az ECM rendszer szabályozza, mely rendszer a motor fordulatszámát, a beáramló levegő mennyiségét, a gázállást, valamint a kipufogórendszerben lévő oxigénszenzor visszacsatolását veszi alapul. A PAIR (Pulsed secondary AIR) rendszer friss levegőt továbbít az airbox-tól a hengeren keresztül a kipufogó nyílásokig, lángra lobbantva az el nem égett gázokat, csökkentve a szén-monoxid kibocsátást.
Eltudod nekem is küldeni a magyar nyelvű útmutatót?
csipu20@gmail.com
Köszi!
István
- Elindul a benzinszivattyú és előállítja a nyomást.
Nem lehet indítani, ezzel kezded..................majd a végén, ha rossz lenne, akkor be sem tudnád indítani.
- Indul vagy nem indul?
Igen az FI -Fuel Injection- hibaüzenete, ami sok dolog lehet.
- Írtam, hibatárolót kell olvasni amikor jelen van a hiba.
Holnap megnézem.
Köszönöm
Nekem is elküldöd ha megkapod a kezelési útmutatót?
csipu20@gmail.com
Előre is köszi
Üdv!
István
Amikor villog a "FI", akkor indítható a motor?
Hibakódot kellene olvasni.
Valaki találkozott-e már ilyen problémával, hogy nem mindig indul a motorja FI kódot ír ki villogva és a 2.3. kulcselfordításnál már betölt a benzinpumpa és már indítható, viszont kezd aggasztani. Nem rég tettem be a bixenon fényszórómat és arra gondolok, hogy a bal első induxbúra mögé rejtett trafó zavarja be az immobilaizert. ötletek?
tudja valaki hentes számát? jöhet privátban is: zseketto@gmail.com