A kérdés igazából nem is kérdés!
Én ősszel pihentem meg kicsit a népfürdő utcában egy szétporosodott betonnal helyreállított útátvágásnak köszönhetően.
Bukógombám van, ami szépen tompított. A fékkar hajlott el és a főtengely fedél szakadt be egy 2 mm es darabon egy kis kavics miatt. Ha csövem van, felállok leporolok és gurulok tovább, így viszont szétfolyt az olaj, szóval tréler, szerviz, 2 hónap motor nélkül + 70.000 kp (ebbe belealkudtam egy olajcsrét is anyagostul :-D) Ezzel a mércével mérve sztem már nem is annyira drága az a 35...
Nekem a nyáron csak állohelyzetben az oldalára dölt a motor.
Bukógomba fent volt, akkor annyi lett a baj, hogy a fékpedál elhajlott és letört. Az új 24ezer volt. Most télen leakartam szedni a bukógombát, hogy lefestetem /porfestés/ a borulásból adodó sérülések miatt, csak éppen a töcsavar ami bent volt, jól beletört.
Valószínű amikor borult kapott egy kisebb ütést. Így én a bukógombával csak szívok utólag. http://citybike.hu/spd/TN535/B...
ilyenbe szeretnék beruházni. Ez véd nagyon sokmindent.
:) nekem is ... 'slozin lapozgatva már elköltöttem egy kisebb vagyont képzeletben ...
meg most küldtek valami 20%-os kupont is a reg. emilre ... lehet érdemes elpukkantani webshopban, mert így a szállítás ~10€ megtérül
hiába no, nyakunkon a szezon, luíz is érzi ezt! :)
bakker, én még olyan 43pízé vettem októberben ... hm ...
szerintem pl a gomba rosszabbul néz ki GSRen, így csővel van egy kis túra-sport-chopper jellege a gépnek! :) igazi ólrunder
egyébként én még kormány (vagyis fék-kuplungkar) védőn gondolkoztam, viszont ezt a témát eddig nem feszegette senki ... íbéjen láttam ~20-40E között átszámítva egész pofás darabokat,
vélemény?
Az esést általában nem te választod......
35e drága? Az egyik legkisebb költség. Sisakra, ruhára többet költesz....a motornak nem jár védelem?
Én nem akarok meggyőzni senkit. De a 35 nagyon megtérül, bármi történik.
Én nem árulok.
A Shox oldalán 35. Az jó ár.
Megéri...... drága a blokk oldala és a karok.
Sajnos nem úgy van, hogy hipp-hopp hegeszt az ember.
Én adtam kézbe, hogy egy mester szaki lemintázza, de nem igazán lehet.
Fontos a cső anyaga, vastagsága, elrendezése, hajlatai, ívei....talpai. van spec. összekötő a két fél között. spec távtartók.....stb.
Mert neked "szerencsére" sima aszfalton csúszott. Semmi kátyú, járdaszegély....stb.
Ha abban elakad, vége. A gombánál minden esetben törik a fékpedál és/vagy a váltókar.
Bármelyik árából majdnem kijön egy bukócső.
Annyira nem is veszélyes rajta, mert fekete....a blokk is.
Nagyon sok pénzt spórol a cső.
Pár szót nem akartam írni, hosszabban meg nem volt még idő.
Én ősszel pihentem meg kicsit a népfürdő utcában egy szétporosodott betonnal helyreállított útátvágásnak köszönhetően.
Bukógombám van, ami szépen tompított. A fékkar hajlott el és a főtengely fedél szakadt be egy 2 mm es darabon egy kis kavics miatt. Ha csövem van, felállok leporolok és gurulok tovább, így viszont szétfolyt az olaj, szóval tréler, szerviz, 2 hónap motor nélkül + 70.000 kp (ebbe belealkudtam egy olajcsrét is anyagostul :-D) Ezzel a mércével mérve sztem már nem is annyira drága az a 35...
Elvileg a gmailos címedre/ami az adatlapon van/ küldtem egy e-mailt kipuffogóval kapcsolatban
givi tn535 asszem ... jóbótvót!
Nekem a nyáron csak állohelyzetben az oldalára dölt a motor.
Bukógomba fent volt, akkor annyi lett a baj, hogy a fékpedál elhajlott és letört. Az új 24ezer volt. Most télen leakartam szedni a bukógombát, hogy lefestetem /porfestés/ a borulásból adodó sérülések miatt, csak éppen a töcsavar ami bent volt, jól beletört.
Valószínű amikor borult kapott egy kisebb ütést. Így én a bukógombával csak szívok utólag.
http://citybike.hu/spd/TN535/B...
ilyenbe szeretnék beruházni. Ez véd nagyon sokmindent.
meg most küldtek valami 20%-os kupont is a reg. emilre ... lehet érdemes elpukkantani webshopban, mert így a szállítás ~10€ megtérül
hiába no, nyakunkon a szezon, luíz is érzi ezt! :)
szerintem pl a gomba rosszabbul néz ki GSRen, így csővel van egy kis túra-sport-chopper jellege a gépnek! :) igazi ólrunder
egyébként én még kormány (vagyis fék-kuplungkar) védőn gondolkoztam, viszont ezt a témát eddig nem feszegette senki ... íbéjen láttam ~20-40E között átszámítva egész pofás darabokat,
vélemény?
35e drága? Az egyik legkisebb költség. Sisakra, ruhára többet költesz....a motornak nem jár védelem?
Én nem akarok meggyőzni senkit. De a 35 nagyon megtérül, bármi történik.
A Shox oldalán 35. Az jó ár.
Megéri...... drága a blokk oldala és a karok.
Sajnos nem úgy van, hogy hipp-hopp hegeszt az ember.
Én adtam kézbe, hogy egy mester szaki lemintázza, de nem igazán lehet.
Fontos a cső anyaga, vastagsága, elrendezése, hajlatai, ívei....talpai. van spec. összekötő a két fél között. spec távtartók.....stb.
Bár lehet hegesztetek 1et rá,majd valami donort lefényképezek a közelben.
Ha abban elakad, vége. A gombánál minden esetben törik a fékpedál és/vagy a váltókar.
Bármelyik árából majdnem kijön egy bukócső.
Annyira nem is veszélyes rajta, mert fekete....a blokk is.
Nagyon sok pénzt spórol a cső.
nekem is mind1 mit raksz fel, magán ügy, de kb a gomba csak a semmitől ér többet, de az sem biztos