Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"már nem volt kedvem kitolni a helyéről"

Ez ugye nem valóban így volt?

Mond, hogy az asszony nem engedte vagy hazudj......de, hogy nem volt kedv egy GSR-hez? Ez kérem büntetendő!
Jaja.... pénteken már megjött amúgy, de dolgoztam, most már ez az 1 éjszaka kibírja... amúgy mérgemben hogy nem jött le összepakoltam mindent és mondtad ezt a jó ötletet, már nem volt kedvem kitolni a helyéről ..... holnap hallani fogom már, meg remélem ti is és elkészül a videó róla
Mi tart ennyi ideig..... több nap?
Amúgy sem nagy munka, de ugye ott hajtana a vágy, hogy halljam a hangját!
tegnap láttam egy szürkét a II. Rákóczin kifelé Csepelről 18.30 magasságában kifelé vigyázülésben motorozni, nem innen valaki
annyi az új arc, h akár előfordulhat
Ooh semmi baj, nekem teljesen kiment a fejemből...... meg szét van szedve most ugye a dob miatt, holnap délelött folytatom majd, remélem 1-2 óra magasságában már bőven kész lesz és gurulhatok én is
Elfelejtettem a számod elkérni,de 1 helyett 4kor jártunk arra.Jó szerelést :).
viszem a bárdot lebaszom tőbe , a finom megoldások kedvelője vagyok
nem is így volt, átbasztalak , fél nyolcig motoroztam, a garázsból jöttem fel fékilenckó
Na bazz nem tudtam ezt a technikát
Igen 8 csavar, csak elég nehéz hozzá férni szerintem.
Még a két szélső oké, de a két középső
Nem szeretném a hűtőt szétcseszni.... ez a másik megoldás amit ajánlottál a segédvázas ez sokkal szimpatikusabb, ja és köszönöm szépen rengeteget segítettél az információval.
Ha felkerült a dob dobok fel képet is :)
Egyébként a leömlőt sem bonyolult fellazítani majd finoman visszahúzni.
Nagyon jóó :)
Remélem akkor ez működni fog és szuperul letudom szedni a dobot nem kell szenvednem vele.
Tudtam én, hogy érdemes kérdezni és nem feszegetnem a dolgokat ott , ezzel a megoldással valóban könnyebbnek néz ki a helyzet.
Visszarakáskor egy csillag csavarhúzóval könnyebb beközpontosítani a csavar lyukat.
Így ugye? Vissza lehet nyomni simán a helyére a gátlót?
Azt hiszem ezt ketten fogjuk csinálni, mert az a tuti
A két elsőt kilazítod, a két hátsót ki is veszed.
A gátló fel fogja nyomni a segédvázat, tehát ha nem vagy biztos abban amit csinálsz, akkor inkább 2 ember. Az egyik tartja a segédvázat és óvatosan felengedi a másik a dobot cserélni.
Igen néztem ezt a megoldást is, hogy a segédváz-nál van 4 csavar ami tartja a vázhoz. Vagy hogyan kellen emelni? ezt annyira most nem vágom.
Jaja,én is mindig azt lazitottam.Bár,elsöre én is a leömlönél kezdtem
Mindenki a leömlőt (akarja) leszedni.....
Én meg mindig a segédvázat emeltem fel.
Hali-hóóóó

Nekem ma sajna nem volt km-er vadászat, mert elkezdtem szétszedni a motorom, dob csere , mert megjött a Martin sport ...... jelenleg úgy áll a helyzet, hogy szinte minden csavart leszedtem és elég jól mozog a kipuffogó rendszer, de nagyon úgy néz ki, hogy nem úszom meg azt, hogy a leömlőnél is leszedjem. Kb. 3cm-ert kellene előre menni-e, hogy szépen lejöjjön.
Feszegetni nem merem nem akarom, hogy letörjön. Vagy esetleg valakinek valami ötlete, hogy a jelen állás szerint /kb. a leömlő csavarjai vannak a helyükön már csak/, hogyan tudnám leszedni?
Ja és legjobban, hogyan tudnám kiszedni a leömlő csavarokat? nem kell hozzá a hűtőt leszedni ugye?
Szijjasztok
Újjabb kisérlet arra, h a szerencsétlen sztgép megcsinálóggyon, mosmáá nagyonúgynézki
Szoktok motorozni , mer émmá nagyon, tegnap ette hattó fékilencig 127 kilcsi, titta jó vót
Belevágnék szivesen a gyári kiherélésébe,de nemértek hozzá egyáltalán
Én meg csináltam magamnak...ennyi.
Csak sajnos....
Anno én is igyjártam,csak Öcsimura dobbal.Ezért is adtam el,mert idegesitett a csörgése belülröl
a délutáni program egész jól sikerült,bár még csak félkész állapotban