Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Persze, mert azóta csak egy keréken közlekedsz állandóan, és csak stoppie-val tudsz megállni
maradj már hun vagyok én hozzád képest pláne az elmúlt 2 évi motorozásommal ... nem olyan mint régen
Teljesen elfogadható ár !
pontosítok.. Németh István

Én egy éve ott lehettem, amikor a 20 szelepes 1000-res fazerem csinálta..
Volt választásom,vagy aznap szállítom,vagy elöző nap odagurulok vele..

vezérműtengelyek ki ,és elég sok korongot kellett cserélni
nagyon szét kellett kapni a motort,hogy egyáltalán hozzáférjen....összerakta majd kompresszió mérés,új gyertyák,pc-szinkron ..egész napos melo volt, másnap nyakcsapágy és teló olaj csere...
28 pénz és ott voltam ---na ennyi
Én azóta nem is jártam arra Nehogy utána az legyen, hogy megtanultam, és azért győztelek csak le...mert ugye még nem mérettettünk meg, pedig be van ígérve régóta
nem az volt az egyetlen függő vagy
Akkor az egyetlen alkalommal ?
nem kellet volna széthajtani annyira cereden
Állították is, ezért került annyiba...
úgy tudtam az a jó ha szűk
A probléma ott van, hogy azért nem tudod megcsinálni magadnak, mert lapkás.
Bizonyára nem veszed meg a lapkakészletet horror összegért, hogy pár darabot felhasználj belőle.
Márkaszervizeknek meg megvan.
Ennyi.... ha nekem nem így járt volna a motorom és arra került volna a sor, nincs mit tenni.....nehezen is, de én is elvittem volna megcsináltatni, mert ez az olcsóbb megoldás.
Ha szűk az gáz ha tág akkor zajos
egyébként ha annyira gáz lenne a hézag akkor nem mutatkozna meg a fogyasztáson vagy tök semmi köze hozzá nézzétek el, hogy szőke vagyok
Így gondolom én is
Még 18 ezret kell mennem a GSR-rel mire oda kerülök , addigra jó lesz ha kijön 60 ezerből

Akkor megcsinálom magamnak két szezon között Lesz rá akár fél év is
Állítva vagy CSAK ellenőrizve lett? Nem mindegy.
A gyár 24e -nél ír elő ELLENŐRZÉST.
Szóval ha jó olajjal és karbantartva ment a motor, akkor elég sokáig nem kell ÁLLÍTANI.
ez jó hír ! akkor csak cca 15ezerrel vagyok elmaradva
örülök h Nálad minden rendben van
én csak nem értek a témához és hallomásból azt gondoltam ez egy bonyolultabb szerelési művelet ahhoz, hogy ennyiből kijöjjön a mai szerviz óradíjak mellett. meg mindenki összevissza beszél erről a kattogásról ami van ...
Szia !

Na ugye-ugye !
Én KÖSZÖNÖM Neked a segítségedet , még jól jöhet Nekem is és Másnak is !
Nekem 30e-nél lett állítva, 28pénzt hagytam ott..
A SUZUKI szalon szerint / tapasztalata alapján / a GSR-nél elég 24 helyett 48 ezer Km-nél ellenőrizni de még ennyinél is előfordul gyakran hogy nem kell a szelephézaghoz nyúlni .

Ez szerintem nem lenyúlós duma részéről mert maga ellen beszélt .Én őszintének gondolom
Még nem volt teljesen összerakva mikor érkeztem és a hangolásnál ott is voltam.... Nekem mindegy, nem kell bizonygatnom, hogy szétszedték-e... az enyém kész van...

Csak segíteni akartam, de kellett volna belerondítanom a topikba feleslegesen... Bocs...
nem, nem az összeg nagysága nyugtat meg, hanem ha nem kell szerelőhöz vinni
Adhadsz 50-et is ha nyugtat

Olvasom a Fórumokat hogy képben legyek