Suzuki ágról egy Banditról ülnék át a GSR-re. A Bandita már elkelt és most nézegetem a GSR-eket. Mivel anno a bandit fórumon is sok értékes információt osztottunk meg egymással és a leendő bantitosokkal, ezért itt is a segítségeteket kérem, hogy mit érdemes vizsgálni egy használt gsr vásárlásánál. Típus hibák stb.
Van már pár kiszemelt példány, amit szeretnék megnézni. Természetesen én is előnyben részesítem a magánszemélytől való használt járgány vásárlást, de a legtetszetősebb kiszemletem az alábbi:
Motor eladás után köteles vagyok bevinni az okmányirodába az adás-vételit, hogy bejelentsem az eladást, vagy ha a vevő átíratta a nevére 15 napon belül, akkor nekem nem kötelező?
Vezérműtengelyt miért kell állítani?Az láncos nem ha már megnyúlt akkor ott már más gondok is lehetnek nem? Szakik választ mert ez nagyon érdekelne mert ilyenre nem is gondoltam.Kösz.
... hol csináltatjátok a szelepállítást és mennyiért és a vezérműhülyeségállítás az tényleg egymillió dollárba kerül tavaly nekem erre a kettőre egy olyan összeget mondtak, hogy egyből átgondoltam az egészet
Suzuki ágról egy Banditról ülnék át a GSR-re. A Bandita már elkelt és most nézegetem a GSR-eket. Mivel anno a bandit fórumon is sok értékes információt osztottunk meg egymással és a leendő bantitosokkal, ezért itt is a segítségeteket kérem, hogy mit érdemes vizsgálni egy használt gsr vásárlásánál. Típus hibák stb.
Van már pár kiszemelt példány, amit szeretnék megnézni. Természetesen én is előnyben részesítem a magánszemélytől való használt járgány vásárlást, de a legtetszetősebb kiszemletem az alábbi:
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/63944/suzuki-gsr-600
Mivel magyar rendszámos, ezért kérem, hogy ismeri esetleg valaki a vasat?
Külföldről hozott gépektől mennyire kell félni, volt rossz tapasztalat?
Válaszotokat előre is köszönöm, s remélem nemsokára a körötökben lehetek! :)
Üdv
MJoey
amúgy egyszerűbb lett volna ha anno mondasz egy árat a komplettre, mert lassan darabokban, de nálam lesz a motorod
Le is van írva.