Én egy éve ott lehettem, amikor a 20 szelepes 1000-res fazerem csinálta..
Volt választásom,vagy aznap szállítom,vagy elöző nap odagurulok vele..
vezérműtengelyek ki ,és elég sok korongot kellett cserélni
nagyon szét kellett kapni a motort,hogy egyáltalán hozzáférjen....összerakta majd kompresszió mérés,új gyertyák,pc-szinkron ..egész napos melo volt, másnap nyakcsapágy és teló olaj csere...
28 pénz és ott voltam ---na ennyi
Én azóta nem is jártam arra Nehogy utána az legyen, hogy megtanultam, és azért győztelek csak le...mert ugye még nem mérettettünk meg, pedig be van ígérve régóta
A probléma ott van, hogy azért nem tudod megcsinálni magadnak, mert lapkás.
Bizonyára nem veszed meg a lapkakészletet horror összegért, hogy pár darabot felhasználj belőle.
Márkaszervizeknek meg megvan.
Ennyi.... ha nekem nem így járt volna a motorom és arra került volna a sor, nincs mit tenni.....nehezen is, de én is elvittem volna megcsináltatni, mert ez az olcsóbb megoldás.
Állítva vagy CSAK ellenőrizve lett? Nem mindegy.
A gyár 24e -nél ír elő ELLENŐRZÉST.
Szóval ha jó olajjal és karbantartva ment a motor, akkor elég sokáig nem kell ÁLLÍTANI.
örülök h Nálad minden rendben van
én csak nem értek a témához és hallomásból azt gondoltam ez egy bonyolultabb szerelési művelet ahhoz, hogy ennyiből kijöjjön a mai szerviz óradíjak mellett. meg mindenki összevissza beszél erről a kattogásról ami van ...
A SUZUKI szalon szerint / tapasztalata alapján / a GSR-nél elég 24 helyett 48 ezer Km-nél ellenőrizni de még ennyinél is előfordul gyakran hogy nem kell a szelephézaghoz nyúlni .
Ez szerintem nem lenyúlós duma részéről mert maga ellen beszélt .Én őszintének gondolom
Még nem volt teljesen összerakva mikor érkeztem és a hangolásnál ott is voltam.... Nekem mindegy, nem kell bizonygatnom, hogy szétszedték-e... az enyém kész van...
Csak segíteni akartam, de kellett volna belerondítanom a topikba feleslegesen... Bocs...
Én egy éve ott lehettem, amikor a 20 szelepes 1000-res fazerem csinálta..
Volt választásom,vagy aznap szállítom,vagy elöző nap odagurulok vele..
vezérműtengelyek ki ,és elég sok korongot kellett cserélni
nagyon szét kellett kapni a motort,hogy egyáltalán hozzáférjen....összerakta majd kompresszió mérés,új gyertyák,pc-szinkron ..egész napos melo volt, másnap nyakcsapágy és teló olaj csere...
28 pénz és ott voltam ---na ennyi
Bizonyára nem veszed meg a lapkakészletet horror összegért, hogy pár darabot felhasználj belőle.
Márkaszervizeknek meg megvan.
Ennyi.... ha nekem nem így járt volna a motorom és arra került volna a sor, nincs mit tenni.....nehezen is, de én is elvittem volna megcsináltatni, mert ez az olcsóbb megoldás.
Akkor megcsinálom magamnak két szezon között Lesz rá akár fél év is
A gyár 24e -nél ír elő ELLENŐRZÉST.
Szóval ha jó olajjal és karbantartva ment a motor, akkor elég sokáig nem kell ÁLLÍTANI.
én csak nem értek a témához és hallomásból azt gondoltam ez egy bonyolultabb szerelési művelet ahhoz, hogy ennyiből kijöjjön a mai szerviz óradíjak mellett. meg mindenki összevissza beszél erről a kattogásról ami van ...
Na ugye-ugye !
Ez szerintem nem lenyúlós duma részéről mert maga ellen beszélt .Én őszintének gondolom
Csak segíteni akartam, de kellett volna belerondítanom a topikba feleslegesen... Bocs...
Olvasom a Fórumokat hogy képben legyek