mire gondolsz, Tybee ha olvasod korábban én azt írtam, hogy szelephézagállítás kéne plusz valszeg vezérműlánccsere ... erre mondtak a szervizben egy összeget, amitől hanyatt estem. ha 20ezerért mit csinálnak ? és hogyan ?
szerintem otthagyásra 20ezerért max. egyfajta "átvizsgálást" végeznek el abból amit írtál, de nem fognak szétszedni semmit, pláne nem egy ilyen ellenőrzést-karbantartást-cserét ami nekem kéne. biztos csak a rossz tapasztalat beszél belőlem, de én inkább ott lennék ha hozzányúlnak a motoromhoz
Pedig szelephézag állítást csak teljesen kihült motornál lehet csinálni... Akkor vidd oda futóval vagy dobozos autóval megbeszélt időpontra... Mindegy hol csináltatdod, ha lábon viszed oda, csak másnap szedik szét, ha láttak már ilyet
:) én a fotódra gondoltam, hogy kellett-e hólánc ... "nem jött át"
itt pesten csuda jó idő van! bár csak 1,5órát mentem, de épp elég volt kedvcsinálónak ... azért a hattalmas 500km-es rutinomnak ez így hirtelen elég is volt! :)
meg a nyári kesztyű kevés ilyenkor még ...
még szerencse, hogy így törődnek velünk, gondolnak ránk ... és értékelik, hogy tehermentesítjük a nagyobb városok forgalmát, esetenként persze látszólag - hangsúlyozva látszólag - veszélyeztetünk másokat - pedig aki tudja milyen az élet két keréken ... - szóval köszönjük ... magyarország (nemecsek efekt) mert én így szeretlek!
Igen, ez Sipie lesz biztosan. A km ennyi, hajtani nem hajtotta az tuti, ahhoz gyava volt es oreg bankba visszaadott motor, szerintem meg lehet belole alkudni. Gondozta, szerette, normalisan kapott olajat stb.
En is 43ezret beletettem anno a GSRbe, gondja nem volt. 6 eves motornal 30ezer km feletti a hiteles...
Ja es udv
Egy kicsit soknak tartom, az árat ennyi kilométerrel, ráadásul semmi extra minden full gyári rajta. Most vettem 1300000-Huft-ért 12300 km-el, sportkipuval, Brembo főfékhengerrel, plusz pexivel, hátul kis ledes index és más a rendszámtartó, plusz kormányvégekkel,teljesen leszervizelve, 2 év műszakival
névre írás(+40000) volt, kaptam hozzá egy 50000Hft-s bukósisakot.
Ha ezeket az extrákat kivonom az árból lassan 1milla körül járok és ebben csak12300 km van és 2009.08.-i
Bocs a beleugatásért...
Láncot hallásra nem lehet megállapítani, max a feszítő rugógyengesége miatt csörög... Ebből kár nincs.
Horváth Pisti (volt hosubás mesterszerelő) 06309922093 Gyál (Fekti Tibi udvarában), motort ott kell hagyni...
Én vele csináltattam. Szelephézag állítás, átvizsgálás, hangolás-beállítás (computeres, proptech software) 20e HUF Csak ajánlani tudom.
itt pesten csuda jó idő van! bár csak 1,5órát mentem, de épp elég volt kedvcsinálónak ... azért a hattalmas 500km-es rutinomnak ez így hirtelen elég is volt! :)
meg a nyári kesztyű kevés ilyenkor még ...
legalább sejteti magát a jóidő!
széles utat gumifákat olcsóbenzint mindenkinek!
Menjél, jó az idő!
hólánc?
én most indulok...
remélem!
http://totalbike.hu/magazin/2013/02/15/karoba_huzzak_a_motorosokat/
En is 43ezret beletettem anno a GSRbe, gondja nem volt. 6 eves motornal 30ezer km feletti a hiteles...
Ja es udv
de majd a többiek talán ezt megerősítik....ha meg az övé volt akkor
a km-től nem kell tartani....megkímélt
Lehet még a márkáját sem
Vételtől számolt 2 hónap alatt megvan.Csak ingázással.
Nem sokat mentem tavaly de simán beleraktam 12ezret egy év alatt.
Egy kicsit soknak tartom, az árat ennyi kilométerrel, ráadásul semmi extra minden full gyári rajta. Most vettem 1300000-Huft-ért 12300 km-el, sportkipuval, Brembo főfékhengerrel, plusz pexivel, hátul kis ledes index és más a rendszámtartó, plusz kormányvégekkel,teljesen leszervizelve, 2 év műszakival
névre írás(+40000) volt, kaptam hozzá egy 50000Hft-s bukósisakot.
Ha ezeket az extrákat kivonom az árból lassan 1milla körül járok és ebben csak12300 km van és 2009.08.-i
Külföldről behozott?
Akkor hozd be inkább te.