Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Ja............de akkoris.Nem teccik.
nézz már széjjel, minden motor rendszáma U-val kezdődik Volt egy haverom, az átragasztotta O-ra. Mikor megláttuk sikítva röhögtük.
Akkor alkudnom kell az árából
A gumik gyártási évét nézd meg ...

Van aki leveszi időben és felteszi eladásra
És az enyém is pedig 2011-es forgalomba helyezés.Én csináltam.
Akkor hajrá.Ha jó az állapot nincs gebasz és jól néz ki.Beindul,pöfög,röfög,villog,dudál,kanyarodik,megáll vedd és vidd.
Gumi tényleg kell rá mert elég gyalázatosak.
Lánc hamarosan kuka lesz.
Mi a gond az U-s rendszámmal ?

Az enyém is 2006-os és U-s
2006 óta van vezetett magyar szervizkönyve.
Napersze..............és a télapó is létezik.
Inkább 1-2 éve kintről jött.
Szerintem a rendszám, nem számít ilyen téren, 2. tulajnál van jelenleg a motor, kérhetett rá ő is új rendszámot!
Nameg U-s rendszám.7 év alatt ilyen kevés motort helyeztek forgalomba?
20e km..... csak gyári gumik....középen használva.....
Furcsa gazdája volt.
Jó estét!

Hello Kitty Rózsaszín motor vétele lefújva, az eladó ritka lekezelő módon beszél az emberrel, és egyre több bukkanója lett a motornak amit az elején nem tudtam! Így kénytelen vagyok másik GSR után nézni!

http://www.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/suzuki_gsr_600-6035979

V
alakinek ismerős?
Sziasztok.
A GSR-be milyen első-hátsó fékbetétet ajánlatok (márka) és honnan érdemes rendelni?
Köszi.
kezdődik a szezon, mindenki vigyázzon magára

http://www.beol.hu/bekes/kek-h...
teljesen igazad van! :)
épp ezért szeretném én is "magamba égetni" mielőbb, még az előtt, hogy az egyébként helytelen mozdulatok tennék azt!

igyekeztem sok mindent elolvasni (télen, másra sok esély-lehetőség nincs) a témában, meg úgy általában a motorozásról.
néha a garázsban ráültem ugyan a zümmögőre, de az, hogy a lábam közt, kitámasztó nélkül megtartottam és csavartam párat a szarván nem nevezhető vezetéstechnikai fejlődésnek! :)

egyébként is, azért ez a motorozás nem egy egyszerű, de annál inkább nagyszerű ipar! igyekszem én is, és remélhetőleg mindenki más a telhető legalaposabban felkészülve nyeregbe pattanni, de ez idő ... én meg türelmetlen vagyok ...

na, megyek is, szép az idő, itt a tavasz, dagad a @@@ ... kinézek egy teszkóparkolót, és mehetnek a 8asok! :P

gumifákat!
A tréningen tanultaknak REFLEX szerűen rögzülnie kell, mert különben nem azt fogod csinálni, amit a tréningen. Ott ugye rá lehet készülni, szépen lassan végiggondolni.
Nagyon bele kell "égetődnie" az emberbe, hogy azonnal úgy tudjon reagálni A MOTORRAL EGYÜTT ahogy a legjobb, legbiztonságosabb.
Ehhez rengeteget gyakorolni kell.
helyesbítek:
kíváncsi lettem volna, hogy egy (vagy több) vezetéstechnikai tréning után, illetve az ott tanultak elsajátítását követően miként oldottam volna meg ... mint írtam is iszonyat gáz módon sikerült az egész manőver, talán még a kikerülés okés volt, de onnan a megállásig valami iszonyat gáz (írtam is, hogy a lehető legamatőrebb módon sikerült)

én is egyébként abszolút mellette vagyok, amint lehet hondásékhoz én is elmegyek, sajna elmúlt évben már nem fért bele, a 30E körüli pénzért pedig annak megfelelő értékű tudást-tapasztalatot szerez az ember, megéri ...
29.000FT. Egy napos, Kuskunlacházi reptéren van.
Mennyire nem olcsó és hol lesz ?
Megyek Április 5.-én a BMW Motorrad Vezetéstechnikai Tréningre. Nagyon jónak mondják és nekem mint első egész szezonosnak feltétlenül ajánlott! Nem olcsó és elég messze van tőlem de megyek mint Zrínyi
Nem ilyen egyszerű Az ülés alatt a vázhoz kell 4 tartót lecsavarozni, ezek a tartók pont a dobba ütköznek.
a vezetéstechnikán pontosan ilyen szitukat tanítanak, d az ott tanultakat gyakorolni kell. Nem ott fogsz megtanulni motorozni, de az alapokhoz jó. Én most megyek a harmadikra motoros pályafutásom alatt, igaz, ez most spéci BMW-s, ahol a motorra szabja az oktató a dolgokat, de voltam a B-Kinggel is (na az érdekes volt, amikor a kicsi körben a 240 kilóval menetem), és voltam a Safety-s képzésen is. 2007 óta van nagymocim, de úgy gondolom, van értelme.
csináljatok hozzá egy távtartót.
Nem is lett szép.....