Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Jó Reggelt !
Okés. Előre is köszi a választ, majd ha lesz időd
Igen. Megkaptam.
Pár szót nem akartam írni, hosszabban meg nem volt még idő.
Nekem nem kell megindokolni miért jobb a cső.
A kérdés igazából nem is kérdés!
Én ősszel pihentem meg kicsit a népfürdő utcában egy szétporosodott betonnal helyreállított útátvágásnak köszönhetően.
Bukógombám van, ami szépen tompított. A fékkar hajlott el és a főtengely fedél szakadt be egy 2 mm es darabon egy kis kavics miatt. Ha csövem van, felállok leporolok és gurulok tovább, így viszont szétfolyt az olaj, szóval tréler, szerviz, 2 hónap motor nélkül + 70.000 kp (ebbe belealkudtam egy olajcsrét is anyagostul :-D) Ezzel a mércével mérve sztem már nem is annyira drága az a 35...
Igen ezért ezt linkeltem
Elvileg a gmailos címedre/ami az adatlapon van/ küldtem egy e-mailt kipuffogóval kapcsolatban
Ez a GSR-re való bukócső.
hülye vagyok, 32ért vettem ... :P
givi tn535 asszem ... jóbótvót!
Szia!

Nekem a nyáron csak állohelyzetben az oldalára dölt a motor.
Bukógomba fent volt, akkor annyi lett a baj, hogy a fékpedál elhajlott és letört. Az új 24ezer volt. Most télen leakartam szedni a bukógombát, hogy lefestetem /porfestés/ a borulásból adodó sérülések miatt, csak éppen a töcsavar ami bent volt, jól beletört.
Valószínű amikor borult kapott egy kisebb ütést. Így én a bukógombával csak szívok utólag.
http://citybike.hu/spd/TN535/B...
ilyenbe szeretnék beruházni. Ez véd nagyon sokmindent.
:) nekem is ... 'slozin lapozgatva már elköltöttem egy kisebb vagyont képzeletben ...
meg most küldtek valami 20%-os kupont is a reg. emilre ... lehet érdemes elpukkantani webshopban, mert így a szállítás ~10€ megtérül
hiába no, nyakunkon a szezon, luíz is érzi ezt! :)
bakker, én még olyan 43pízé vettem októberben ... hm ...
szerintem pl a gomba rosszabbul néz ki GSRen, így csővel van egy kis túra-sport-chopper jellege a gépnek! :) igazi ólrunder

egyébként én még kormány (vagyis fék-kuplungkar) védőn gondolkoztam, viszont ezt a témát eddig nem feszegette senki ... íbéjen láttam ~20-40E között átszámítva egész pofás darabokat,
vélemény?
nem nagyon, nagyon csörög az óra
no megyek dolgozni vagyis kinyitom a másik gépem
furcsa időpontokban irogatsz ... nem tudsz aludni
Az esést általában nem te választod......
35e drága? Az egyik legkisebb költség. Sisakra, ruhára többet költesz....a motornak nem jár védelem?
Én nem akarok meggyőzni senkit. De a 35 nagyon megtérül, bármi történik.
.. mert esni tudni kell
Elég drága, inkább nem esek el 200E be van így is a szezon kezdés :))))
megérkezett az idei Louis katalógus,már néztem neten ,de így a tuti!
Én nem árulok.
A Shox oldalán 35. Az jó ár.
Megéri...... drága a blokk oldala és a karok.

Sajnos nem úgy van, hogy hipp-hopp hegeszt az ember.
Én adtam kézbe, hogy egy mester szaki lemintázza, de nem igazán lehet.
Fontos a cső anyaga, vastagsága, elrendezése, hajlatai, ívei....talpai. van spec. összekötő a két fél között. spec távtartók.....stb.
Szia Gino!Mennyiért tudsz bukócsövet én sajna 35 körül találtam csak.
Bár lehet hegesztetek 1et rá,majd valami donort lefényképezek a közelben.
Mert neked "szerencsére" sima aszfalton csúszott. Semmi kátyú, járdaszegély....stb.
Ha abban elakad, vége. A gombánál minden esetben törik a fékpedál és/vagy a váltókar.
Bármelyik árából majdnem kijön egy bukócső.
Annyira nem is veszélyes rajta, mert fekete....a blokk is.
Nagyon sok pénzt spórol a cső.
szija
sajnos van tapasztalat de nem törte el a vázat. tette a dolgát és kész persze akik ismernek tudják h én szerencsés vagyok
a tapasztalat az, hogy mindegy mit teszel fel, a tank minden képen sérül, mert a kezelőszervek behorpasszák

nekem is mind1 mit raksz fel, magán ügy, de kb a gomba csak a semmitől ér többet, de az sem biztos