nem akarok senkit megbántani ... de ez már lassan röhejes:
(fiktív történet)
valaki segítséget kér mert valami van a valamijével
aztán kap sokféle tanácsot
ír sokminden egyéb új információt
ír mindenkinek mindent aztán semmiről semmit
jönnek kérdések, de csak sértődött válaszok ...
de komolyan, ennyit rinyálni!?!?!? megy megy, nem megy nem megy ...
kész, probléma van? van. megoldódik magától? nem. akkor meg kell oldani.
tanácsot kérek és kapok segítséget amit aztán nem "használok" fel ...
de tényleg, se nem személyes, se nem bántó nem akarok lenni, de napok óta ezt olvasom a jobbnál jobb így meg úgy motoroztam toltam húztam vontam helyett ... elszomorít és felb@sz ...
pedig ha valaki analfabéta itt az én vagyok ... :)
Ezeket találgatják vagy megállapították?
Egy TP vagy STP hiba esetén nem kaphat sok levegőt.
Ha szegény a keverék, akkor falsh levegőt szív/kap és/vagy vákuumcső hiba....a leggyakrabban előforduló hiba.
Mint írtam, az nem az igazi....az csak egy sima alaphelyzet.
Ahhoz, hogy kijelenthesd, hogy az a hiba...ahhoz sokat kell mérni és számolni. Ezt megcsinálta valaki? Miből gondolod és állítod, hogy az a hibás?
Dehogy veszünk össze......... én itt folyamatosan, mindenkinek mindig segíteni akarok.....
Hm......
Számoltak is valamit mért értékekből? Ha nem, akkor nem csináltak meg mindent. Ebben szinte biztos vagyok.
Ha csináltak egy szinkront és JÓL csinálták, majd a TP és STP-t is beállították utána (kétlem), akkor lett volna meg minden.
Ha pedig rossz valamelyik szenzor, akkor ezt nem lehet megcsinálni.....
Honnan tudod ilyen pontosan?
Valaki kimérte, ellenőrizte, megállapította?
Sokat kell egy TP vagy STP hiba konkrét meghatározásához mérni, vizsgálni.....
Amit írtam, azon túl vagy? Azzal kezdeném....
légszűrőt hol érdemes venni a romhoz?
létezik már aftermarket cucc?
(fiktív történet)
valaki segítséget kér mert valami van a valamijével
aztán kap sokféle tanácsot
ír sokminden egyéb új információt
ír mindenkinek mindent aztán semmiről semmit
jönnek kérdések, de csak sértődött válaszok ...
de komolyan, ennyit rinyálni!?!?!? megy megy, nem megy nem megy ...
kész, probléma van? van. megoldódik magától? nem. akkor meg kell oldani.
tanácsot kérek és kapok segítséget amit aztán nem "használok" fel ...
de tényleg, se nem személyes, se nem bántó nem akarok lenni, de napok óta ezt olvasom a jobbnál jobb így meg úgy motoroztam toltam húztam vontam helyett ... elszomorít és felb@sz ...
pedig ha valaki analfabéta itt az én vagyok ... :)
Egy TP vagy STP hiba esetén nem kaphat sok levegőt.
Ha szegény a keverék, akkor falsh levegőt szív/kap és/vagy vákuumcső hiba....a leggyakrabban előforduló hiba.
Ahhoz, hogy kijelenthesd, hogy az a hiba...ahhoz sokat kell mérni és számolni. Ezt megcsinálta valaki? Miből gondolod és állítod, hogy az a hibás?
Dehogy veszünk össze......... én itt folyamatosan, mindenkinek mindig segíteni akarok.....
Számoltak is valamit mért értékekből? Ha nem, akkor nem csináltak meg mindent. Ebben szinte biztos vagyok.
Ha csináltak egy szinkront és JÓL csinálták, majd a TP és STP-t is beállították utána (kétlem), akkor lett volna meg minden.
Ha pedig rossz valamelyik szenzor, akkor ezt nem lehet megcsinálni.....
Amennyi nyaktörött van belőle.
Ezen rajta lehet a hibás vezérlő?
Valaki kimérte, ellenőrizte, megállapította?
Sokat kell egy TP vagy STP hiba konkrét meghatározásához mérni, vizsgálni.....
Amit írtam, azon túl vagy? Azzal kezdeném....
Későbbieknél nincs gond.
Mondhatni ahogy esik úgy puffan alapon.Szállást sem foglaltunk még csak egyszer.
A komplett inyektort tartja 4 gumicsonk és 4 bilincs.Meg a kábelkötegben 2-3 csatlakozó.
Légszűrő le és ott van minden.
Nekem Hétfői napon megállt mint a szög.Szerdán meg pöfögött szombat-hétfőn mentem egy Bosznia-horvát-magyar kört.
Igaz hogy szivatnak az akksik engem tehát nem volt ilyen komoly szintű hiba.
De ha lenne is kicserélném az inyektorsort mint a vöcsök.
Ha ilyen ellátottságu lenne a bontott kínálat mint a GSR-nél.