Az most komoly, hogy 85.000ft-ot kérnek el egy 87kw-os 6-7 éves motor átíratásáért? Én 2011-ben kb 45-ből megúsztam az egészet... teljesen fel vagyok háborodva!
Valami megoldás? Gondolom senki nem megy bele az üzembentartóival trükköző dologba...
Ez érdekes......ha ilyen intenzív a párolgása, akkor ott valami már nem jó. Mert ugye akkor "pezseg" mikor töltődik/átalakul a kémia.
Az intelligens csepptöltő nem olyan magas feszültségen tartja a töltöttségmegőrzést.
A Yamaha nem zárt rendszerű gyári akkujában a deszt. vizet 13,9 V -os csepptöltő alkalmazásával félidőben / kb Szilveszterkor / már pótolnom kell mert minimumra lemegy a szint
Csak csepp töltővel tölthetem a motor aksiját, vagy hagyományos autó aksi töltővel is Nem szoktam kivenni a motorból, inkább sűrűn inditgatom, de most arra lettem figyelmes, h ....
Amíg ki van vonva, arra az időre nem kell fizetni adót. Ha már ki van fizetve, visszajár.
Ha egy hónap 1-én forgalomba van a motor, akkor arra a hónapra már kell fizetni adót, még ha 2-án ki is vonod újra.
Amikor visszakerül forgalomba már nem a neveden van, akkor nincs jogalapja a lakhelyed szerinti önkormányzatnak az adó kivetésére.
Ekkor ugye a vevőnek már át kell íratnia is.
Kivonás alatti eladáskor főleg ha évfordulóra esik.... a következőt évit, mikor forgalomba kerül a motor és lesz jogalap az adóra, már az új tulajnak "jár".
Önkormányzat -sem mindig- tud pontos tájékoztatást adni, de érdemes utánanézni, mert mondanak mindenfélét és az ellenkezőjét is.
Idegennel nem szívesen üzembentartóiznék....