Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én nem kitaláltam, hanem tudtam. Van különbség.
Nem nehéz kitalálni mi most a gyengusz tipus ;)
Valahogy tudtam.....
2 hét mulva lesz időm és átnézetem mégegyszer. VW konszernes :))))
VW konszern-be tartozó autód van?
Nem kell valag pénz.
Első körben ki kell deríteni a hiba okát.
Esztergomiak jók, de Miskolchoz nincs közelebb hozzáértő?

Ha valóban az SDTV sorral van probléma, nekem van kompletten.
Tudom én. Sajnos meg vagyok átkozva gépjármű téren. Sokadik efféle hibám volt már autóval. 3éve cseréltettem már folytószelepet laza 100e ért :) és ez még nem minden. Mindegy megoldom. Köszönöm a segitéget mindenkinek és elnézést ha hülyéül viselkedtem ;) tegnap sokadik ital után kezdtem irogatni ;) Holnap irány Románia , most barátkozom a kölcsön motorral.
Ez lesz. Ha hazajővök beméretem a folytószelepet Esztergomba . Már csak egy valag pénz kell és megjavul.
Tisztában vagyok helyzeteddel .1 hiba legyen az mechanikus - elektronikus persze hogy bosszantó és sosem kellemes főleg a kiindulási ponttól távolabb.

A lényeg hogy ez nem motormárka függő !
Ekkora hiba?
Ezt nem méretre lehet meghatározni.....

A mai gépek meghibásodása nem függ a korától, főleg ha elektromos a hiba.

Persze, kellemetlen.......de meg kell állapítani a hibát és megjavítani. Ennyi......
Szöktem ki. Csak idegesit hogy egy fiatal motoron ennyire kevés km el hogy jön elő ekkora hiba. Első szezonomon már keresztbe tesz nkem. Mobilrol irok , valamiét duplán ment.
Nem a diliházból szökz
Nem szorul össze az átfogó, mert a csap peremes és az átfogóra semmilyen erő nem hat, csak a csapra.

Viszont ha ennyire bizonytalan vagy, nem is értem miért állsz neki. Kérj meg valakit, aki csinált már ilyet.
Akkor az én szerszámom is biztosan jó lesz. Köszi!
Én úgy szoktam, hogy 5 kilós kalapácson megtámasztom a csap alját.
8 mm-es csapágygolyót teszek a szétnyomandó csapvégre és a 2 kg-os kalapáccsal a golyóra közölt határozott erőbehatással elvégzem a peremezést. Ennyi.
Igen, de neki van egy plusz adaptere a szerszámhoz, ezzel csinálja előbb egyszerre a két csapot, ezután nyomja teljesen szét egy másik csappal. Az én szerszámomnak csak a szétnyomó csapja van, nem is adtak hozzá mást. Gondolom túl nem lehet nyomni a csapok végeit, mellyel nagyon elrövidülne, és ezáltal szorulna meg a szem.
Ezzel ha megfelelően szétnyomod az új patentszem csapjait, akkor kész is vagy.
Nem szorulnak össze, mert a csapot alulról támasztod alá és nem az átkötő szemet támasztod meg. Ha így lenne, akkor ki is nyomnád a csapot és nem szét a végét.
Lánccsere előtt állok, az volna a kérdésem, hogy ezzel a szerszámmal csak szétnyomom a csapok végét és kész, vagy kell valami távtartó is, hogy ne szoruljanak össze a szemek?
GINO-t meg szakmai tudása miatt szeretjük , amit önzetlenül tovább ad !

. . . . . .



. . . . . .
Ezért szeretünk mert ++++++++++++++++++++-an gondolkozol és így erősíted nem csak a GSR 600 topicot
Nálam nem.....................had rugdossa.Max megfájdul a lába és levezeti a feszkót.
Életet menthet ha nem frusztrálva dönt.
nálam is kiverte a biztosítékot !

Képzeljétek el ha defektet kap , megrugdossa a gumigyártót is + aki feltette

Ami 1 darabból van az is elromolhat nem még ami sok darabból